شما قصد دارید که با یک شرکت سئو قابل‌اعتماد شروع به همکاری کنید. جستجو برای خدمات سئو قابل‌اعتماد و کارآمد بیشتر از یک جستجوی سریع در گوگل است. آیا می‌دانستید که ۹۱ درصد از کل محتوای وب هیچ ترافیکی از گوگل دریافت نمی‌کند؟

image-20220528090226-1.jpeg

درحالی‌که اکثر کسب‌وکارها با مشکل مواجه هستند، یک استراتژی سئو تمام‌وکمال می‌تواند به شما کمک کند این روند را کاهش دهید. اما برای ایجاد نتایج مؤثر، نیاز به کمی کمک دارید.

ما در این مقاله به ۸ اشتباه رایجی که در هنگام انتخاب خدمات سئو، درباره زمان و قیمت آن ممکن است مرتکب شوید نگاهی می‌اندازیم.

  1. انتخاب خدمات سئو فقط بر معیار قیمت

یک‌ ضرب‌المثل قدیمی وجود دارد که می‌گوید هرچقدر پول بدهید، همان قدر آش می‌خورید و در بیشتر موارد هم درست بوده است.

اگر بودجه بازاریابی زیادی ندارید، احتمالاً وسوسه خواهید شد که آژانس سئو را با کمترین قیمت انتخاب کنید. البته این یکی از راه‌های انجام این کار است، اما مؤثرترین راه نیست و احتمال کمتری دارد که باب میل شما شود.

قابل‌درک است که هنگام انتخاب سئو سایت، قیمت یا هزینه عاملی مهم است. اما اجازه ندهید که تنها عامل باشد.در عوض، بر تجربه، درک آنها از صنعت شما و حرفه‌ای بودن تمرکز کنید.

  1.  شکست در تعیین زمان به نتیجه رسیدن اهداف

برای به‌دست‌آوردن ارزش پول خود، باید ایده روشنی از خدمات سئو مورد نظرتان داشته باشید. در اصل منظورمان کاوش عمیق‌تر به اهداف کسب‌وکارتان و امید به بهبود نتایج جستجویتان است.

داشتن اهداف خاص در ذهن تنها راهی است که می‌توانید ببینید آیا یک شرکت سئو از دانش و منابع موردنیاز برای کمک به بیزینس شما برخوردار است.

قبل از مراجعه با آژانس، پنج موردی که امیدوارید با استفاده از خدمات سئو به دست آورید را یادداشت کنید. آنها را مشخص کنید. در صورت امکان از ارقام استفاده کنید.

  1. فراموش‌کردن وب‌سایت و عدم بررسی آن قبل شروع پروژه

اقدامات سئو بسیار زیاد است و همه چیز از شبکه‌های اجتماعی گرفته تا پیام خوشامدگویی سایت شما بر رتبه شما تأثیر می‌گذارد.

اما همان‌طور که همه چیز به وب‌سایت شما برمی‌گردد. آن‌قدر در جزئیات برنامه خود غرق نشوید که فراموش کنید تجربه کاربری عالی را به مشتریان ارائه دهید.

اکثر شرکت‌های معتبر یک آنالیز رایگان ارائه می‌دهند که به شما می‌گوید کدام بخش از سایت شما به بیشترین کار نیاز دارد. این اقدام از این نظر مهم است که هم در شفاف‌سازی قیمت سئو کمک می‌کند و هم اینکه مشخص می‌شود اکثر تلاش‌های شما بهتر است در کجا صرف شود.

مثلاً اینکه نوع CMS  سایت شما از چه نوعی است یا سایتتان چه تعداد خطا در سرچ کنسول نشان می‌دهد. چه ارورهایی در سرچ کنسول نیست، اما باعث افت شما شده است. آیا سایت در سلامت به سر می‌برد یا بخشی از آن به دلیل اقدامات اشتباه اسپم شده است. همه این موارد، نکات مهمی است که لازمه توجه کافی شما است.

  1. همکاری با یک شرکت سئو کلاه‌سیاه

به‌طورکلی سه نوع سئو وجود دارد:

۱.سئو کلاه سفید

۲.سئو کلاه‌سیاه

۳.سئو کلاه خاکستری

اولی همان چیزی است که اکثر مشاغل انجام می‌دهند. این مستلزم استفاده از تحقیق، ابزارهای رتبه‌بندی و استراتژی‌های بهینه‌سازی است.از طرف دیگر سئو کلاه‌سیاه می‌تواند اعتبار کسب‌وکار شما را از بین ببرد.سئو کلاه خاکستری هم تلفیقی از هر دواست.

یک شرکت سئو کلاه‌سیاه ممکن است کلمات کلیدی‌تان را اسپم کند، لینک‌های مخفی ایجاد کند، یا محتوایی را از منابع دیگر سرقت کند. همه اینها می‌تواند کسب‌وکار شما را با مشکل بزرگی در گوگل مواجه کند. به‌طوری‌که اگر متوجه شوند از تکنیک‌های کلاه‌سیاه استفاده می‌کنید، می‌توانند سایت شما را از فهرست خارج کنند.

