رئیس اداره سرمایه گذاری شهرداری منطقه ۱۶ تهران در مورد پلمب شهربازی بوستان بعثت گفت: پیمانکار به تعهدات خود عمل نکرد و دستگاه‌هایی را به این شهربازی آورد که همه قدیمی بود و ارزش استفاده نداشت.

شهربازی

به گزارش همشهری آنلاین، شهریور درباره پلمب شهربازی بعثت در منطقه ۱۶ تهران گفت: بوستان بعثت ۵۳ هکتار است که در  ۱۲ هزار متر آن شهربازی و بناهای دیگر ساخته شده است.

او با بیان اینکه در سال ۹۸ مزایده‌ای برای انتخاب بهره‌بردار شهربازی بعثت برگزار شد و نهایتا پیمانکاری انتخاب شد، ادامه داد: قراردادی بین شهرداری و پیمانکار منعقد شد و پیمانکار قول داده بود که ظرف مدت ۶ ماه نسبت به تجهیز  شهربازی اقدام کند، اما به دلیل شیوع کرونا نتوانست به تعهداتش عمل کند و مجددا بر روی قرارداد، متممی اضافه شد که بهره‌برداری از این شهربازی تا ۱۴۰۴ تمدید شود و ما هم تاکید کردیم که این شهربازی ۶ ماهه باید تجهیز شود که نشد.

رئیس اداره سرمایه گذاری شهرداری منطقه ۱۶ با بیان اینکه اداره استاندارد از شهربازی بازدید کرد و با توجه به قدیمی بودن و استاندارد نبودن دستگاه‌ها نسبت به پلمب آن اقدام کرد، گفت: پیمانکار به تعهدات خود عمل نکرد و دستگاه‌هایی را به این شهربازی آورد که همه قدیمی بود و ارزش استفاده نداشت.

رئیس اداره سرمایه گذاری شهرداری منطقه ۱۶، افزود: نگاه ما درآمدی نیست بلکه علاقه مندیم که شهربازی بعثت رونق گیرد، اما هنوز سرمایه‌گذار مناسبی اعلام آمادگی نکرده و سرمایه گذار فعلی نیز باید برود و استانداردهای لازم را کسب کند.

کد خبر 679705

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha