مجموع نظرات: ۶
پنجشنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۹
۰ نفر

تشک بادی از محصولات بادی بسیار کاربرد برای استراحت کردن و خوابیدن می باشد که به دلیل داشتن ویژگی های بسیار خوب همچون عدم اشغال فضا پس از جمع آوری، سهولت در راه اندازی و استفاده، جابجایی آسان و موارد اینچنین باعث شده است تا بسیاری از افراد از تشک های بادی استفاده کنند.

تشک

این محصولات همانطور که از نامش نیز مشخص است، دارای طراحی بادی بوده و تفاوت عمده ای با سایر تشک های سنتی و یا فنری دارد. در این مطلب نیز قصد داریم تا شما را با تشک بادی آشنا کرده و انواع این محصولات بادی را معرفی کنیم.

تشک های بادی دارای طراحی استاندارد هستند و از نظر ظاهری نیز به مانند هر تشک غیر بادی دیگر به صورت مستطیلی تولید شده اند. به طور کلی می توان گفت که تشک های بادی برای استفاده یک نفره و یا دو نفره تولید شده است تا شما بتوانید با توجه به نیاز خود مدل یک نفره تشک بادی و یا دو نفره آن را خریداری کنید. به طوریکه کاملا مشخص است، تشک های بادی دو نفره از نظر عرضی دوبرابر مدل های تک نفره بوده و همچنین در تولید و طراحی نیز تفاوت هایی را دارد که باعث شده است تا تشک های دو نفره بتوانند وزن های بیشتری را نیز تحمل کنند.

تشک بادی به نرمی و حالت پذیری بسیار خوب زبانزد و معروف بوده و می تواند یک تشک ایده آل برای خوابیدن در طول شبانه روز باشد. زیرا برای ساخت تشک بادی از رویه کامفورت و مواج استفاده شده است و همچنین استفاده از لایه های بسیار خوب در بخش های میانی به صورت مشبک و لایه لایه باعث شده است که تشک در عین حال که رویه ای فرم پذیر و بسیار خوب دارد، به خوبی ثابت لازم را در برابر لرزش ها، وزن بالای افراد، فشار و ضربه داشته باشد. استفاده از تشک بادی می تواند گردش خون را در بدن هنگام خواب در بهترین شرایط خود قرار دهد، زیرا بدن شما هیچ فشاری را متحمل نخواهد شد.

قیمت تشک بادی یک نفره ارزان تر از قیمت تشک بادی دو نفره می باشد. زیرا از مواد کمتر و طراحی متفاوت تری در ساخت آن استفاده شده است. معمولا تشک بادی در بدنه خود به مانند تخت بادی پمپ های باد برقی سرخود ندارند ولی در برخی از موارد از پمپ باد برقی سرخود و متصل به بدنه استفاده شده است که مدل هایی از آن را می توانید در فروشگاه تهران اینتکس مشاهده کنید. برای تولید و ساخت تشک بادی از لایه های بسیار خوبی به نام pvc استفاده شده است. ممکن است در هر تشک بادی از ضخامت های مختلف این جنس استفاده شود.

تشک بادی از نظر رده سنی نیز به دو دسته بندی تشک بادی کودک و تشک بادی بزرگسال تقسیم می شود تا دوست داران این محصولات بادی برای اینکه کودکان احساس خوبی را در هنگام خوابیدن داشته باشند. با توجه به مواردی که قبلا اشاره شد، تشک بادی بسیار نرم و طبی بوده و می تواند از نظر آرگونومیک بودن نیز حتی بهتر از سایر تشک های فنری باشد، به همین دلیل نیز برای هر رده سنی به خصوص کودکان که در سنین رشد هستند نیز مناسب و قابل استفاده باشد. بنابراین اگر دوست دارید که سطح کیفیتی خواب خوابتان افزایش داشته باشد، بدون شک استفاده از بستر های خواب همچون تشک بادی می تواند برای شما بسیار کاربردی باشد.

مشخصات تشک های بادی که برای کودکان طراحی شده اند از نظر ابعاد و سایز کوچک تر از تشک های بادی خواهند بود که برای بزرگسالان طراحی شده اند. اما نکته بسیار مهمی که باید در خرید تشک بادی توجه داشته باشید باشید، این است که هر تشک بادی بسته به نوع طراحی، ضخامت بدنه، برند تولیدی و عوامل دیگر، وزن های مختلفی را بتوانند تحمل کنند، به همین دلیل با در نظر داشتن این نکته حتما در خرید های خود به آستانه تحمل وزن تشک بادی توجه داشته باشید.

تشک های بادی اورجینال حداکثر تحمل وزن محصول را مشخص کرده اند و با توجه به تست های انجام شده در روند ساخت و طراحی، می توانید تکیه بر آستانه تحمل وزن تشک بادی از آن استفاده کنید. از بهترین برند های تولید کننده تشک بادی می توان به مواردی همچون اینتکس و بست وی یا کلمن اشاره کنیم که بهترین تولید کنندگان تشک بادی می باشند. البته برند های دیگری نیز اقدام به تولید تشک بادی می کنند که می توان به مواردی همچون کینگ کمپ، استن اسپورت، ایروبد، ساند اند اسلیپ، اتک سیتی و ... اشاره کنیم.

تشک بادی جدا از تک نفره یا دو نفره بودن و همچنین ابعاد و رده سنی که دارند به دو دسته بندی تشک بادی خانگی و تشک بادی کمپینگ تقسیم بندی می شوند. همانطور که مشخص است از تشک بادی خانگی در خانه و از تشک های بادی کمپینگ برای مسافرت ها و کمپ های تفریحی استفاده می شود. تفاوت زیادی میان این دو تشک وجود دارد که باعث وجه تمایز آن دو شده است. تشک های بادی خانگی عمدتا ابعاد بزرگ تری را داشته و همچنین ارتفاع تشک بادی خانگی بیشتر از تشک بادی کمپینگ است. همچنین وزنی که تشک بادی خانگی داشته بیشتر بوده و در برخی از موارد از پمپ باد برقی سرخود نیز در آن ها استفاده شده است.

از کجا تشک بادی تهیه کنیم؟

این در حالی است که تشک های بادی کمپینگ به دلیل اینکه برای استفاده در مسافرت ها ساخته شده اند، بایستی وزن بسیار سبک تر و همچنین حجم بسته بندی کوچکی را نیز داشته باشند، به همین دلیل است که طراحان تشک بادی کمپینگ سعی کرده اند تا ارتفاع تشک را کمتر در نظر بگیرند و همچنین طراحی های اضافی را از این محصولات کمتر کنند تا تشک در بسته بندی های کوچک تری ارائه شود. معمولا تشک های بادی کمپینگ از نظر جنس نیز ممکن است متفاوت باشد. به طور مثال برخی از تشک های بادی کمپینگ دارای رویه برزنتی بوده که می توانید در دسته بندی تشک بادی فروشگاه تهران اینتکس، انواع تشک بادی کمپینگ یا خانگی را مشاهده کرده و آن ها را با بهترین قیمت و با تضمین اصالت کالا خریداری کنید.

از ویژگی های بسیار خوبی که در ابتدا نیز به ان اشاره کردیم راه اندازی ساده و آسان تشک بادی می باشد. در تمامی تشک های بادی دریچه باد وجود داشته و شما می توانید با استفاده از پمپ های باد که مخصوصا برای این محصولات بادی طراحی شده اند استفاده کنید تا سریع تر تشک بادی راه اندازی شود. به طور حتم استفاده از پمپ باد برقی می تواند راه اندازی سریع تری را به همراه داشته باشد، ولی اگر از تشک بادی کمپینگ استفاده می کنید شاید بهتر باشد که مدل های دستی یا پدالی را انتخاب کنید تا در صورت نبود برق بتوانید تشک بادی را راه اندازی کنید.

از کجا تشک بادی تهیه کنیم؟

معمولا در بدنه تشک بادی دریچه تخلیه باد نیز وجود دارد تا شما سریع تر بتوانید برای تخلیه کردن باد تشک اقدام کنید. از دیگر ویژگی های تشک بادی می توان به ضد آب بودن این محصولات اشاره کنیم. ضد آب بودن تشک بادی در کنار دوام و کیفیت خوب آن در برابر وزن بالا و فشار های وارده، عدم آسیب پذیری در برابر نور آفتاب، سرما یا گرما باعث شده است تا تشک بادی طول عمر بسیار بالایی را داشته باشد. به خصوص که حتی در صورت آسیب دیدن نیز می توانید نسبت به تعمیرات تشک بادی اقدام کنید. قابلیت پنچرگیری تشک بادی از مهم ترین مزیت های تشک بادی می باشد. شما همراهان عزیز می توانید با مراجعه به دسته بندی انواع تشک بادی اینتکس در وبسایت فروشگاه تهران اینتکس مدل های متنوعی از تشک های بادی کودک، نوجوان و بزرگسال را در سایز ها و طرح های مختلف، با بالش بادی سرخود و یا ساده، در رنگبندی های مختلف و شاد که از رویه های مخملی و جیر ساخته شده اند را مشاهده کنید و یا با در نظر داشتن نوع تشک بادی آن ها را برای استفاده خانگی، ویلایی و یا استفاده در مسافرت ها و حتی با قابلیت راه اندازی در داخل چادر مسافرتی خریداری کرده و در هر جایی از آن ها استفاده کنید. ضد آب بودن این محصولات در کنار طراحی بادی می تواند به شما اجازه دهد تا از تشک بادی بر روی آب نیز به عنوان یک شناور بادی استفاده کنید. امکان خرید حضوری و اینترنتی یا تلفنی تشک بادی از نمایندگی فروشگاه اینتکس وجود دارد.

کد خبر 680656

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 5
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • جباری IR ۲۳:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۷
    3 2
    لطفا همراه با معرفی تشک ها مبلغ پرداختی خریدار را نیز مشخص کنید . و آدرس دقیق فروشنده و شماره تلفن آن را نیز قید نمائید. متشکرم