گفتگوی جالب کارگر و رئیس جمهور؛ درخواستی که با قید فوریت دستور رسیدگی گرفت.

رئیسی در جمع کارگران

به گزارش همشهری آنلاین، در حاشیه حضور رئیس‌جمهور در مجتمع‌مس‌سونگون یکی از کارگران حاضر در جمع از رئیس‌جمهور می‌خواهد طرح همسان‌سازی پرداخت‌ها در این مجتمع اجرایی شود.

در این بازدید یکی از کارگران معدن مس سونگون خطاب به رئیس جمهور گفت «خواهش عاجزانه داریم» که رئیس جمهور سخنانان وی را قطع کرد و گفت «چرا عاجزانه با آقایی بگید ما هم گوش می‌کنیم».

رئیس‌جمهور هم همانجا به وزیر صمت دستور می‌دهد همراه استاندار و نمایندگان کارگران با سرعت کارگروه بررسی این درخواست تشکیل و عدالت در پرداخت اجرایی شود.

کد خبر 680762

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 4
  • نظرات غیرقابل انتشار: 2
  • IR ۱۸:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۲
    3 12
    خیلی بنده خوشحال شدم از برخورد
  • مجتبی IR ۲۲:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۲
    0 1
    آقای رئیسی شما که طرفدار اجرای عدالت هستید من هم یه خواهشی از شما دارم البته امثال بنده زیاد هستند،،قرار هست که یارانه نقدی رو حذف کنید و به جای آن کالا برگ بدهید ولی این طرح به ضرر خیلی ها تمام می‌شود من به علت بیماری توان کار کردن ندارم و همسر و دو فرزند دارم و با این افزایش قیمت اجناس به سختی رو روزگار رو سپری می‌کنیم خدا شاهده حدود دو سال هست که میوه نتونستم بگیرم تنها پول نقدی که دست بنده رو میگیره همین یارانه هست که با آن پول آب،برق،گاز و اجاره خونه رو بپردازم ولی کالا برگ دردی رو از من دوا نمیکنه امیدوارم صدای من و امثال من به گوش شما برسه و یه فکری برای امثال ما بکنید.