رامبد جوان بعد از حاشیه‌ها و انتقادات مطرح شده نسبت به برداشتن ماسک در «خندوانه» دلایل خود برای این تصمیم را تشریح کرد.

رامبد جوان

به گزارش همشهری آنلاین، دو شب پیش برنامه «خندوانه» اعلام کرد که بعد از دو سال مخاطبان حاضر در استودیوی ضبط این برنامه ماسک‌ها را برمی‌دارند و این اتفاق را به نوعی جشن گرفت.

برداشتن ماسک‌ها در این برنامه با نوعی حاشیه همراه شد و علی رغم اینکه تهیه کننده طی مصاحبه‌ای اعلام کرد این اقدام با مجوز همراه بوده است باز هم برخی مقامات بهداشتی و صاحب‌نظران به آن انتقاد کردند و آن را در تضاد با مصوبات و ابلاغ‌های ستاد ملی مبارزه با کرونا دانستند.

رامبد جوان اما شب گذشته دهم خردادماه باردیگر درباره حذف ماسک از پروتکل‌های بهداشتی این برنامه، به ارائه توضیحاتی پرداخت.

او با تاکید بر «اجازه گرفتن بابت این اقدام» گفت: به ما اجازه دادند که تماشاگران محترم در استودیو می‌توانند ماسکشان را بردارند. به دلایلی که عرض می‌کنم؛ اول اینکه تهویه بسیار قوی که در استودیوی ما وجود دارد. دوم، اینکه همه حاضران دو یا سه دوز واکسن را زده‌اند. سه، سقف اینجا بسیار بلند است و فاصله هم رعایت می‌شود.

جوان اضافه کرد: به همین دلیل این اجازه به ما داده شده که از این امکان استفاده کنیم اما این اقدام معنی‌اش این نیست که مردم در کل کشور دیگر اجازه دارند ماسک را بردارند و پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نکنند.

او همچنین بیان کرد: ستاد ملی کرونا اعلام خواهند کرد چه روزی روز نابودی کروناست و باقی می‌توانند جشن بگیرند و ماسک‌ها را بردارند.

جوان در پایان بیان کرد: این اقدام فقط برای استودیوی ماست و حالا برنامه‌های دیگر و استودیوهای دیگر خودشان می‌دانند و من بی اطلاعم.

کد خبر 680494
منبع: مهر

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار رادیو و تلویزیون

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha