مجموع نظرات: ۰
شنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۶
۰ نفر

اگر در منزل یا محل کار خود دیوار شیشه‌ای دارید که برای پوشاندن آن راهی پیدا نمی‌کنید، پیشنهاد ما چاپ شیشه مات کن است. با چاپ اختصاصی شیشه مات کن هم می‌توانید طرح دلخواه خود را بسته به دکوراسیون داخلی منزل یا محیط کار انتخاب کنید، هم خیال‌تان از ابعاد، جنس و کیفیت برچسب شیشه مات کن راحت خواهد بود.

image-20220521160245-1.jpeg

اما برای چاپ استیکر شیشه مات کن باید به کجا مراجعه کنیم و نصب آن چه شرایطی دارد؟ در ادامه توضیح می‌دهیم.

چرا به برچسب شیشه مات کن نیاز داریم؟

پنجره‌های شیشه‌ای و دیوارهای شیشه‌ای هر دو جزو المان‌های بسیار زیبا و کاربردی دکوراسیون داخلی هستند. اما گاهی مشکلاتی برای شما به وجود می‌آورند. برای مثال در خانه‌هایی که پنجره آنها رو به تابش مستقیم نور خورشید است، یک پنجره شیشه‌ای شفاف حجم زیادی نور وارد منزل می‌کند که هم باعث گرمای بیش از اندازه می‌شود و هم ممکن است وسایل خانه و آشپزخانه مانند تلویزیون یا یخچال را خراب کند. بیشتر اوقات برای رفع این مشکل از پرده استفاده می‌کنیم؛ اما پرده تمام نور ورودی خانه را می‌گیرد و گاهی باز کردن و جمع کردن آن سخت است.

از طرفی در ادارات هم مشکل مشابهی را داریم. به علاوه استفاده از دیوارهای شیشه‌ای یا پارتیشن‌ها، برای تقسیم‌بندی فضای یک طبقه به اتاق‌های اختصاصی بسیار رایج است. اگر بخواهیم حریم شخصی کارمندان در چنین فضاهایی حفظ شود، به برچسب شیشه مات کن نیاز پیدا می‌کنیم. اما اینکه چه طرحی روی این برچسب‌ها وجود داشته باشد و علاوه بر همخوانی با محیط، به برندینگ شرکت شما هم لطمه نزند، موضوع مهمی است.

چاپ شیشه مات کن، راه حلی مقرون به صرفه برای همه

به همین خاطر چاپ شیشه مات کن راه حل مقرون به صرفه و مناسبی است برای پوشاندن پارتیشن‌های شیشه‌ای. برای پنجره‌های خانه یا محل کار و حتی شیشه مغازه یا فروشگاه هم می‌توانید با سلیقه و بسته به نیاز خود، سفارش چاپ اختصاصی شیشه مات کن را بدهید. از آنجایی که کیفیت برچسب و نوع چاپی که روی آن انجام می‌شود در نتیجه نهایی محصول بسیار اهمیت دارد، پیشنهاد ما این است که سفارش چاپ شیشه مات کن را به یک مرکز معتبر مانند IrChap بسپارید. درباره مرکز خدمات چاپ آنلاین آی‌آرچاپ در ادامه توضیحات بیشتری خواهیم داد.

با انواع چاپ شیشه مات کن آشنا شوید

زمانی که برای ثبت سفارش چاپ شیشه مات کن وارد سایت IrChap.ir بشوید، با دو روش چاپ اکوسالونت و چاپ UV مواجه خواهید شد. شما می‌توانید با توجه به بودجه‌ای که برای این کار در نظر گرفته‌اید، یکی از انواع چاپ را انتخاب کنید.

چاپ اکوسالونت یا اقتصادی از نظر کیفیت کمی ضعیف‌تر از نوع چاپ دیگر است. اما قیمت آن بسیار مناسب بوده و در شرایطی که می‌خواهید فضای بزرگی را با استفاده از برچسب شیشه مات کن بپوشانید، گزینه خوبی خواهد بود. در چاپ UV رنگ‌های کار نهایی، بسیار شفاف‌تر هستند و کیفیت چاپ بالاتر می‌رود. نوع چاپ شیشه مات کن با تکنولوژی UV را می‌توان در حالت 5 رنگه نیز سفارش داد. در این حالت یک رنگ سفید به عنوان رنگ پس زمینه در نظر گرفته می‌شود و چهار رنگ اصلی چاپ برای سایر رنگ‌های کار استفاده خواهند شد.

اگر از نظر بودجه محدودیتی ندارید، پیشنهاد می‌کنیم برای چاپ شیشه مات کن از روش چاپ UV استفاده کنید که کیفیت بالاتری دارد. اما به طور کلی از نظر جنس متریالی که در چاپ برچسب شیشه مات کن در IrChap استفاده می‌شود، خیال‌تان راحت باشد. این برچسب‌ها از جنس PVC شفاف برفکی پشت چسب‌دار هستند و از نظر ابعاد هیچ محدودیتی برای سفارش ندارید.

