دوشنبه ۲۰ آبان ۱۳۸۷ - ۰۵:۱۸
۰ نفر

کریم اعظمی: پرویز مظلومی با شکست دادن راه‌آهن، تیمش را از بحران خارج کرد.

قبل از این بازی شایعه شده بود که مس در صورت باخت یا تساوی به حریف تهرانی دچار تغییراتی در کادر فنی می‌شود و مسئولان باشگاه، مایلی‌کهن را جایگزین مظلومی خواهند کرد ولی سرمربی مس در گفت‌وگو با همشهری مسائل عنوان‌شده را شیطنت برخی از روزنامه‌ها دانسته و حضور دیگر مربیان در این تیم را تکذیب می‌کند.

  •  بازیکنان و کادر فنی راه‌آهن بعد از بازی معتقد بودند که گل سالم این تیم مردود اعلام شده و بازی باید مساوی می‌شد. نظر شما چیست؟

من اصلا کاری به گل راه‌آهن ندارم. داور چهار دقیقه وقت اضافه گرفت ولی پنج دقیقه و 30 ثانیه از زمان قانونی بازی گذشته بود که آنها به گل رسیدند. در ضمن بازیکن ما هیچ خطایی روی بازیکن راه‌آهن انجام نداد و داور بی‌جهت خطا گرفت.

  •  پس شما معتقدید ادعای راه‌آهن بی‌مورد است؟

همان‌طور که گفتم اصلا روی گل هیچ حرفی ندارم، فقط باید بگویم که آنها در زمانی گل زدند که یک دقیقه و 30 ثانیه قبل باید سوت پایان بازی به صدا در می‌آمد.

  • یاوری هم بعد از پایان این مسابقه در مصاحبه‌ای اعلام کرد که شما با محسن قهرمانی دوستی نزدیکی دارید که این موضوع حرف‌وحدیث‌های زیادی را به وجود آورد.

بله، من حرف‌‌های آقای یاوری را شنیدم و باید بگویم که متاسفم. وقتی این مربی باصراحت می‌گوید من با قهرمانی رفاقت دارم منظورش این است که قبل از بازی با این داور زدوبند کرده‌ام. این یک اتهام بزرگ است و من حتی می‌توانستم یاوری را به دادگاه بکشانم تا در این مورد توضیح بدهد و از طریق مراجع قانونی پیگیر این کار باشم. همیشه در مورد یاوری از لفظ استاد استفاده کرده‌ام و در توانایی‌های فنی‌اش هیچ شکی ندارم ولی متاسفانه او خوب حرف نزد. در ضمن اشتباهات داوری همیشه جزئی از فوتبال است اما به تایید کارشناسان داوری چهار هفته پشت سر هم برای تیم ما پنالتی نگرفتند.

  • مقابل راه‌آهن مستحق برد بودید؟

بله، حتی می‌توانستیم در نیمه اول 4  گل به حریف بزنیم.

  •  قبل از این بازی شایعه شد که اگر ببازید فرد دیگری جانشین شما می‌شود. چنین موضوعی صحت داشت؟

به هیچ عنوان چنین بحثی مطرح نبود. مطمئن باشید که اگر 10 بازی دیگر هم ببازم از کار برکنار نمی‌شوم.

  • حتی می‌گویند امیرحسین صادقی که در تیم‌ملی امید با برخی افراد اختلاف پیدا کرد، از این موضوع مطلع بوده و در صحبتی که با شما و همچنین مدیرعامل داشته با صراحت گفته که اگر برخی سرمربی مس شوند از این تیم می‌رود.

خیر، این مسائل به هیچ عنوان واقعیت ندارد و فکر می‌کنم که بعضی‌ از مطبوعاتی‌ها شیطنت می‌کنند. من بعد از بازی با سپاهان با مدیرعامل باشگاه صحبت کردم و او با قاطعیت از کادر فنی حمایت کرد.

  •  شما تیم پرمهره‌ای در اختیار دارید و خیلی‌ها انتظار دارند که بهتر از این نتیجه بگیرید. به نظر شما این توقعات منطقی است؟

شما از کدام مهره‌ها حرف می‌زنید؟ ما چهار بازیکن خوب لیگ‌برتر را که سال گذشته عملکرد قابل قبولی داشتند جذب کردیم ولی فقط امیرحسین صادقی و فرزاد آشوبی در حد و اندازه‌های خود بودند و روح‌الله بیگدلی و عطایی هنوز نتوانستند توقعات من را برآورده کنند.

  •  ولی مس کرمان این فصل یکی از تیم‌های پرهزینه لیگ‌برتر بوده است.

ما فقط به چهار بازیکن، بالای 200 میلیون تومان پول دادیم و حتی نصف بعضی از تیم‌ها هم هزینه نکرده‌ایم. مس نسبت به پارسال دچار تغییر و تحولات کمی شده است. در ضمن من فراز فاطمی را که در پرسپولیس یک بازیکن نیمکت‌نشین بود به مس آوردم و حالا تبدیل به مهاجم اصلی تیمم شده و 5 گل هم به ثمر رسانده است.

  • در هفته‌های ابتدایی که خوب نتیجه گرفتید قول دادید که مس کرمان جزو مدعیان قهرمانی باشد. هنوز هم سر حرفتان هستید؟

من حتی در شرایطی که به رده‌های پایین‌تر سقوط کردم باز هم چنین حرفی را زدم و الان هم معتقدم که اگر بازیکنان ما باهوش و عاقل باشند می‌توانیم یکی از مدعیان قهرمانی باشیم. 20 بازی باقیمانده و 60  امتیاز به هیچ عنوان کم نیست.

  • ولی قبول دارید که رسیدن به قهرمانی شاید در حد یک رویا باشد؟

ما نمی‌توانیم خودمان را فریب بدهیم و انتظارات را بالا ببریم ولی تلاش می‌کنیم و باید بگویم که فقط منتظر معجزه یا اتفاقات عجیب فوتبال هستیم تا قهرمان شویم.

  • چرا در 5 بازی پیاپی نتوانستید حتی صاحب یک برد شوید؟

در دو بازی خارج از خانه به سپاهان و ملوان باختیم و مقابل فولاد هم در اهواز مساوی کردیم. ما فقط دو نتیجه ضعیف داشتیم که در کرمان مقابل سایپا و پیام مشهد به تساوی رسیدیم در شرایطی که مستحق برد بودیم.  تیم من در این هفته‌ها به هیچ عنوان افت فنی نداشت.

  • باشگاه برای امیرحسین صادقی و فرزاد حسین‌خانی که در بازی با راه آهن با یکدیگر درگیر شدند چه تصمیمی گرفته؟

آنها باید چهارشنبه به باشگاه بیایند و در این مورد از خودشان دفاع کنند ولی فکر می‌کنم که این دو بازیکن توبیخ و جریمه شوند.

  •  موضوع پیوستن صادقی به یکی از دو تیم استقلال یا پرسپولیس صحت دارد؟

خیر، صادقی تا آخر فصل کنار ماست و حتی نسبت به زمان حضورش در استقلال باهوش‌تر و کامل‌تر فوتبال بازی می‌کند.

  •  کار کردن در کرمان سخت‌تر است یا مشهد؟

مسلما کرمان، چون اینجا توقعات بسیار بالاست.

  • مثل اینکه از بعضی ‌از تماشاگران و لیدرهای مس کرمان ناراحتید و معتقدید که آنها حاشیه درست می‌کنند؟

تماشاگران مس و لیدرهای این تیم بهترین هستند و به خوبی از تیم حمایت می‌کنند. در پایان بازی با راه‌آهن، آنها توقع داشتند که بازیکنان به سمتشان بروند ولی پس از مشکلی که بین صادقی و حسین‌خانی پیش آمد همه چیز به هم ریخت و بازیکنان به سمت تماشاگران نرفتند. آنها حق داشتند که ناراحت شوند ولی مشکل خاصی پیش نیامد.

کد خبر 67934

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز