مدیرکل حفاظت محیط زیست چهارمحال و بختیاری گفت: یک قلاده خرس قهوه‌ای در شهرستان لردگان بر اثر برخورد با وسایل نقلیه تلف شد.

شکار خرس

به گزارش همشهری آنلاین، شهرام احمدی، اظهار کرد: یک قلاده خرس قهوه‌ای در جاده‌های ارتباطی مناطق آزاد شهرستان لردگان بر اثر برخورد با وسایل نقلیه تلف شد.

وی افزود: با توجه به پیگیری‌های یگان حفاظت محیط زیست که به محض اطلاع از حادثه در محل حضور پیدا کردند، اقدامات لازم برای انجام فعالیت‌های تحقیقاتی و پژوهشی و تاکسیدرمی برای گونه مذکور انجام شد.
به گفته احمدی، در چند سال اخیر به دلیل خشکسالی و کمبود تغذیه‌ای، زندگی این گونه جانوری به شدت تفاوت کرده و خرس برای تامین تغذیه خود در برخی مواقع به مناطق روستایی و محل زندگی انسان‌ها نزدیک می‌شود که در چندین مورد نیز به انسان‌ها حمله کرده است.

کد خبر 677973

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار محیط زیست

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 5
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ایرانی. 🇮🇷. IR ۲۰:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۳۱
    8 4
    سلامــــــــــــــــــــــــــــــــــ این راننده بنده خدا که خرس رو توی جاده نمیبینه چرا رانندگی میکنه. باید به پزشک مراجعه کنه نه رانندگی
  • IR ۲۲:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۳۱
    12 4
    در کشور پیشرفته ای مانند المان تابلوی راهنمائی : احتیاط احتمال پرش گوزن ها مشاهده شده ولی چرا در ایران فنس های حفاظتی کشیده نشده و تابلوی بین المللی راهنمائی کار گذاشته نشده است .
  • آیناز IR ۰۱:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۱
    10 24
    یکی به یکی میگه فلانی اندازه خرس بزرگه نمی‌بینیش ،حالا این یارو واقعا خرس رو ندید ک زیرش کرد . من ک میگم عمدا زدش ک از بفروشش