کاربردهای برچسب شیشه مات کن چیست؟

به چند کاربرد خاص برای چاپ شیشه مات کن اشاره کردیم؛ وقتی بخواهید برای ایجاد فضای شخصی در اتاق یا محل کار، درهای شیشه‌ای یا پارتیشن‌ها را بپوشانید. یا برای زیباتر کردن محیط خانه و همینطور جلوگیری از تابش مستقیم نور خورشید، روی شیشه‌های پنجره را برچسب شیشه مات کن بزنید. اما کاربردهای این محصول فقط به این چند مورد ختم نمی‌شوند.

از آنجایی که برچسب‌های شیشه مات کن دوام بالایی دارند و قابل شستشو هم هستند، می‌توانید آنها را در هر فضایی استفاده کنید؛ اعم از مکان‌های عمومی یا حتی حمام و دستشویی. حتماً در فضاهای بیرونی استخر و سونا دیده‌اید که برچسب‌هایی روی پارتیشن‌های سونا یا حمام‌های عمومی نصب شده است. پس شما هم می‌توانید بدون نگرانی سفارش چاپ اختصاص شیشه مات کن خود را به آی‌آرچاپ بدهید و از تغییری که در محیط زندگی یا محل کار شما ایجاد می‌شود، لذت ببرید.

سایر فضاهایی که می‌تواند برای نصب شیشه مات کن مناسب باشند را در لیست زیر می‌بینیم:

  • اتاق کنفرانس یا دفتر کار
  • حمام و سرویس بهداشتی
  • درب‌های شیشه ای پاسیو
  • شیشه فروشگاه، کافی شاپ یا فست فود
  • سالن‌های آرایشی زیبایی
  • و ...

چاپ شیشه مات کن، راه حلی مقرون به صرفه برای همه

برای چاپ شیشه مات کن به کجا اعتماد کنیم؟

مجموعه IrChap با سال‌ها سابقه در صنعت چاپ برای تمامی محصولات خود ضمانت کیفیت دارد. شما می‌توانید به صورت آنلاین سفارش خود را در وب سایت این مجموعه به آدرس IrChap.ir ثبت کنید و محصول را درب منزل یا محل کار خود تحویل بگیرید. مشاورین فروش و پشتیبانی این مجموعه نیز به صورت تلفنی و آنلاین در خدمت شما هستند تا در صورت وجود هرگونه سوالی، شما را راهنمایی کنند.

در حال حاضر چاپ شیشه مات کن ساده یونیک، شیشه مات کن دودی و نصب شیشه مات کن توسط آی‌آرچاپ انجام می‌شود. اگر از نظر زمانی برای دریافت سفارش خود عجله دارید، می‌توانید حالت «تحویل فوری» را در هنگام ثبت سفارش خود انتخاب کنید تا طی یک روز کاری، کار شما آماده و ارسال شود. در غیر اینصورت، سفارش‌های عادی در دو الی سه روز کاری آینده برای شما ارسال خواهد شد و از نظر هزینه نیز به صرفه‌تر خواهد بود.

نصب شیشه مات کن چگونه انجام می‌شود؟

به طور کلی نصب شیشه مات کن کار سختی نیست؛ اما اگر ابعاد استیکر بزرگ باشد یا بخواهید نصب شیشه مات کن به درستی و بدون هیچ گونه مشکلی انجام گیرد، پیشنهاد می‌کنیم از متخصصین سرویس نصب آی‌آرچاپ بخواهید که این کار را برای شما انجام دهند. اگر هم تصمیم گرفته‌اید که این کار را خودتان انجام دهید، مطمئن شوید که مراحل زیر را طی می‌کنید:

  1. سطح کار را تمیز کنید. توجه داشته باشید که برای پاک کردن شیشه‌ها بایستی از مواد پاک کننده مخصوص استفاده نمایید و قبل از نصب اجازه دهید که سطح آن به خوبی خشک شود. اهمیت این مرحله بسیار زیاد است؛ چرا که بعد از نصب امکان تمیز کردن زیر استیکر شیشه مات کن را نخواهید داشت.
  2. شما در هنگام ثبت سفارش چاپ اختصاصی شیشه مات کن در سایت IrChap می‌توانید ابعاد دقیق استیکر را مشخص کنید. اما اگر قسمتی از آن نیاز به برش داشت، از یک کاتر و خط کش بلند کمک بگیرید تا اضافه‌های کار را ببرید.
  3. ترجیحاً این بخش از نصب شیشه مات کن را دو نفره انجام دهید: یک نفر کاغذ پشت برچسب را باز کند و نفر دوم به آرامی آن را روی شیشه قرار داده و قسمت‌های مختلف برچسب را با اسپری تثبیت نماید.
  4. از آنجایی که ممکن است زیر بخش‌هایی از کار حباب ایجاد شده باشد، با دستمالی گرم و خشک حباب‌ها را به سمت لبه‌های بیرونی هدایت کنید.

اگر قصد چاپ شیشه مات کن را دارید، همین حالا وارد وب سایت IrChap.ir شوید و فایل طرح درخواستی خود را برای این مرکز چاپ معتبر ارسال کنید. همچنین این مجموعه، آلبوم‌های متنوعی از طرح‌های آماده برای شما عزیزان فراهم کرده که می‌توانید از بین آنها هم طرح مورد نظر خود را انتخاب نمایید.

کد خبر 677944

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار بازار

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha