مجموع نظرات: ۰
دوشنبه ۱۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۸
۰ نفر

اگر قصد فروش بیشتر و جلب اعتماد مشتری را دارید، افزونه پرداخت در محل ووکامرس را فراموش نکنید. افزونه Cash on Delivery ووکامرس، بسیار متنوع است. در این محتوا محبوب‌ترین افزونه‌های پرداخت غیرمستقیم در ووکامرس را بررسی می‌کنیم.

افزونه ووکامرس برای پرداخت در محل

هر یک از افزونه‌ها ویژگی‌ مثبت و محدودیت‌هایی دارند که قبل از انتخاب، باید درمورد آن آگاه باشید. اگر قصد جذب اعتماد و آسان کردن مراحل پرداخت فروشگاه اینترنتی خود را دارید، این محتوا برای شما نوشته شده است. 

افزونه Stripe ووکامرس؛ محبوب‌ترین افزونه پرداخت در وردپرس 

محبوب‌ترین افزونه پرداخت در محل ووکامرس، Stripe نام دارد. این پلاگین با بیش از ۸۰‌ هزار نصب موفق، امتیاز ۵ ستاره را دریافت کرده است. پلاگین Stripe به‌منظور کوتاه‌ کردن مراحل پرداخت در فروشگاه‌های اینترنتی ایجاد شده است. پشتیبانی از همه کارت‌های بانکی، عدم دریافت کارمزد سالانه و امکان پرداخت با google play ،apple pay و Alipay از امکانات افزونه پرداخت در محل Stripe محسوب می‌شوند. البته این افزونه به‌ ازاء هر تراکنش ۲.۹٪ کارمزد دریافت می‌کند. امکان انجام پرداخت‌های مکرر چند فیش نیز در Stripe وجود دارد. درصورت فعال‌سازی پنل پیامکی، ارسال پیامک حتی به لیست سیاه مخابراتی نیز انجام می‌شود. 

افزونه Square وردپرس؛ پرداخت هزینه خرید بدون محدودیت مکانی

پلاگین Woocommerce Square نیز یکی دیگر از افزونه‌های پرداخت در محل وردپرس است. برای سایت فروشگاه‌های فیزیکی، پرداخت و ارسال محصول بسیار کارآمد است و محدودیتی ندارد. در پلاگین مربع از سری افزونه ووکامرس، به همه اطلاعات مشتری، موجودی محصولات و میزان فروش دسترسی خواهید داشت. این پلاگین از پرداخت‌های مکرر در ووکامرس و پیش‌سفارش محصول پشتیبانی می‌کند. طبق گفته سازندگان افزونه مربع، امکان همگام‌سازی اطلاعات مشتری با ارسال پیامک تبلیغاتی از پنل‌ خدماتی وجود دارد. به کمک این ویژگی مثبت، ارتباط با مشتری حتی بعد از خرید نیز حفظ می‌شود.

اما محدودیت‌هایی نیز دارد. پلاگین Square وردپرس فقط از کارت‌های ایالت متحده آمریکا و استرالیا پشتیبانی می‌کند. همچنین، برخی از کاربران مشکلاتی را هنگام کار با افزونه مربع اعلام کرده‌اند که با وجود بیش از ۱۰‌هزار نصب فعال، امتیاز دو را دریافت کند. 

افزونه کارت به کارت ووکامرس

افزونه کارت به کارت ووکامرس در وردپرس؛ پلاگین پرکاربرد فارسی

ساده‌ترین افزونه، پلاگین کارت به کارت ووکامرس است. این افزونه امکان واریز پایا، واریز با فیش بانکی و پرداخت کارت‌ به کارت را فراهم می‌کند. افزونه card to card وردپرس از زبان فارسی پشتیبانی می‌کند و با قوانین انتقال وجه ایران هماهنگ است. کار با این افزونه درعین سادگی، بسیار امن خواهد بود و مشتری با دیدن صفحه پرداخت احساس ناامنی نخواهد داشت. همچنین پلاگین کارت به کارت با اکثر افزونه‌های ارسال، مانند افزونه persian woocommerce sms هماهنگ است که به مدیریت هرچه بهتر سایت کمک می‌کند.

ویژگی‌های افزونه Woocommerce Card to Card؛ سادگی در مراحل پرداخت

پلاگین کارت به کارت وردپرس دو نسخه رایگان و حرفه‌ای دارد. خوشبختانه امکان خرید نسخه حرفه‌ای در ایران وجود دارد. با پرداخت مبلغی مشخص، دسترسی به امکانات نامحدود این پلاگین برای شما فراهم می‌شود.