حالا چطور می‌توانیم شک کنیم که یک شرکت، سئو کلاه‌سیاه کار می‌کند؟

با وعده زمان. اگر شرکتی زمان بسیار کوتاهی را برای به نتیجه رسیدن پروژه به شما پیشنهاد بدهد. آنجا جایی است که باید شک کنید.

اشتباهات رایج درباره زمان و قیمت خدمات سئو که نباید مرتکب آن شوید!

  1. هدف قراردادن کلمات کلیدی اشتباه

تحقیق صحیح کلمات کلیدی برای سایت شما بسیار مهم است. متأسفانه، نادیده‌گرفتن این مرحله نیز یکی از پرهزینه‌ترین اشتباهات سئو است که مشاغل مرتکب می‌شوند.

برخی فکر می‌کنند این مرحله اتلاف وقت است. همچنین برخی دیگر به پرکردن کلمات کلیدی یا حدس زدن متوسل می‌شوند. اما چگونه این خطا باعث ضرر شما می‌شود؟

فقدان کلمات کلیدی هدف از نظر رقابت و سختی، میزان جستجو،هدف جستجو و کوتاهی و بلندی، یافتن شما را برای مشتریان بالقوه دشوارتر می‌کند. بدتر از آن، رقبای حرفه‌ای شما در عوض آنها را پیدا خواهند کرد.

علاوه بر این، استفاده از کلمات کلیدی اشتباه به معنای صرف بودجه بازاریابی به طور مداوم هم از نظر هزینه و هم زمان و بدون مشاهده بازده است. قراردادن کلمات کلیدی نامربوط برای رتبه‌بندی فقط جریمه پرهزینه‌ای برای شما به همراه خواهد داشت.

  1. محتوای بی‌کیفیت یا باکیفیت

موتورهای جستجو مانند گوگل علاقه‌مند به مقالاتی هستند که به سؤالات جستجو پاسخ می‌دهند، به کاربران آموزش می‌دهند یا تعامل مثبت ایجاد می‌کنند.

صاحبان سایت همچنین مزایایی مانند افزایش شهرت و اعتبار برند را از خوانندگان وفاداری که محتوای آنها را دنبال می‌کنند و به اشتراک می‌گذارند، به دست می‌آورند.

اما در نقطه مقابل آن، محتوای متوسط یا بد و محتوای تکراری اشتباهات رایج سئوی مشاغل مختلف هستند.اگر به این موارد توجه نکنید، شهرت آنلاین شما کاهش می‌یابد و در نهایت بازدیدکنندگان و سود شما نیز کم می‌شود.

حال شما باید بدانید که نوع محتوایی که برای سایت شما بارگذاری می‌شود رابطه مستقیمی با قیمت یک قرارداد سئو دارد. اینکه محتوای سایت شما توسط خود آژانس و در طول پروژه انجام می‌شود یا قرار بر آن است که محتوای سایت شما برون‌سپاری شود. آیا شما خودتان به‌صورت جداگانه تیم تولید محتوا دارید و کیفیت محتوایی که بر روی سایتتان بارگذاری می‌کنید اهمیت بالایی دارد؟

  1.  آنها خواهان همکاری طولانی‌مدت هستند

قبل از خرید فله‌ای، بهتر است ابتدا آن را امتحان کنید. اینجا هم همین‌طور است. برخی از شرکت‌های سئو از شما می‌خواهند که بلافاصله یک قرارداد بلندمدت امضا کنید. شاید برای انجام این کار به شما تخفیف بدهند. اگر این اتفاق افتاد، یک‌قدم به عقب بردارید! مگر اینکه شخصاً آن‌ها را بشناسید یا خدمات آنها را برای مدت کمی امتحان کرده باشید. هرگز یک تعهد بلندمدت امضا نکنید. انجام این کار می‌تواند شما را قفل کند و ممکن است نتوانید پس از درگیرشدن با آنها عقب‌نشینی کنید.

  1.  پیشنهادهای آنها در بازار جزو ارزان‌ترین‌ها است

خطر ازدست‌دادن پول شما ممکن است شما را به سمت شرکت‌های سئو ارزان در بازار سوق دهد. درحالی‌که به نظر می‌رسد این برای جیب شما مناسب است، اما در نهایت زمانی که برای مدت طولانی باشد، کسب‌وکار شما را از بین می‌برد و هیچ کمکی به رشد شما نخواهد کرد.

بنابراین، مطمئن شوید که بودجه‌های واقع‌بینانه تنظیم می‌کنید. این شرکت‌ها احتمالاً یک استراتژی تکراری را به شما تحویل می‌دهند که هرگز کارساز نخواهد بود؛ بنابراین، شما باید قیمت‌های بازار را بررسی کنید و آنچه را که لازم است پرداخت کنید.

کد خبر 679394

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار بازار

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha