سرمربی امیدهای ایران قبل از دیدار با قطر، گفت: با برنامه به این تورنمنت آمدیم و اهداف بزرگی را داریم.

مهدوی‌کیا

به گزارش همشهری آنلاین، مهدی مهدوی کیا سرمربی تیم ملی امید قبل از اولین بازی شاگردانش در مسابقات قهرمانی زیر ۲۳ سال آسیا مقابل قطر، گفت: با برنامه به این تورنمنت آمدیم و اهداف بزرگی را داریم. تجربه خوبی برای ما خواهد بود. در گروه سختی قرار گرفتیم و تمام تلاش خود را می کنیم تا بهترین نتیجه را بگیریم.

وی درباره آماده سازی امیدهای ایران، گفت: ما بازی های زیادی قبل از این مسابقات نداشتیم. با چند تیم لیگ برتری ایران بازی کردیم. هفته گذشته دو تا بازی با تیم ملی عراق انجام دادیم.

مهدوی کیا درباره تیم های رقیب ایران، گفت: همان طور که گروه سختی داریم. مخصوصا اینکه ازبکستان میزبان بازی ها است. قطر تیم خوبی است. ترکمنستان هم تیم قابل احترامی است. ما برای تمام حریفان خود احترام قائل هستیم و به دنبال این هستیم تا بهترین نتایج را کسب کنیم.

سرمربی ایران در واکنش به بازیکنانی مثل علیرضا رضایی که نتوانست به همراه تیم بیاورد، گفت: مشکلی نداریم ما در تمام پست ها بازیکنان با استعداد زیادی داریم. سعی کردیم بهترین ها را به اینجا بیاریم. اعتقاد ویژه به توانایی بازیکنان خود داریم.

ایران چهارشنبه عصر با قطر بازی می‌کند. دیگر تیم‌های این گروه، که یکی از سخت‌ترین گروه‌های این رقابت‌هاست،  ازبکستان و ترکمنستان هستند.

کد خبر 680290
منبع: فارس

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha