حمیدرضا گودرزی وکیل محمدعلی نجفی که پرونده قتل میترا استاد را تا هیات عمومی دیوان عالی کشور کشاند تا ثابت کند این قتل بر اثر کمانه کردن گلوله اتفاق افتاده و نه شلیک مستقیم، ناگفته‌هایی درباره این پرونده دارد.

به گزارش همشهری آنلاین، حمیدرضا گودرزی گفت: قتل میترا استاد پس‌ زمینه سیاسی‌ امنیتی دارد. آشنایی ابتدایی نجفی با میترا استاد دوستانه و در بحث ازدواج موقت فارغ از هر جبر و اجباری بود. تا آنجا که من اطلاع دارم، میترا استاد وارد زندگی نجفی شده بود. خانواده استاد دادخواست مطالبه مهریه کرده بودند. ۸۰ درصد رضایت مربوط به مهریه می‌شد. ما اقرارنامه‌ای از خانواده استاد گرفتیم که در آن کل ورثه اعتراف کردند مهریه و وجه را دریافت کرده‌اند و نسبت به آن ادعایی ندارند. ۸۰ درصد رضایت مربوط به مهریه می‌شد. اما تصور می‌شد نجفی به دلیل اینکه منصب سیاسی داشته رضایت گرفته، اصلاً چنین چیزی نبود.

با این استدلال که هیچ دلیلی وجود ندارد نجفی بعداً مرتکب جرم نشود با درخواست آزادی مشروط او مخالفت کردند. اگر نجفی فردی عادی بود هیات عمومی دیوان عالی کشور احتمال قریب به یقین موضوع قتل را شبه عمد می‌دانست. پرونده نجفی به طور صریح پرونده سیاسی نیست اما پس‌زمینه سیاسی دارد. می‌توانم در ملاقات‌هایی که با نجفی دارم در مورد فایل‌های صوتی از ایشان بپرسم. اگر پرونده قتل نجفی معمولی است چرا با او مانند قاتل معمولی برخورد نمی‌کنید؟

کد خبر 679430

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ویدئو

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • Borzu NO ۱۷:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۷
    0 0
    اما همانطور که دیدید ...نجــفی 10 میلیارد تومان هم بابت دیه پرداخت کرد..و شاکیان!!!! هم رضایت دادند که می بایست آزاد شود.....اما چرا آزاد نشد؟؟؟
  • IR ۲۲:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۷
    0 0
    این ده ازمال پدری بوده ویا ایشان کارآفرین ویا نخبه پول درآوردن بودن بهمین راحتی ده میلیاردنقدمی کنه وگلوله کمانه می کنه وصیغه هم که پول داشته باشی خلاف نیست راضیت میگیری با وکیل .وشهردارتهران که هیچ پست های بالاتری می گیری پس سیاسی چیست بیخیال