تیم استقلال که قهرمانی خود در لیگ برتر قطعی کرده است، امشب برای حفظ رکورد تیم بدون شکست این فصل کار بسیار سختی مقابل تیم مس رفسنجان دارند.

استقلال

به گزارش همشهری‌آنلاین، یکی از مهم‌ترین دیدارهای هفته بیست‌ونهم لیگ برتر قطعا جدال استقلال و مس رفسنجان از ساعت ۲۰ امشب خواهد بود.

درست است که آبی‌ها قهرمانی خود را از ۲ هفته پیش قطعی کرده‌اند اما این تیم شدیدا به دنبال رکورد قهرمان بی‌شکست لیگ است و از آن طرف مس رفسنجان هم در رقابت برای کسب رتبه چهارم، نیاز شدیدی به امتیازات این بازی دارد. مس در اختلاف یک‌امتیازی با گل‌گهر و فولاد است و احتمالا اگر در این بازی برنده نشود شانس چهارم شدن را کاملا از دست می‌دهد. استقلال هم با توجه به اینکه هفته آخر با نفت مسجدسلیمان قعرنشین بازی دارد در این هفته آخرین بازی سختش را برگزار می‌کند و حفظ رکورد شکست‌ناپذیری مجیدی در گروی نباختن در این بازی است.

کادر فنی استقلال در دیدار امشب تغییرات احتمالی زیر را برای مصاف با مس رفسنجان درنظر خواهد گرفت:

سید حسین حسینی با آمار بیشترین کلین‌شیت در این فصل به احتمال زیاد در دیدار امشب هم مانند طول فصل سنگربان شماره یک استقلال در درون دروازه خواهد بود.

در خط دفاعی آبی‌ها با بازگشت محمد دانشگر، عارف غلامی و رافائل سیلوا با اضافه شدن در کنار این بازیکن ترکیب سه نفره خط دفاعی استقلال را تشکیل می‌دهند.

با وجود اینکه وریا غفوری در بازی گذشته با ورود به زمین جان تازه‌ای به سمت راست تیمش داد، اما مجیدی تصمیم دارد برای بازی امروز از حردانی استفاده کند. برای سمت چپ نیز جعفر سلمانی همچون روال سابق انجام وظیفه می‌کند.

محرومیت زبیر نیک‌نفس به پایان رسیده و این بازیکن به همراه مهدی مهدی‌پور در خط میانی به بازی می‌روند.

امیرحسین حسین‌زاده و کوین یامگا فضای پشت سر مهاجم نوک را پر می‌کنند و آرمان رمضانی به احتمال فراوان در نوک پیکان حمله استقلال در بازی امروز به میدان می‌رود. 

ترکیب احتمالی استقلال:

سیدحسین حسینی، رافائل سیلوا، عارف غلامی، محمد دانشگر، جعفر سلمانی، صالح حردانی، زبیر نیک‌نفس، مهدی مهدی‌پور، امیرحسین حسین‌زاده، کوین یامگا و آرمان رمضانی.

کد خبر 678564
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha