سه‌شنبه ۲۱ آبان ۱۳۸۷ - ۱۷:۴۳
۰ نفر

گروه شهری: 2 تماشاخانه ایرانشهر تا پایان ماه آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.

این 2 تماشاخانه در خانه هنرمندان و در کنار خیابان ایرانشهر واقع شده ‌است که تا پایان ماه آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

مدیرعامل شرکت توسعه فضاهای فرهنگی شهر تهران با اعلام این خبر گفت: در این مجموعه 2 کارگاه - یک سالن کارگاهی و یک سالن سنتی - پیش‌بینی شده‌است و تا پایان ماه آینده کار ساخت آن به پایان خواهد رسید.

وی از نصب و تجهیز این 2سالن به پیشرفته‌ترین امکانات صوتی و نوری خبر داد و اظهار داشت: این 2مجموعه در کنار 12 سالن، تا فروردین ماه آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

تشکری‌نیا، همچنین از آماده بودن مجموعه پردیس سینمایی زندگی در غرب تهران در بلوار ابوذر خبر داد و اظهار داشت: این مجموعه در حال حاضر آماده بهره‌برداری است و مرکب از 5 سالن بزرگ سینماست که شهرداری تهران برای ساکنان غرب تهران آن‌را آماده کرده‌است.

وی با اشاره به اینکه یک سالن سینمای دیگر نیز در حال حاضر در مجموعه موزه سینما آماده بهره‌‌برداری است، گفت: این سالن تا چند هفته‌ آینده به بهره‌برداری رسمی خواهد رسید.

تشکری‌نیا همچنین از ادامه فعالیت برای احداث باغ هنر، باغ موزه دفاع مقدس، باغ کتاب و مجموعه‌های مختلف فرهنگی خبر داد و اظهار داشت: همانطور که قول داده شد، باغ موزه دفاع مقدس در 22 بهمن ماه امسال به بهره‌برداری خواهد رسید و سایر مجموعه‌ها نیز براساس ترتیب زمانی به بهره‌برداری خواهند رسید.

کد خبر 68140

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز