همه چیز از یک اتاق شروع می‌شود. این خانه اتاق با هر آنچه که تاکنون دیده‌اید متفاوت است، اتاقی پر از معما و رمز و راز که با بسته شدن در آن، تازه اتفاقات و ماجراهای رمزآلود و ترسناک آغاز می‌شود. کسانی‌ که وارد این اتاق شده‌اند بدون وقفه و از دست دادن زمان برای نجات و رهایی از این اتاق تلاش و تقلا می‌کنند. به همین خاطر نامش را «اتاق فرار» گذاشته‌اند.

اتاق فرار

همشهری آنلاین‌ـ ثریا روزبهانی: سرگرمی با چاشنی ترس تفریحی است که مخاطبان خاص خودش را دارد و این اتاق در سال‌های اخیر بین طیف گسترده‌ای از مردم با سنین و سلیقه‌های مختلف محبوبیت زیادی پیدا کرده است. اتاق فرار یا اسکیپ روم یک سرگرمی گروهی و فکری است که با تشکیل تیم و ورود به فضای بازی اتاق فرار، گروه وارد داستان از پیش تعیین شده خواهند شد. فضایی که توسط طراحان اتاق فرار و با توجه به یک سناریو، ایجاد شده است. گروه باید در این فضا مسیر داستانی بازی را با حل کردن معماها، پازل‌ها و همچنین کار گروهی طی کرده و خودشان را به هدف نهایی بازی برسانند. شرکت‌کنندگان در مدت ۷۰تا ۱۰۰دقیقه زمان بازی به غیر از پیداکردن راه‌حل و فرار از این اتاق رمزآلود به موضوع دیگری فکر نمی‌کنند.

خواندنی‌های بیشتر را اینجا دنبال کنید.

راه فرار را پیدا کن!

یکی از این اتاق‌های فرار که به دلیل سناریوهای هیجانی و ترسناک بین جوانان و مخاطبان این بازی محبوبیت بیشتری پیدا کرده در شرق تهران قرار دارد. ساختمان قدیمی و حیاطدار که چندین اتاق مختلف در آن طراحی و ایده‌پردازی شده است. مدیر این اتاق درباره این تفریح می‌گوید: «ژانر کاراگاهی، پلیسی، ترسناک و معمایی از معروف‌ترین ژانرهای اتاق فرار این مجموعه است که تیم‌های شرکت‌کننده در هر کدام از آنها ترس، هیجان و اضطراب را تجربه می‌کنند. اغلب تراژدی‌های این اتاق‌ها ساخته ذهن چند جوان خلاق و از داستان‌های قدیمی یا فیلم‌های اکشن واقعیت‌سازی شده است. در هر سئانس بین ۴تا۸نفر در بازی حضور دارند. این اتاق‌ها توسط چندین نفر هدایت می‌شود. برای مثال اگر در حل معما با مشکل روبه‌رو شدید و زمان زیادی صرف کردید، مدیر بازی یا بازی‌گردان شما را راهنمایی می‌کند یا برای واقعی‌تر شدن این صحنه‌ها «اکتر» یا همان بازیگر زنده هم در اتاق همراه تیم حضور دارد تا لحظه‌های ترسناکی را خلق کند.»

نور، صدا و هیجان ترس

 ۸دوست آماده رفتن به داخل اتاق فرار هستند و قبل از ورود از آنها رضایتنامه کتبی در صورت بروز اتفاق در اتاق فرار گرفته می‌شود. عنوان اتاق «آنابل» است همان عروسک ترسناک و شیطانی. پنج بار می‌شود که در اتاق‌های دیگر با داستان و ژانرهای مختلف تجربه می‌کنند. علی با ۲۵سال سن از رمز و راز وحشت در این اتاق می‌گوید: «درجه سختی هر اتاق متفاوت است. سناریو از پیش طراحی شده و باید با کنجکاوی، داشتن یک استراتژی مشخص و تمرکز بالا، معماهایی که مانند تکه‌های پازل به هم وصل شده‌اند را حل کنیم.»

پول بده، از اینجا فرار کن!

او می‌افزاید: «راه خروج از اتاق‌ها پیدا کردن جواب معماهاست. در طول بازی، چالش‌های زیادی وجود دارند که بر جذابیت بازی اضافه می‌کنند. این چالش‌ها به‌صورت فیزیکی، مکانیکی، نور، صداپردازی و یا ریاضی باشند. این اتاق‌ها با طراحی‌های خاصی که دارند می‌توانند علاقه‌مندان به این تفریح را با هر سبک و سلیقه‌ای راضی نگه دارند. هرچه داستان ترسناک‌تر، هیجان بازی و حل کردن معما هم بیشتر خواهد شد. همین ترسیدن است که بازی را جذاب و هیجانی می‌کند. قیمت هر اتاق باتوجه به سناریو و امکانات اتاق متغیر است. از ساعت ۲۳به بعد هم سئانس ویژه محسوب می‌شود.»

سناریو اتاق دیگری، ژانر تاریخی است و باید به یک قرن قبل سفر کنید و در پیدا شدن یک شخص کمک کنید. بعد از بسته شدن در، یک تابوت چوبی مقابلتان قرار می‌گیرد.

پول بده و بترس!

هیجان اتاق فرار با ژانر ترسناک چندین برابر است و بیشتر افرادی به این اتاق می‌روند که حداقل ۵یا ۶بار تجربه حضور در اتاق‌های فرار را دارند. گروهی دخترانه تشکیل داده‌اند و سرپرستشان «مائده» است. او می‌خندد و می‌گوید: «برای ۱۰۰دقیقه یک میلیون و ۲۰۰هزار تومان پرداخت کرده‌ایم، اما ارزشش را داشت. آن‌چنان آدرنالین خونمان بالا رفته که تا چند هفته در مقابل هر تنش و استرسی مقاوم هستیم. در این بازی مخاطب علاوه بردرگیری با سرنخ‌ها و معماها و قفل‌ها، وارد دنیای تازه‌ای از تجریه عمیق می‌شود که هر کدام از ما در زندگی به نوع دیگری با آن روبه‌رو شده‌ایم. اتاق فرار علاوه بر اینکه چالشی فیزیکی است و از شما فعالیت بدنی می‌طلبد، شما را مجبور به تفکر، حل مسئله و تفکر خارج از چارچوب می‌کند.»

او ادامه می‌دهد: «شما در کنار تیم خود انگیزه دارید که نتیجه بگیرید و بر چالش‌های نفسگیر بازی غلبه کنید. وقتی در بسته می‌شود فقط به این فکر می‌کنید که «حالا چطور بیام بیرون؟ به نظر ساده می‌آید ولی این‌طور نیست. کلی نقشه و معما شما را به عمق داستان می‌برد. وارد اتاق‌هایی می‌شوید که هرکدام تم و داستان مشخصی دارد و باید برای نجات خودتان معماهای مربوط به بازی را حل کنید و در زمان یک ساعت از اتاق خارج شوید.»

این اتاق‌ها پر از معما و چالش‌های ذهنی است. هرکسی مهارت‌ها و استعدادهای متفاوتی برای کمک به پیشرفت گروه دارد. یکی ممکن است مهارت ریاضی خوبی داشته باشد و بتواند سریعاً الگوها را در اعداد پیدا کند یا یکی از اعضا در ادبیات قوی باشد و قابلیت درک منظور در یک معمای متنی یا شعری داشته باشد. حتی بیشتر اتاق‌ها به افرادی نیاز دارند که سرعت عمل و قدرت بدنی خوبی برای برخی چالش‌های خاص داشته باشند.

پول بده، از اینجا فرار کن!

براساس آمار اکنون حدود ۷۰ اتاق فرار در غرب، نزدیک به ۵۰ اتاق در محدوده شرق، ۲۵ اتاق در شمال تهران فعالیت دارند که به‌طور میانگین ۱۰۰تا ۱۵۰هزار تومان برای ۶۰تا ۱۰۰دقیقه بازی دریافت می‌کنند. البته این هزینه در اتاق‌های فرار ویژه افزایش قیمت دارد. هرچند این تعداد اتاق‌های فرار با آمار ثبت شده در نهادهای مربوطه نزدیک به یک و پنجم اختلاف داشته و تعداد آنها کمتر ثبت شده است و این نشان‌دهنده فعالیت غیرقانونی برخی از این مجوعه‌هاست.

برخی از اتاق فرارها با گرفتن مجوز از اداره کل تربیت‌بدنی استان در حال فعالیت قانونی هستند، برخی دیگر با اخذ مجوز از اتحادیه کافی‌شاپ و برخی هم با گرفتن مجوز از مجتمع‌های تجاری، اتاق خود را در مجتمع‌ها راه‌اندازی کرده‌اند، اما تعدادی هم در این بین بدون مجوز فعال هستند.

فعالیت اتاق‌های فرار غیرقانونی

به گفته مجدآبادی، مسئول بازی‌های فکری درباره وضعیت و فعالیت اتاق‌های فرار می‌گوید: «انجمن بازی‌های فکری ۳سال است که طبق مصوبه وزارت ورزش و جوانان زیرمجموعه فدراسیون ورزش‌های همگانی قرار دارد. بازی‌های فکری به ۳بخش بازی‌های پازلی، بازی‌های رومیزی و نقش‌آفرینی و اتاق فرار تقسیم می‌شوند. در این ۳سال باشگاه بازی‌های فکری با سرعت و رونق بیشتری مجوز گرفتند و راه‌اندازی شدند. اکنون برای راه‌اندازی باشگاه بازی‌های فکری یا اتاق فرار متقاضی باید به قسمت کمیسیون ماده ۵ اداره کل ورزش و جوانان استان یا شهرستان محل سکونتش مراجعه کند. یکسری استانداردهای لازم از نظر فضا، تهویه، دسترسی محل، نیروی انسانی و غیره وجود دارد که براساس داشتن آنها مجوز فعالیت اتاق‌های فرار صادر می‌شود.»

پول بده، از اینجا فرار کن!

متخلفان را معرفی کنید

 او درباره نظارت و بازرسی از این اماکن می‌گوید: «وقتی از ارگان و نهاد مربوطه مجوز فعالیت دریافت می‌کنند، از نظر ایمنی و بازرسی نیز ناظر همان ارگان و نهاد است. در خصوص ایمنی، تأیید و رد اتاق‌های فرار، تشخیص‌ با اداره کل ورزش و جوانان است و آن کسی که مجوز بهره‌برداری و راه‌اندازی را می‌دهد. به همین خاطر فدراسیون نمی‌تواند در زمینه نظارت ورود کند. چون متولی ورزش هر استان اداره کل ورزش و جوانان است ما از آنها درخواست می‌کنیم که براساس گزارش رسیده در فلان مجموعه تخلفی صورت پذیرفته است تا آنها رسیدگی و اقدامات لازم را انجام بدهند. متأسفانه اتاق‌های فراری که از این نهاد مجوز فعالیت ندارد، غیرقانونی بوده و اعتباری ندارد. بعضی‌ها از صنفی اسباب‌بازی یا دیگر نهادها مجوز گرفتند. به همین خاطر باید آنها هم دوباره مجوزشان را از اداره کل ورزش و جوانان استان بگیرند. شهروندان در صورت بروز تخلف در این اماکن می‌توانند به هیئت ورزش همگانی استان‌ یا اداره کل ورزش و جوانان شکایت‌های خود را ثبت کنند.»

کد خبر 678440

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار زیر پوست شهر

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 106
  • نظرات در صف انتشار: 1
  • نظرات غیرقابل انتشار: 75
  • Zahra IR ۲۳:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۶
    88 15
    اون تصویر اول دیگه چی بود 🧐
    • IR ۱۷:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۷
      60 11
      اونجا آخر کاره دیگ اونجا که میرسه سرتو با ساتور میزنن بعدم میگن خودت رضایت نامه دادی به ربطی نداره 🤏😂
  • IR ۲۳:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۶
    چرا اجازه میدهند که یک همچین چیزهایی درست بشه. اینها بدآموزی داره و ذهن جوانان رو تخریب می کنه. فردا این اتاقها رو در واقعیت نی سازند. کسانی که فیلم های خشن و آدمکشی مثل سکوت بره ها و اره و این چیزها دیده اند، تحت تاثیر قرار می گیرند نه همه ولی افراد دارای زمینه مستعد الگو برداری می کنند. لطفا برای سلامت و امنیت مردم و کودکان جلوی این کارها رو بگیرید و با گردانندگان برخورد کنید.
    • ادم IR ۱۴:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۷
      برو بابا عقب مانده
    • Moein IR ۱۷:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۷
      56 51
      اره دیگه میگم این همه قتل و جنایت توو جهان اولیا زیاده پس بخاطر این همه بازی ترسناکه ک یکی از معمولی ترین بازیش وارد ایران شده شما بچه‌تو درست تربیت کن جلوش هزارتا کار نکن بچه خودش خوب و بد و تشخیص میده شما هم لازم نیس بری این بازی و انجام بدی بشین خونت این مطالب رو هم نخون بد آموزی داره براتون شما از اون دسته ادما هستی ک میگی برم فلان سایت و ببینم ولی بدآموزی داره
    • Moein IR ۱۷:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۷
      32 19
      یه سر دو گوش😂😂😂
    • احسان کیاء GB ۱۸:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۷
      40 24
      آخه چه ربطی داره،،،، یه آقای فیلسوفی بود موقعی که هوا طوفانی میشه،، باد و کولاک و فلان،میرفت به چند برابر قیمت معمول پول میداد تا یه ملوانی با قایق یا لنج توی دریا بچرخونش،،، اول واس خاطر اینکه زندگیش از حالت یک نواختی و روزمرگی در بیاد،،بعدش هم بخاطر هیجان و آدرنالین خونش بیاد بالا،،، حدود چند قرن قبل این بابا چنین کاری میکرده،،،حالا شما اونم قرن ۲۱ از این خزعبلات میگی،،،، دقیقا حکایت بدبختی ملت ایران همینه،،، بدون اینکه علم و آگاهی داشته باشیم،،،یا از تجربیات دیگران استفاده کنیم،،، در هر موردی اظهار نطر میکنیم و واسه بقیه نسخه می پیچیم،، کاش میشد کمی سکوت کنیم،،،تا بيشتر بشنویم،،واسه همینم خدا به ما دوتا گوش داده و یدونه زبان،،، به قول شاعر،، دو صد گفته،، چون نیم کردار نیس
    • محمد IR ۱۹:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۷
      24 37
      عموجون مشقاتا نوشتی؟
    • Amirp90 IR ۱۹:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۷
      46 28
      داداش یه محیط هیجانی هست و ترس یه چیز طبیعی هست مگه قراره همدیگه رو بکشن ترس با تخریب فرق میکنه
    • IR ۰۷:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۸
      16 9
      داداش ترمز بکش تند نرو😆
  • امیر IR ۲۳:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۶
    78 93
    اجب خیلی هم عالیه
    • نیکا IR ۱۷:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۷
      35 27
      بله کاملا حق با شماست و اینکه اونی که گفته عقب مانده خودت عقب مانده ای یکم عقلتون به کار بیار
    • شقایق IR ۱۹:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۷
      19 24
      احسن چ جواب درستی دادی موافقم تا همچین ادمهایی با ما تو مملکت زندگی میکنن ما پیشرفت ک هیچی رشد هم نخواهیم کرد
  • علی IR ۰۰:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۷
    96 50
    بنظر من نمی ارزه جای ۱ میلیون ۲۰ تومن بده برو سینما ۷ بعدی وحشت پول که علف خرس نیست
    • محمد حسین IR ۱۶:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۷
      50 21
      داداش یک میلیون نیست ۳۰۰ تومن اونم نه نفری هرچند نفر که خواستی
    • علی IR ۱۷:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۷
      15 32
      ادم کشی باهال نه
    • نامزد ریاست مخابرات IR ۱۹:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۷
      34 10
      دانشمندان هنوز سر بعد چهارم اتفاق نظر ندارن اونوقت سینما ۷ بعدی تبلیغ میکنی شما!
    • Yas IR ۲۱:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۷
      35 8
      بیشتر از سه بعد مغز شما نمیتونه درک کنه و بعد چهارم در هاله ای از ابهام هست سینما هفت بعدی چه سمی بود😐😐😐😐😐😐
  • IR ۰۰:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۷
    واقعا آدم تعجب می کنه که در این اوضاع بد اقتصادی بعضی ها چه تفریحاتی دارند
  • امین IR ۰۲:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۷
    امروز رفتم باهال بود
    • شراره IR ۱۳:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۷
      62 38
      دمت گرم
    • Nona IR ۱۸:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۷
      29 13
      دیگه هرکی بر اساس وضع مالیس می‌تونه بره . پدر من و مادرم رو هم ، ۹ میلیون حقوق میگیرن . اما ۷ میلیون می‌ره برا قسط . به خاطر همین هم نمیتونیم بریم . اگه از نظر روحی میگی (آبادان و خرمشهر) که دیگه آدم نگران که هست. کلی مردم زیر آوار موندن. ولی بعضی ها میخوان برن ذهنشون رو مشغول کنن تا نگران و مضطرب زندگیه بقیه نباشن . دیگه آدما باید یه جوری ذهنشون مشغول باشه . دور از سیاست و درد. دیگه داریم میترکیم از درد و بد بختی . یه زره شادی هم خوبه 💓
    • هانا IR ۱۹:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۷
      4 18
      چجوری میتونیم بریم تو بازی؟؟؟ اگه کسی میدونه بگه
  • مهدی ازمشهد IR ۰۶:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۷
    75 54
    چه بازی مزخرفی
  • سید IR ۰۷:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۷
    78 62
    خیلی جالب
  • IR ۰۷:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۷
    70 29
    بد
  • بنده خدا IR ۰۸:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۷
    بعضی ها اینقدر بیکارند اینقدر وضعیت مالی شون خوبه که دنبال چنین چیزهایی می روند
  • IR ۰۸:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۷
    چقدر مسخره تصویر اتاق خالم وبد کرد خیلی چیز چندشی بود
    • Rf IR ۱۷:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۷
      35 5
      به نظر من فرار کردن از همین اوضاع بد مالی خودش سخت تر از این بازیه ،😱
  • IR ۱۰:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۷
    ماکه ازاین پول هانداریم بریزم توسطل زباله
    • IR ۱۴:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۷
      58 32
      خواهش میکنم اینارو جم کنین
    • IR ۱۷:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۷
      17 25
      شما چقدر سوسولی
  • الیما آزموده IR ۱۰:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۷
    69 25
    نظر خاصی ندارم فقط یه سوال آیااگه جن مارو بگیره میمیریم یا زنده میمونیم ؟🤔🤔🤔🤔
  • IR ۱۰:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۷
    91 34
    واقعا که مزخرفه.این جور برنامه ها باعث ترویج خشونت توی جامعه میشه.
    • هومن IR ۱۳:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۷
      52 20
      جن ربطی به این مسخره بازیا نداره .جن تو کتاب آسمانی ما قرآن اومده تسخیر جن ودنیای جن واقعیت کامله
    • IR ۱۵:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۷
      20 13
      نه
    • IR ۱۹:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۷
      10 3
      عزیزانی که میگن اگه جن مارو بگیره میمیریم نه اگه مارو بگیرن جن ها از بازی بیرون میریم😀🍍🥯
    • سعات IR ۲۰:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۷
      14 4
      سلام اره جن وجود داره
    • علی IR ۰۰:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۸
      5 1
      بنظرم برو از خودش بپرس و اگه زنده موندی نتیجه رو همینجا اعلام کن
  • عزیز درویش اقاجانی DE ۱۱:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۷
    64 26
    یعنی چی اخه ؟ یه مشت بیکارن به خدا
  • IR ۱۱:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۷
    69 29
    پول رو حرام میکنن
  • امیر حسین حبیبی IR ۱۱:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۷
    50 47
    خیلی با حالهههه خفننننن
  • IR ۱۲:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۷
    39 51
    خیلی باحاله حتما بازی حویت رو بازی کنید اولین بازی هست که من انجام دادم ودر اتاق دوم زهره ترک شدم ولی عالی بود
  • IR ۱۲:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۷
    36 34
    ادم ربایی جدید کبد کلیه قرنیه قلب خون چنده؟
  • IR ۱۲:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۷
    31 40
    شهروندان از کجا بدانند کدام مجوز داره و کدام نداره ؟ تمام اتاق های فرار تبلیغ و فروش بلیط اینترنتی و لوکیشن موقعیتشان دارند . مسئولان نظارتی هستند که باید دائم این را از اینترنت رسد و هر اتاق فراری که بدون مجوز دارد فعالیت میکند را به راحتی تعطیل کنند .
    • Ms IR ۱۴:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۷
      36 19
      ادمهای پولدار هیچ وقت پول به این چیزا نمیدن بیشتر اشخاصی که خودشون میخوان به دیگران نشون بدن دست به این کارا میزنند حتی اگه شده پول قرض کنن
  • IR ۱۳:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۷
    45 29
    اصلا ایده خوبی نیست کشور ما به اندازه کافی خودکشی ،افسردگی وووووداره لطفا این بازیای مزخرف بزارید کنا وبا ممنوع بشه
  • سپهر از شاهین شهر IR ۱۳:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۷
    42 21
    وقتی میدونید ک از شروع ماجرا همه چیز غیر واقعیه پس اون حس وحشت و ترسو نمیده
  • IR ۱۴:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۷
    52 11
    همین اتاق فرارا میرن که جنون و وحشیگری تووجودشون نهادینه میشه وبعدتوخیابونا یا تو پارکا دخترو پسر برای بقیه قمه میکشن...بجای اینکه برن توطبیعت واز صدای پرندگان وسبزی طبیعت لدت ببرن واعصابشون اروم بشه میرن اونجا که دیوونه بشن.واقعا که
  • حاق پسند IR ۱۴:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۷
    41 12
    عکس اول بازی رزدنت اویل هست😄
  • ناشناس IR ۱۴:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۷
    28 10
    واقعا مسخرس
    • Nona IR ۱۸:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۷
      1 3
      رزیدنت اویله چند ؟
  • 🗿 IR ۱۴:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۷
    39 20
    این همه پول میدین بترسونتون؟ ۱۰تومن بدین خودم جوری میترسونمتون ک تو عمر نترسیده باشین 🗿
  • . IR ۱۵:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۷
    48 22
    مردم بیکارن 😂
    • IR ۱۶:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۷
      16 31
      زنده باد امثال من و تو 🗿
  • منم میخوام IR ۱۵:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۷
    14 17
    منم میخوام اونجا باشم
  • IR ۱۵:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۷
    23 11
    این بازیها فکری نیست در آینده نزدیک به مشکل روحی دچار میشه .کابوس......حیف ازتون پول ووقت
  • من IR ۱۵:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۷
    26 25
    ببخشد نظری ندام اما یک سوال داشتم اگر تو بازی برنده نشیم میگیرن ما رو میکشن ؟
    • خودت IR ۱۶:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۷
      21 2
      با عقلت جور درمیاد همچین چیزی؟
  • ارشیا IR ۱۶:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۷
    15 7
    خیلی گرون میده ۴ تا ۸ نفر ۱ملیون و دویست چه خبره برو پاساژ کوروش ۵ نفر رو میده ۵۰۰ هزارتومن
  • پارسا IR ۱۶:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۷
    15 5
    خیلییی باحاله بعدشم قیمت ها که اینا نیست حداکثر ۱۰۰ تومنه ۱ ساعت
  • ریحانه صوابی IR ۱۶:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۷
    23 7
    اصلا ترس نداشت
  • مژده IR ۱۷:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۷
    9 4
    چرا اول خبر نگفتین بازی هست من از ترس نفسم و قلبم گرفته قبل از شروع خبر باید بگید این اتاق سرگرمی !!!!!!!!!!! هست چرا به مردم استرس میدید امیدوارم هر کی این خبر را چاپ کرده امشب از ترس قلبش بگیره
  • IR ۱۷:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۷
    13 6
    بنظرم‌همه‌آدمای‌تواین‌رستوران‌بایدبه تیمارستان‌مراجعه‌کنن‌بهتر
    • ناشناس IR ۰۱:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۸
      2 4
      احسنت
  • Shahrokh US ۱۷:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۷
    11 10
    هر غلطی غربی های وحشی میکنند یکعده بی جنبه وطن گریز هم شیفته آنها می‌شوند و این واقعا درد آوره
  • IR ۱۸:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۷
    14 4
    واقعا که آدمهای مریض زیاد هستن برا همین مملکت به این روز افتاده... بازی بازی، واقعت میشه
  • هادی FR ۱۸:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۷
    8 10
    من تجربه کردم خیلی باحاله
  • خالدیان IR ۱۸:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۷
    9 6
    بد خیلیم بد ایده خوبی نیست اصلا
  • حانیه IR ۱۸:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۷
    10 5
    به نظرتون زیادی نیست قیمتش خیلی گرون میگین چخبره سر گردنه که نیست
  • شقایق IR ۱۸:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۷
    9 3
    مافقط همینو کم داشتیم میخوان تیلیغ کنن برای کشت کشتار
  • مهدی IR ۱۹:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۷
    10 8
    خدا شفا بده
  • افسرده😔💣💔 IR ۲۰:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۷
    10 8
    بازی جالبی هست 😊من رفتم بازی کردم 😎وقتی بازی میکنی کلی جیق میزنی😂 وبه خودت فوش میدی🤣🤣 که چرا اومدی اینجا🤣🤣🤣🤣🤣🤣 وبعد شب که برمیگردی خونه 🏡میخندی😂 به جیق 😲زدنای خودت😸 در بازی😅
  • حسام IR ۲۰:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۷
    20 16
    چشم ندارید ببینید یه نفر پول داره داره تفریح میکنه؟ حتما باید همه بشینن نون رب بخورن شما راضی شید؟ یکی زحمتشو کشیده داره با رفیقو خانوادش کیف میکنه گناهه؟ جرمه؟
    • IR ۰۸:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۹
      0 2
      دیونه
  • نیکی داریان IR ۲۰:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۷
    17 8
    به نظرم مزخرف و گرونه برم یک و دویست بدم زهره ترک بشم؟ مرض دارم مگه! به جاش میرم اشتراک فیلیمو می گیرم کلی با فیلم های خنده دارش می خندم. پول علف خرس نیستش که!
  • محسن IR ۲۱:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۷
    8 2
    من اینطور بگم کسانی که پیشنهاد این موضوهارو میدن درست عین همون ادمهایی هستند که تو نزاع حکم چوب لباسی رو دارن به خدا با این همه ادرنالین های ترشح شده تو خونشون برای برقراریه هرچه دقیق تر چوب لباسی ...
  • دیانا US ۲۱:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۷
    13 1
    واقعا که ما آدمیم‌ نه حیون درنده
  • مممممممم IR ۲۱:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۷
    7 5
    عکس اتاق حالمو بد کرد.مسخره است
  • IR ۲۲:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۷
    5 2
    چقدر ترسناک من خیلی ترسو هستم😫😂
  • IR ۲۲:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۷
    6 4
    چقدر پول گرفتی که تبلیغ کنی?؟؟؟؟
    • شیرین IR ۰۳:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۸
      5 1
      من تاعکس ودیدم قلبم دردگرفت😢😢😢
  • IR ۲۲:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۷
    11 1
    این دیگه چه فیلمه فیلمی سرشار از خشونت آموزش بد واقعا متاسفم
  • زهرا IR ۲۲:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۷
    11 0
    هرچیزی سریع کپی برداری نکنید برا خودتون منبع درامد بکنید خیلی مزخرفه خیلی
  • GB ۲۲:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۷
    9 0
    چندش اور ترویج خشونت دیوانگی و استفاده کنندگان بی هویت و دنبال خودنمایی
  • IR ۲۲:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۷
    9 2
    اگر کسی از ترس سکته کرد صاحب انجا چیکار می کند؟
  • حبسور IR ۰۰:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۸
    2 1
    خیلی سخته
  • کوروش IR ۰۱:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۸
    2 0
    تصویر صندلی عین صندلی دندان پزشکی می مونه
  • IR ۰۱:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۸
    1 0
    احتمالا تصویر مربوط به یکی از بیمارستان های شهر می باشد
  • شیوا IR ۰۲:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۸
    0 0
    شبیه اسکوئید گیمه.
  • IR ۰۲:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۸
    1 0
    بدترین و ترسناکترین فیلم رو معرفی کنید😊😊
  • Elham IR ۰۳:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۸
    0 6
    کاش هم پولش بود هم یه اکیپ پایه و باحال به یه بار رفتنش می ارزید اما نه تو ایران ،خارج ازاون باحالاش که هر ثانیه قبض روح میشی تو ایران سوسول بازیه وحشتی نیست فقط معما بازیه.ولی خوب نه پولش هست نه اکیپش فعلا باهمین جنا وروح های دوروورم خوش میگذرونیم
    • IR ۰۶:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۸
      1 1
      این بازیه مثل فیلم قورباغه هست
    • IR ۰۹:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۸
      0 0
      همون آدم پولداری که پولش رو خرج چنین بازی های مسخره می‌کنه اگه یارانه ش رو قط ‌کنن هشتک میزنه ایران گرسنه😆😆
  • شارو US ۰۴:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۸
    3 2
    چقدر چرت.
  • IR ۰۶:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۸
    1 2
    حالم بد کردیت.اینچه .نکنید بابا .اه
  • علی IR ۰۶:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۸
    1 0
    آخرِ مسخره بازی واقعا که از بیکاری زیاد فشار اومده به مغزشون متاسفم
  • مژده IR ۰۷:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۸
    1 0
    یعنی چی....کجاش خوبه؟ بعدمیگن چرا جرم وجنایت وقتل وآدم کشی بین نوجووناوجوونابیشترشده ...
  • IR ۰۸:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۸
    1 4
    امریکا هم همین غلطها را کردن که نتیجش شد ۲۲کودک کشی
  • راضیه IR ۰۸:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۸
    3 0
    خیلی ترسیدم ازتصویراول داشتم سکته میکردم این چه کاریه
  • IR ۱۱:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۸
    0 1
    گزارش بود یا آگهی تبلیغات؟؟؟
  • ارزو IR ۱۶:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۸
    0 0
    خیلی جالبه تعریفشو شنیدم ولی جرعت نکردم برم😬😬
  • بی خدا IR ۰۲:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۹
    0 0
    حاضرم 20 میلیون بدم منو بکشن
  • امید IR ۱۷:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۱
    0 0
    مشکل ما ایران اینه پول نداریم اونم پول بی ارزش
  • علی IR ۱۹:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۱
    0 0
    یه جوری گفت از اینجا فرار کن. فکر کردم ایران رو می گه
  • علی IR ۲۲:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۱
    0 0
    این همه مطلب تو کشور هست. شما مطلب ندارید و دوباره این را گذاشتید. به جز تبلیغ چیز دیگری نبود.