یکشنبه ۱۹ آبان ۱۳۸۷ - ۱۸:۳۶
۰ نفر

گروه سیاسی: محمود احمدی‌نژاد در حالی به مشهد مقدس رفت و دوشنبه نیز احتمالا به اردبیل سفر می‌کند که در ادامه دور دوم سفرهای استانی هیأت دولت صبح چهارشنبه مهمان مردم استان مازندران خواهد بود.

به گزارش همشهری، رئیس‌جمهوری دیشب به مرکز استان خراسان رضوی رفت تا در شب میلاد حضرت امام‌رضا(ع) در جشنواره فرهنگی هنری امام رضاع که در جوار بارگاه آن امام همام برگزار می‌شد، شرکت کند.

وی همچنین  احتمال دارد که صبح امروز از مشهد عازم اردبیل شود تا تعدادی از طرح‌های عمرانی این استان به‌ویژه نیروگاه سیکل ترکیبی و تصفیه‌خانه آب اردبیل را افتتاح کند.

اما مهم‌ترین برنامه این هفته احمدی‌نژاد، سفر استانی دولت به مازندران است.  در چهل و ششمین سفر استانی دولت، ضمن بررسی مصوبات دور اول سفرهای استانی، مصوبات جدیدی در جلسه هیأت دولت برای پیشرفت و آبادانی این استان تصویب خواهد شد.

سخنرانی در جمع مردم شهرستان ساری، دیدار با علما و روحانیون، ‌خانواده شهدا و ایثارگران و نشست خبری با رسانه‌های محلی از برنامه‌های مهم کاری رئیس‌جمهوری در دور دوم سفر استانی به مازندران است.

همچنین‌ شرکت در کارگروهای تخصصی آب و کشاورزی و اشتغال و صنعت برای بررسی مصوبات هیات دولت، دیدار چهره به چهره با مردم، بازدید از چند طرح مصوب دور اول سفر استانی و همچنین بازدید از یک روستای محروم از دیگر برنامه‌های سفر احمدی‌نژاد و هیأت دولت به استان مازندران در هفدهمین سفر دور دوم سفرهای استانی دولت است.

کد خبر 67925

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز