عادل فردوسی‌پور با اپلیکیشن فوتبال ۳۶۰ که به‌طور اختصاصی در اپ‌استور ایرانی «بازار» عرضه می‌شود، به میان عاشقان فوتبال برگشته. فوتبال ۳۶۰ یک اپلیکیشن جامع فوتبالی برای کاربران گوشی‌ها و تبلت‌های اندرویدی است و محتوای آن توسط تعدادی جوان نخبه از عوامل قدیم و جدید تیم برنامه ۹۰ که با عادل فردوسی‌پور کار می‌کنند، تهیه می‌شود.

image-20220524171827-1.jpeg

از اینجا دانلود کنید: https://cafebazaar.ir/app/ir.football۳۶۰.android

اپلیکیشن فوتبال ۳۶۰ زیرنظر عادل فردوسی‌پور با هدف ایجاد تجربه جذاب و متفاوت از دنیای فوتبال شروع به‌کار کرده است و در توضیحاتش آمده است: در فوتبال ۳۶۰، فوتبال ایران و جهان را در قالبی جدید ولی با همان حال و هوای تولیدات قبلی تیمی که دوستش دارید، ارائه می‌کنیم.

یکی از اعضای تیم اپلیکیشن فوتبال ۳۶۰ می‌گوید: « نقش پلتفرم‌های تازه برای ارائه محتواهای جذاب فوتبالی مهم است و به همین دلیل روی اپلیکیشن تمرکز کرده‌ایم. »

اپلیکیشن فوتبال ۳۶۰ با شعار « فوتبال برای همه » می‌کوشد پاسخگوی علایق همه کسانی باشد که محتواهای رسانه‌های دیگر را دنبال نمی‌کنند یا به آن علاقه ندارند. این اپلیکیشن حاوی محتواهایی اختصاصی با موضوع فوتبال داخلی و خارجی است.

ویدئوها حال‌وهوای همان آیتم‌های خاطره‌انگیز برنامه ۹۰ را دارد. می‌توانید علاوه بر ویدئو به اخبار، نتایج زنده، نتیجه مسابقات، مباحث مربوط به نقل و انتقالات و بخش‌های مخصوص پیش‌بینی و نظرسنجی دسترسی داشته باشید.

اپلیکیشن فوتبال ۳۶۰ به صورت اختصاصی روی بازار

 اپلیکیشن فوتبال ۳۶۰ حجم زیادی ندارد و سریع دانلود می‌شود. مهمترین نکته درباره آن محیط و فضای تعاملی است. به‌این معنی که کاربر در ابتدای کار تیم‌های ملی و باشگاهی مورد علاقه خودش را انتخاب می‌کند تا اپلیکیشن اخبار را براساس سلیقه او نمایش داده شوند. به‌نظر می‌رسد جذاب‌ترین بخش اپلیکیشن فوتبال ۳۶۰، ویدئوها باشند. جایی که قرار است محتوای آن با استفاده از مصاحبه‌های اختصاصی و ویژه با ستارگان فوتبال، خلاصه و حاشیه بازی‌ها و تصاویر دوربین‌ها و خبرنگاران اختصاصی فوتبال ۳۶۰ تامین شود.

اگر اخبار ورزشی را به‌طور جدی دنبال می‌کنید، حتما در جریان هستید که در هفته گذشته خبرهایی درباره ملاقات عادل فردوسی‌پور با بعضی ستارگان دنیای فوتبال منتشر شد. بیایید تصور کنیم خوش‌شانس هستیم و این شانس را در نظر بگیریم که حداقل بعضی از این دیدارها با ماجرای رونمایی اختصاصی از اپلیکیشن فوتبال ۳۶۰ در ‌بازار مرتبط هستند. پس حتما اتفاقات هیجان‌انگیزی در پیش خواهد بود. در این حد که امید داشت که حضور عادل فردوسی‌پور در فوتبال ۳۶۰، قرار نیست فقط به نقش مدیریت یا ارائه گزارش‌های صوتی و خواندن نریشن محدود شود.

کد خبر 678741

پر بیننده‌ترین اخبار بازار

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 3
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • حاج هادی افتخاری فر. IR ۲۱:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۳
    6 1
    آرزوی موفقیت دارم برای عادل عزیز.⚘🕋⚘👈🥇
  • الهه IR ۲۲:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۳
    9 0
    جونم عادل
  • IR ۲۳:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۳
    3 7
    عادل مثل شریفی مقدم از خودشون. وگرنه توی بازار و اجازه اپلیکیشن دادن به هرکی به این راحتی نیست.