  • سازگاری با آپدیت‌های جدید وردپرس و ووکامرس
  • امکان وارد کردن اطلاعات مبلغ پرداختی از سه روش واریز پایا، فیش بانکی و کارت به کارت
  • وارد کردن نامحدود شماره حساب، شماره کارت و شماره شبا در صفحه ثبت فیش واریزی
  • نمایش متن دلخواه در زیر فرم ثبت واریز
  • وجود فیلدهای تاریخ، نام واریزکننده، شماره رهگیری، تاریخ و ساعت و نام بانک مبدا
  • قابلیت تنظیم فیلدهای واریز (فعال‌ یا غیرفعال‌کردن)

علاوه‌بر همه این امکانات، قابلیت اجباری‌ کردن یا حذف فیلدهای پرداخت نیز وجود دارد. شما می‌توانید با یک تغییر ساده، تعداد مراحل پرداخت را به حداقل برسانید.

خدمات پرداخت PayPal Standard؛ پیشگام در صنعت تجارت الکترونیک

یکی از متداول‌ترین روش‌های پرداخت در دنیا، پرداخت با PayPal است. خدماتی که درگاه پی‌پال برای کسب‌وکارهای مختلف ارائه می‌دهد، بسیار متنوع است. متاسفانه در ایران محدودیت استفاده از پی‌پال وجود دارد. پس قبل از فعال‌سازی خدمات آن، از سرویس‌دهی PayPal در کشور خود و مشتریان هدف فروشگاهتان مطمئن شوید.

افزونه ووکامرس برای صورت حساب و پرداخت در محل

وردپرس را چگونه انتخاب کنیم؟ بهترین افزونه پرداخت در محل

ویژگی محبوب‌ترین افزونه‌های پرداخت در محل وردپرس را بررسی کردیم. به‌طورکلی، بهترین افزونه پرداخت در محل ویژگی‌هایی دارد که آن را با سایر افزونه‌های عادی پرداخت، متمایز می‌کند. 

  • در دسترس بودن: ممکن است بهترین افزونه پرداخت در محل، در کشور شما فعال نباشد. پس قبل از انتخاب به محدودیت‌های جغرافیایی افزونه توجه کنید.
  • کارمزد معاملاتی: اکثر افزونه‌های پرداخت در ووکامرس به ازاء هر تراکنشی که در فروشگاه اینترنتی شما انجام شود، مبلغی را به‌عنوان کارمزد دریافت می‌کند. درصد کارمزد در انتخاب افزونه تاثیر دارد. 
  • پشتیبانی از بیش از یک پرداخت: برخی از کسب‌وکارها نیاز به پرداخت‌های مکرر دارند. اما بیشتر افزونه‌های پرداخت غیرمستقیم فقط یک تراکنش را در لحظه پشتیبانی می‌کنند.

درنتیجه برای انتخاب بهترین افزونه Cash on Delivery، باید نیازهای کسب‌وکار خود را بشناسید. ولی این نکته را فراموش نکنید که هرچقدر مراحل پرداخت کمتر و ساده‌تر باشد، آمار خرید نیز افزایش می‌یابد. 

ساخت افزونه سفارشی و تخصصی پرداخت ووکامرس در فراز اس ام اس

در این محتوا به معرفی چند افزونه پرداخت در محل ووکامرس پرداختیم. انتخاب بهترین افزونه ووکامرس که با پنل‌های پیامکی هماهنگ باشد، کار ساده‌ای نیست. همچنین، احتمال دارد به همه امکانات افزونه نصب‌شده نیازی نداشته باشید یا حتی برعکس؛ ویژگی‌هایی نیاز داشته باشید که در افزونه نباشد. به‌همین دلیل شرکت فراز اس ام اس قدمی برای رفع دغدغه مدیران فروشگاه‌های اینترنتی برداشته است تا سادگی و رضایت را برای کسب‌وکارها به ارمغان آورد. 

در تیم برنامه‌نویسی فراز اس ام اس، هر پلاگینی متناسب با نیاز کسب‌وکارها نوشته می‌شود. علاوه‌بر این، سرویس پنل‌های پیامکی متنوعی در سایت farazsms.com وجود دارد که ترکیب آن با پلاگین‌های ووکامرس و وردپرس، بهترین فروشگاه را برای بیزینس‌های مختلف به‌وجود می‌آورد. فقط کافی است از طریق شماره تلفن ۰۲۱۷۴۸۵۳ با کارشناسان فراز اس ام اس تماس بگیرید و خواسته‌های خود را در قالب یک پلاگین اختصاصی دریافت کنید. 

کد خبر 681429

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار بازار

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha