علیرضا بیرانوند به جایی برگشت که پیراهن شماره یک تیم ملی را برایش به ارمغان آورده بود.

بیرانوند

به گزارش همشهری‌آنلاین، بالاخره خبری که همه منتظر اعلامش بودند به‌طور رسمی منتشر شد؛ اینکه علیرضا بیرانوند با عقد قراردادی ۳ ساله به پرسپولیس پیوسته است.

برخی عقیده دارند این اتفاق خیلی زودتر از این رخ داده بود، اما برای جلوگیری از افول روحی حامد لک آن را اعلان رسمی نمی‌کردند. جالب است که حالا هم لک با دریافت کارت زرد، از بازی پایانی برابر فجرسپاسی محروم شده، بنابراین فصل برای او عملا به پایان رسیده است و شاید خبر عقد قرارداد با بیرو به همین دلیل اعلام شده باشد. در هر صورت علیرضا در حالی به پرسپولیس برگشت که به وضوح مشخص است از نیمکت‌نشینی در اروپا کلافه شده.

تجارب تلخ این دروازه‌بان در آنتورپ و بواویشتا او را به ستوه آورده و حتی حضورش در ترکیب اصلی تیم ملی را هم به خطر انداخت. بیرانوند به چشم خودش دید که بازی نکردن در تیم باشگاهی، در یک مقطع به قیمت از دست رفتن شماره یک تیم ملی برایش تمام شد. بنابراین حس کرد در آستانه جام‌جهانی باید جایی برود که بهترین شرایط برایش مهیا باشد؛ کجا بهتر از پرسپولیس؟ او سال‌ها در این تیم توپ زده و بهترین هماهنگی را با محیط و بازیکنان دارد. اصلا حضور در همین پرسپولیس از ابتدای لیگ شانزدهم بود که پیراهن شماره یک تیم ملی را به بیرانوند بخشید. تا پیش از آن، علیرضا حقیقی گلر اول تیم ملی بود، اما بیرو در پرسپولیس درخشید و چشم کارلوس کی‌روش را گرفت. بنابراین او اگر دوباره در پرسپولیس روزگار خوشی داشته باشد، می‌تواند جایگاهش در تیم ملی را بی‌گزند نگه دارد.

کد خبر 680154
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha