مجموع نظرات: ۰
سه‌شنبه ۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۴
۰ نفر

به طور کلی فرآیند خرید قطعات موبایل در اکثر مواقع با چالش‌های زیادی همراه است؛ گران بودن قطعات، عدم موجودی کافی فروشندگان، عدم تطابق قطعات با مدل دستگاه و… همگی جزو این چالش‌ها و مشکلات هستند.

خرید قطعات موبایل

در نتیجه خرید اینترنتی قطعات موبایل بهترین گزینه به حساب می‌آید. با وجود امکان خرید اینترنتی، نیازی نیست تا زمان خود را صرف گشت وگذار در بازار برای پیدا کردن قطعات مورد نظر کنید؛ بلکه فقط کافیست به صورت اینترنتی قطعات مورد نیاز را با توجه به مدل دستگاه خود انتخاب و خریداری کنید.

با این حساب، احتمالا سوال اصلی شما این است که چه سایتی بهترین گزینه برای خرید آنلاین قطعات موبایل به حساب می‌آید؟ در حال حاضر قطعات موبایل مکس فون یکی از مجموعه‌های موفق و پیشرو در زمینه تامین و فروش انواع قطعات موبایل است که در سطح گسترده محصولات خود را به صورت آنلاین به فروش می‌رساند.

چرا مکس فون؟  

در ادامه به شما می‌گوییم که چرا وبسایت مکس فون، یکی از بهترین گزینه‌های موجود برای خرید آنلاین قطعات موبایل به حساب می‌آید.

سابقه طولانی

مجموعه مکس فون فعالیت خود را از سال ۸۹ آغاز کرد و تا به امروز توانسته با کسب رضایت حداکثری مشتریان خود، به یکی از بهترین تامین‌کنندگان و فروشندگان در حوزه لوازم جانبی و قطعات موبایل تبدیل شود. این مجموعه به واسطه شیوع ویروس کرونا، با هدف بهبود سطح کیفی خدمات‌رسانی در این زمینه به مشتریان خود در سراسر کشور و راحتی هرچه بیشتر افراد در خرید انواع قطعات موبایل، وبسایت خود را راه‌اندازی کرد.  

تا به امروز این مجموعه با بسیاری از فروشندگان و تامین‌کنندگان برندهای مختلف همکاری داشته و تمام محصولات خود را به صورت عمده و تکی به افراد عادی و افراد فعال و متخصص در زمینه فروش و تعمیر قطعات موبایل، به فروش می‌رساند. همچنین این وبسایت دارای مجوز رسمی از وزارت صنعت، معدن و تجارت و نماد اعتماد الکترونیک است.

یا توجه به سابقه نسبتا طولانی، می‌توانید به این مجموعه اعتماد کنید و دغدغه‌ای از این بابت نداشته باشید.  

تعمیر و تعویض قطعات

یکی دیگر از ویژگی‌های این مجموعه، ارائه خدمات تعمیر و تعویض قطعات است. در واقع شما می‌توانید علاوه بر خرید قطعات مد نظر خود، از خدمات تعویض قطعات نیز بهره‌مند شوید. همچنین تعمیر دستگاه‌های تلفن همراه زیر نظر کارشناسان و تکنسین‌های مجرب مجموعه انجام می‌شود. تمام قطعات موبایل از سوی نمایندگی‌های رسمی برندهای مختلف تامین می‌شوند و به صورت اورجینال و اصل به فروش می‌رسند. در نتیجه اگر دستگاه شما با مشکلات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری مواجه است و همچنین اگر قطعاتی را خریداری کرده‌اید و نیاز است تا یک فرد متخصص آن‌ها را به صورت تخصصی تعویض کند، می‌توانید از خدمات مجموعه مکس فون بهره‌مند شوید.  

مشاوره خرید قطعات

شما می‌توانید پیش از خرید قطعات موبایل مد نظر خود، از مشاوره فروش مجموعه بهره‌مند شوید. در این مشاوره کارشناسان فروش به صورت کامل شما را در این زمینه راهنمایی می‌کنند و پس از نیاز سنجی و مطرح کردن سوالات مختلف، بر اساس سطح نیاز و بودجه شما، قطعات و مدل‌های مختلف را معرفی خواهند کرد.  

در نتیجه شما می‌توانید تمام سوالات خود را در زمینه قطعات موبایل از کارشناسان مجموعه بپرسید و پاسخ کامل و مناسبی را دریافت کنید. همچنین با وجود مشاوره پیش از خرید می‌توانید بهترین گزینه موجود را متناسب با شرایط و نیازهای خود انتخاب کنید. در نظر داشته باشید که اگر در زمینه فروش و تعویض قطعات موبایل فعالیت دارید، می‌توانید از مشاوره فروش عمده مجموعه بهره‌مند شوید و با قیمت مناسب قطعات مورد نیاز خود را خریداری کنید.  

قطعات موبایل مکس فون

ارسال به سراسر کشور

به عنوان دیگر ویژگی و مزیت اصلی این مجموعه باید به امکان ارسال محصولات به سراسر کشور اشاره کنیم. ارسال گسترده محصولات به شهرهای مختلف سبب شده تا شما بتوانید در هر نقطه‌ای از کشور، قطعات مورد نظر خود را بدون مواجه شدن با محدودیت‌های زمانی و مکانی از وبسایت خریداری کنید. به واسطه وجود این امکان، دیگر با چالش‌های مربوط به رفت و آمد و اتلاف زمان مواجه نخواهید بود و به راحتی می‌توانید سفارش خود را ثبت کنید تا در سریع‌ترین زمان آن را تحویل بگیرید.  

پوشش تمام مدل‌ها

مجموعه مکس فون تمام توان خود را به کار گرفته تا بتواند تمام قطعات مربوط به برندهای مطرح و مدل‌های مختلف گوشی‌های هوشمند را پوشش دهد. در حال حاضر شما می‌توانید با مراجعه به دسته مورد نظر خود در وبسایت، تمام مدل‌های موجود را مشاهده کنید و متناسب با مدل دستگاه خود قطعه مورد نیاز را خریداری کنید. در نتیجه با وجود این وبسایت، از چالش‌ها و مشکلات مربوط به عدم وجود قطعات مختلف در امان خواهید بود. در حال حاضر تمام قطعات جانبی و اصلی برندهای سامسونگ، هواوی، شیائومی، آیفون و نوکیا در وبسایت موجود هستند.  

امکان پیگیری سفارش

بعد از خرید هر محصول، شما می‌توانید در هر ساعت از شبانه روز با استفاده از کد پیگیری که در اختیار دارید، متوجه وضعیت سفارش خود بشوید. امکان پیگیری سفارش بدون محدودیت زمانی از طریق وبسایت امکان‌پذیر است. همچنین اماکن پیگیری سفارش به صورت تلفنی در ساعات کاری نیز امکان‌پذیر می‌باشد. در نتیجه شما می‌توانید با توجه به زمان ارسال و تحویل سفارش خود، برنامه‌ریزی داشته باشید.  

وجود درگاه پرداخت معتبر

دیگر ویژگی وب سایت مکس فون، وجود درگاه‌های پرداخت امن و معتبر است. در حال حاضر شما می‌توانید از دو درگاه اصلی زرین پال و بانک ملت هزینه‌های سفارشات خود را پرداخت کنید. وجود درگاه‌های داخلی معتبر سبب حفظ اطلاعات مالی و هویتی شما شده و همچنین از بروز کلاهبرداری‌های اینترنتی جلوگیری می‌کند. با این حساب می‌توانید با خیالی راحت و بدون دغدغه پرداخت‌های خود را تحت بستر وب سایت انجام دهید.  

قیمت مناسب

به عنوان آخرین ویژگی شاخص این مجموعه می‌توانیم به قیمت معقول محصولات اشاره کنیم. همانطور که در ابتدا اشاره که کردیم این مجموعه تا به امروز تامین‌کننده بسیاری از فروشندگان و مجموعه‌ها بوده است و به همین واسطه تلاش کرده تا بتواند انواع قطعات موبایل را با قیمتی معقول و زیر تعرفه فعالی بازار به فروش برساند. با توجه به این موضوع، فرقی ندارد که شما خریدار عمده باشید یا تکی؛ در هر صورت می‌توانید با قیمتی مناسب و معقول انواع قطعات مورد نظر خود را از وب سایت خریداری کنید. با توجه به این موضوع، با خرید از وبسایت تا حد زیادی می‌توانید در هزینه‌های خود نیز صرفه‌جویی کرده و در عین خرید محصولات اورجینال و با کیفیت، هزینه کمتری را پرداخت کنید.  

قیمت قطعات موبایل

خرید انواع قطعات موبایل از مکس فون

در صورت تمایل به خرید انواع قطعات موبایل می‌توانید به https://maxphone.ir مراجعه کرده و محصولات مورد نظر خود را بسته به مدل دستگاه با مناسب‌ترین قیمت و به صورت اورجینال خریداری کنید.  

همچنین در صورت تمایل به دریافت مشاوره پیش از خرید و یا بهره‌مندی از خدمات تعمیر و تعویض قطعات، می‌تواند از طریق راه‌های ارتباطی ذکر شده با مجموعه تماس حاصل فرمایید.

مجموعه مکس فون در هر زمانی آماده خدمات‌رسانی به همه کاربران در نقاط مختلف کشور است.

کد خبر 678604

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار بازار

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha