مجموع نظرات: ۵
سه‌شنبه ۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۹
۰ نفر

با بالم لب آشنایی دارید؟ می دانید انواع بالم لب چه مزیت هایی دارند؟ آرایش امروزی با توجه به پیشرفت علم به سمت و سوی دیگری پیش می رود. آرایش فشن، آرایش مدرن امروز است که دنیایی از تنوع، هیجان، شادابی و خلاقیت است.

image-20220524095337-1.png

این سبک آرایش جدید و مدرن تابع مد روز است و از انواع محصولات جدید و شیک را می طلبد. بالم لب نیز مانند برق لب، یکی از انواع محصولات آرایشی و مراقبتی جدید است که در انواع رایحه، اشکال و حتی مزیت های مختلف در بازار به فروش می رسد. خرید بالم لب مناسب به سلیقه مشتری بستگی دارد که البته باید متناسب با نوع آرایش شما نیز باشد. از آنجایی که برجستگی و جوانی لب ها روی زیبایی بسیار تاثیر دارد، پس شناخت انواع بالم لب و مزایای هر یک نیز مهم است. در ادامه توضیحات بیشتری درباره بالم لب ارائه خواهیم داد.

انواع مختلف بالم لب

بالم‌ لب یکی از انواع محصولات آرایشی است که این روزها به سبب مزیت های فراوانش، دارای طرفداران بسیاری می باشد. بالم ها به عنوان محصولات نسل جدید لوازم آرایشی جایگاه ویژه ای دارند و چه بسا اینکه انواع مختلف آن نیز با توجه به نوع ساختار خود دارای مزیت های بسیار زیادی می باشند. یکی از مهمترین نکات خرید بالم لب انتخاب گزینه مناسب آن است اما شما درباره انواع بالم اطلاعاتی دارید؟

بالم لب فانتزی

یکی از ایده آل ترین بالم ها شامل مدل فانتزی آن ها است که در بسته بندی های خاص و شیک عرضه می شوند. همه ما می دانیم که کیفیت هر محصولی اعم از این بالم ها به سبب ارتباط مستقیم آن ها با پوست لب بسیار مهم است. اما در مورد چنین محصولاتی چگونگی بسته بندی نیز بسیار تاثیرگذار است و هرچه بسته بندی شیک تر باشد قطعا مشتری زا بهتر ترغیب به خرید می کند. از طرفی این نوع بالم بیشتر در بین نوجوانان رایج است و مزیت های بسیار زیادی دارد.

• بالم لب لامپی

یکی دیگر از انواع بالم هایی که بسیار محبوب است و همانند بالم های فانتزی بسته بندی شیکی دارد، شامل بالم لامپی است. این بالم لب همانند سرپیچ لامپ است و تنها کافیست تا شما سر لامپ آن که شبیه سرپیچ است را باز کنید. بالم های لامپی به سبب ویژگی هایی که دارند بیشتر مناسب استفاده برای افراد جوان هستند.

• بالم لب قلبی

برای افراد کم سن و سال نظیر دخترهای کوچک یا کودک نیز نوع خاصی از بالم لب وجود دارد که با نام بالم قلبی شناخته می شود. همانگونه که از نام این بالم‌ و پیداست، طراحی جعبه آن به صورت یک قلب است و همین شکل فانتزی در کنار تاثیرات مثبت آن باعث افزایش سطح فروش بالم طرح قلب خواهد شد.

معرفی انواع بالم لب

انواع بالم های بسیار پرطرفدار

• بالم لب آبنباتی

یکی از انواع بالم هایی که برای دخترخانم های کم سن و سال بیشتر استفاده می شود، بالم های آبنباتی است. این مدل بالم لب به شکل یک آبنبات چوبی است و آن را در انواع رنگ‌ های متنوع و ملایمی تولید می کنند. رایحه های مختلفی از این نوع بالم هم اکنون در بازار وجود دارد که باید به سلیقه خود شما انتخاب شود.

• بالم لب استیکری

نوع خاص و بسیار پر فروش انواع بالم لب شامل بالم های استیکری هستند که در قالب انواع شکلک های مختلف ایموجی ها می باشند. این نوع بالم ها بیشتر دخترانه هستند و قیمت مناسبی هم دارند.

• بالم لب حرارتی

در بازار انواع و اقسام مختلفی از بالم وجود دارد که یکی پس از دیگری دارای مزیت های بسیاری می باشد. اما آرایش مدرن و فشن امروز طالب استفاده از انواع بالم های خاص و ایده آل است که یکی از آن ها بالم های حرارتی است. این بالم ها همانگونه که از نام آن ها پیداست، حرارتی هستند و زمانی که روی لب قرار می گیرند با تغییر دمای بدت و لب، تغییر رنگ می دهند. این دسته از بالم ها برای تنوع در آرایش مناسب هستند و برای مکان های عمومی نمی توان از آن استفاده نمود.

بهترین بالم های پر فروش

• بالم لب طعم‌ دار

عطر و رایحه و یا طعم بالم لب بسیار مهم است و جدا از کیفیت بالم رایحه نیز جزو پارامترهای مهم انتخاب بالم به شمار می رود.‌ معمولا این نوع بالم لب در میان کودکان و نوجوانان طرفداران بسیار زیادی دارند؛ چرا که تنوع طعم و رایحه آن ها را دوست دارند. انتخاب رایحه و یا طعم بالم به سلیقه خود شما بستگی دارد اما در انتخاب بهترین برند دقت کافی داشته باشید.

• بالم لب حجم دهنده

زیبایی و برجستگی لب ها برای ما بسیار مهم است و از این رو از انواع محصولات متنوعی استفاده می کنیم. بالم برق لب یکی از انواع محصولات آرایشی است که بهترین گزینه برای برجسته و شفاف کردن لب ها به شمار می رود. در میان بالم ها نیز بالم های حجم دهنده با خاصیت حجم دهندگی بهترین گزینه ایده آل به شمار می روند.

• بالم لب رنگی

بالم برق لب انواع مختلفی دارد که در میان انواع آن بالم های رنگی بهترین گزینه ایده آل به شمار می روند. این دسته از بالم ها خود در دو نوع بالم لب رنگی و بالم بی‌ رنگ طراحی می شوند. تنوع رنگی این دسته از بالم ها بسیار زیاد است و خاصیت نرم کنندگی زیادی دارد که بهترین گزینه برای لطافت لب ها به شمار می رود.

معرفی انواع بالم لب

نتیجه

بالم لب یکی از انواع محصولات آرایشی است که به عنوان لوازم آرایشی مدرن و فشن شناخته می شود. این دسته از محصولات آرایشی خود در انواع مختلفی با خواص و ویژگی های بسیار متنوع به تولید می رسند. بالم ها باعث براق شدن و برجستگی لب ها می شوند و به نوعی می توان گفت نسل جدید انواع برق لب هستند. در گذشته باید از رژ و برق لب استفاده می کردند تا کدری لب ها محو می شد. اما امروزه تنها با استفاده از بالم لب می توان زیبایی را به لب ها بخشید. این محصول یک نوع ماده موم مانندی است که بسیار نرم است و با توجه به خواص زیاد برای مرطوب کردن لب ها استفاده می شود. با کمک بالم شما می توانید تمامی خشکی و ترک های لب را برطرف نمایید. حتی بالم ها می توانند از لب های شما در برابر اشعه مضر خورشید محافظت کرده و باعث جوانسازی آن شوند.

کیفیت بارم و انتخاب بهترین گزینه مناسب در میان انواع بالم، اهمیت بالایی دارد. اما بهترین بالم لب را از کجا و چگونه خریداری کنم؟ دلبرباش، بهترین و معتبرترین مرکز فروش لوازم آرایشی و بهداشتی در کشور است که هم اکنون جهت فروش بهترین بالم برق لب میزبان شما عزیزان است.

کد خبر 678599

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار بازار

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha