استاندار تهران گفت: اصل موضوع تغییر ساعت ادارات در تهران در مورد مکاتبه‌ شرکت توزیع برق استان تهران با استانداری برای کاهش مصرف انرژی بوده و این اتفاق جدیدی نیست اما در حال بررسی آن هستیم.

محسن منصوری - استاندار تهران

به گزارش همشهری آنلاین، محسن منصوری روز سه شنبه در حاشیه برگزاری چهاردهمین رزمایش کمک مومنانه که در آستان شیخ صدوق شهرری برگزار شد افزود: متاسفانه در برخی از سایت‌ها و شبکه‌های مجازی از قول مجموعه استانداری خبرهای ضد و نقیضی از کاهش یا افزایش ساعت کاری ادارات استان تهران پخش شده است که درست نیست.

وی ادامه داد: دولت مصوبه‌ای در خصوص مدیریت مصرف برق در اختیار استانداری قرار داده و پیرو آن مکاتبه‌ای بین شرکت توزیع برق استان تهران با استانداری انجام شد که در حال بررسی آن هستیم.

منصوری با بیان اینکه در حال کارشناسی این درخواست هستیم، بیان کرد: رسیدگی به درخواست شرکت توزیع برق استان تهران در دست کار است و نتیجه حاصله با هماهنگی دولت اعلام و اطلاع رسانی می‌شود.

این مسئول خاطرتشان کرد: تهران استانی معمولی نیست که استانداری تصمیم بگیرد و فقط ادارات تابعه تحت تاثیر قرار گیرند، در تهران هر تصمیمی گرفته شود کل دولت، وزارت خانه‌ها و سازمان‌های ملی دخیل هستند و برای اتخاذ هر دستوری باید با دولت هماهنگی کلان صورت گیرد.

استاندار تهران افزود: درخواست شرکت توزیع برق استان تهران در مرحله کارشناسی است و همکاران ما در حوزه معاونت اداری مالی برای ساعات کاری و معاونت عمرانی برای مدیریت مصرف انرژی در حال بحث و تبادل نظر هستند؛ نظر دستگاه‌های مختلف باید اخذ شود و در تهران نگاه تنها برای مصرف انرژی نیست بلکه بحث‌های اجتماعی، ترافکی و مباحث امنیتی نیز وجود دارد که باید به طور کلی به آنها رسیدگی شود.

منصوری یادآور شد: شرکت توزیع برق استان تهران صرفا از زاویه کاهش مصرف انرژی درخواست خود را ارائه داده است، مسئله ساعت کاری در تهران بسیار مهم است و شهروندان بدانند که هر تصمیمی در این مورد گرفته شود حتما اطلاع رسانی خواهد شد.

استاندار تهران همچنین همراه با حمید زمانی فرماندار شهرری بر سر مزار شیخ رجبعلی خیاط، شیخ حسین زاهد، آیت‌الله جلوه و جهان پهلوان تختی حاضر و به آنان ادای احترام کردند.

کد خبر 680278

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 7
  • نظرات در صف انتشار: 1
  • نظرات غیرقابل انتشار: 2
  • IR ۱۸:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۰
    3 2
    از یکطرف قانون تغییر ساعت در ابتدای بهار و پاییز را لغو می کنن و از اونطرف ساعت کار ادارات را جابجا میکنن
    • IR ۲۲:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۰
      5 1
      این قانون الان برقراره. ولی در مورد تغییر ساعت ادارات خوب مشکلاتی در برداره.درسته ادارات زودتر تعطیل میشه .ولی صبح ها برای کسانی که می‌شوند طولانی هست خیلی سخته.مثلا سال های پیش که این طور بود من مجبور بودم ساعت حدود پنج راه بیفتم...خیلی سخته خصوصا واسه خانما.از کرج می‌رسیدم تهران هنوز هوا روشن نشده بود...متاسفانه برنامه اصولی وجود نداره.انگار خودشون تو این‌جامعه زندگی نمیکنن.
  • مهران IR ۱۹:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۰
    6 2
    آقا به نحو دیگه مدیریت بشه تعداد زیادی از کارمندان از راه های دور میان مخصوصا اگر خانم باشند اون وقت از صبح خطرات زیادی هست
  • منوچهر IR ۱۹:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۰
    4 1
    منصوری جان‏، حالا سال بعد هم هست که ساعت تابستانی نداریم آیا سال بعد ساعت پنج ادارات را باز می کنید یا لنگ ظهر مسأله این است
  • مینا IR ۲۱:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۰
    4 1
    فقط خواهشا تمام جوانب رو بسنجید. اگر میخواید ساعت ۶.۵ بشه، فکر تردد هم باشه . خود من باید ساعت ۵.۵ بیرون بیام که بتونم اون ساعت اداره باشم . رو هوا تصمیم گیری نکنید
  • IR ۲۱:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۰
    3 3
    خدا کنه ساعت کاری تغییر کنه برای کارمندا ی خانم خیلی بهتر میشه.
  • Xxx IR ۰۳:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۱
    2 0
    تمام ادارات با رایانه و اسکنر و صدتا لوازم جانبی پرمصرف کار می کنه ، حالا چه اول صبح یا دم ظهر باشه چه توفیقی در کاهش مصرف برق داره؛ به خصوص که الان بحث گرما و استفاده از کولر هم اضافه میشه.