مجموع نظرات: ۲
شنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۲
۱ نفر

لباس تیم ملی هر کشوری برای مردمان آن سرزمین ارزشمند است، همان گونه پرچم یک کشور برای مردمش مقدس است. رنگ لباس تیم ملی هر کشوری اصولا از رنگ های پرچم آن کشور نشات میگیرد به طوری که با دیدن پیراهن تیم ملی هر کشوری معمولا احتمالاتی در مورد پرچم آن کشور می توان داد؛ البته که استثناهایی هم وجود دارد.

لباس سبز تیم ملی ایران

مثلا تیم ملی ایتالیا است و پیراهن آبیش! با دیدن پیراهن تیم ملی ایتالیا بر تن لاجوردی پوشان احتمالا در اولین حدس، گمان میکنید پرچم ایتالیا آبی رنگ باشد البته اگر به خاطر نداشته باشید که پرچم ایتالیا و ایران شباهت زیادی به هم دارند.
همه ی فوتبالی ها، تیم ملی هلند را با رنگ نارنجی پیراهن این تیم میشناسند و به همین سبب به لقب " لاله های نارنجی " هم معروف هستند، در صورتی که در پرچم این کشور هیچ آثاری از رنگ نارنجی دیده نمی شود و سه رنگ اصلی پرچم هلند، آبی، سفید و قرمز است.

رنگ لباس تیم ملی فوتبال ایران 

با نزدیک شدن به مسابقات جام جهانی ۲۰۲۲ خرید لباس تیم ملی ایران و همچنین پرچم ایران و لوازم طرفداری ایران برای همه ی ایرانی ها به یک دغدغه مهم تبدیل شده است.
پرچم مقدس ایران شامل سه رنگ سبز و سفید و قرمز می شود و طبعا انتظار میرد طبق سنت تیم های ملی در فوتبال، کیت تیم ملی ایران هم متشکل از این سه رنگ باشد.
همواره سه رنگ سبز و سفید و قرمز در طراحی لباس تیم ملی ایران استفاده می شود؛ هر چند چندسالی هست که فقط رنگ قرمز و سفید در پیراهن تیم ملی دیده می شود و دیگر خبری از رنگ سبز نیست. 
در گذشته، لباس دوم تیم ملی ایران معمولا سبز بود اما در سال های اخیر، پیراهن قرمز تیم ملی ایران به عنوان لباس دوم در بازی های تیم ملی استفاده می شود. حتی در سال های قبل از انقلاب، رنگ سبز بخش عمده ای از لباس اول تیم ملی را هم تشکیل می داد.
رنگ سبز لباس تیم ملی ایران سال هاست به دلایل مختلف حذف شده است.آخرین بار در جام ملت های ۲۰۰۴ ایران سبز پوشید. 
در لباس تیم ملی ۲۰۲۱، خط هایی در سرشانه پیراهن وجود داشت که خط های سرشانه سمت چپ به رنگ قرمز و سمت دیگر سبز رنگ بود. 
در لباس تیم ملی ایران ۲۰۲۲ نقش پرچم ایران در قسمت قفسه سینه لباس نقش بسته بود و از این رو رنگ سبز نمود بیشتری روی پیراهن تیم ملی پیدا کرد.
 گویا با فراموش شدن مسائل سیاسی مربوط به آن دوره، رنگ سبز هم به تدریج دوباره در حال بازگشت به پیراهن تیم ملی ایران است.

لباس تیم ملی ایران ۹۸

چرا رنگ پیراهن تیم ملی ایران سفید است؟ و علت آن چیست؟

همان گونه که گفتیم رنگ لباس تیم های ملی در سراسر جهان عمدتا از پرچم آن کشور الگو می گیرد و قاعدتا مفاهیم رنگ های به کار رفته در پرچم یک کشور با مفاهیم رنگ لباس ملی آن سرزمین یکی است.
بطور کلی رنگ سفید نماد خلوص، پاکی و برابری است.
رنگ سفید در پرچم ایران نمایان گر صلح، آرامش و نوع دوستی ملت مسلمان ایران است. به تبع رنگ سفید پیراهن تیم ملی هم به همین منظور است. بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران با پوشیدن پیراهن سفید تیم ملی، پیام صلح جویی ملت ایران را به گوش جهانیان می رسانند. 
رنگ قرمز در پرچم ایران نشان شجاعت، صلابت و پایداری جامعه اسلامی ایران است. ملت غیور ایران همیشه در برابر متجاوزان و ستمکاران با شجاعت ایستادگی کرده و پایداری مردم ایران را به رخ جهانیان کشیده است.
وجود رنگ قرمز در لباس تیم ملی ایران، پیام آور شجاعت و جنگندگی شیرمردان ایرانی است. عرق و تعصب بازیکنان تیم ملی همراه با این روحیه شجاعت اخت شده در جوانان میهمن ما همیشه باعث خلق حماسه های ماندگاری در قلب و ذهن ایرانیان شده است. از حماسه ملبورن گرفته تا بازی های خاطره انگیز جوانان کشورمان در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه.
رنگ سفید در همه کشورهای دنیا و پرچم هایشان عموما معنای واحدی دارند و به نوعی پیام اور صلح و آرامش می باشد. 
اما رنگ سبز در پرچم کشور های مختلف معنا های متفاوتی دارد. مثلا در پرچم برزیل به معنای آبادانی و طبیعت زیبای این کشور است و در کشور عربستان به معنای ایمان و اعتقاد به دین اسلام می باشد، در حالیکه در کشوری دیگر به معنای آرامش و امید و جوانی است. 
رنگ سبز پرچم تیم ملی ایران به معنای آبادانی و اعتقاد به دین اسلام در این سرزمین است.
هدف از به کار بردن رنگ سبز در پیراهن تیم ملی ایران، نمایش پرچم زیبا و مقدس ایران روی لباس تیم ملی و انتقال مفاهیم آن از این طریق به جهانیان است.

برای مردم سرزمین ما که فوتبال بخش مهمی از زندگی شان محسوب می شود، با لباس تیم ملی ایران خاطرات زیادی ساخته اند. 
صحنه هایی که با یاداوری آن موبه تن هر ایرانی سیخ می شود و با هربار یاداوری آن عین همان لحظه غرق لذت و شادی می شویم. از فریاد های حمید استیلی بعد از گل به آمریکا گرفته تا مهار پنالتی رونالدو توسط علیرضا بیرانوند، یا مثلا حسرت ضربه طارمی در بازی با پرتغال در واپسین ثانیه ها یا پنالتی گل محمدی در بازی جام ملت های کره جنوبی! 

لباس تیم ملی فوتبال ایران

لباس تیم ملی فوتبال ایران را از کجا بخریم؟

دختر و پسر و پیر و جوان ندارد، در عشق به وطن نه جنسیت مطرح است نه سن و سال. پس داشتن یک کیت تیم ملی ایران در کمد هر ایرانی لازم است. تماشای بازی غیورمردان تیم ملی کشورمان از نزدیک قطعا شوق و هیجان بی نظیری دارد و اگر همگی یک دست مثل بازیکنان مان، پیراهن تیم ملی ایران را به تن کنیم و کشورمان را تشویق کنیم شور وصف ناپذیری در وجود مان جریان می یابد. 
خرید لباس تیم ملی فوتبال ایران  بعنوان هدیه، سوغاتی، لباس ورزشی  و ... یک انتخاب خیلی ویژه برای خاص پسندان، فوتبال دوستان و میهن پرستان است. 
اگر شما هم در صدد خرید پیراهن تیم ملی فوتبال ایران هستید و به دنبال یک محصول باکیفیت هستید، به شما یک فروشگاه معتبر در این زمینه به نام فروشگاه اسپورتتو را پیشنهاد میکنیم. 
این فروشگاه یکی از با سابقه ترین فروشگاه های اینترنتی در کشور محسوب می شود که به طور تخصصی در فروش کیت های فوتبال فعالیت دارد. آدرس اینترنتی این فروشگاه https://sporteto.com است.
محصولات این مجموعه، شما را قطعا شگفت زده خواهد کرد. کیفیت لباس های ورزشی فروشگاه اسپورتتو به حدی هست که حتی اگر اهل کیت پوشیدن هم نباشید شما را وسوسه میکند حداقل یک کیت خریداری کنید. 
خرید اینترنتی دغدغه های زیادی دارد و معمولا ما را دو به شک میکند که نکند مشکلاتی مثل عدم تطبیق لباس با عکس های ژورنالی، کیفیت نامطلوب، معتبر نبودن سایت، نادرست بودن سایز و ... رخ دهد. اما اگر فروشگاه معتبری بشناسید که سختی های خرید حضوری مثل زمان و هزینه رفت و آمد، خستگی و عدم پیدا کردن محصول در فروشگاه و ... را برای شما سهل کند و در عوض ضمانت کیفیت و گارانتی سایز هم داشته باشد قطعا نمیتوانید مشتری دائم آن نشوید.
فروشگاه ورزشی اینترنتی اسپورتتو با تنوع محصولات زیاد، کیفیت فوق العاده و قیمت های مناسب یک انتخاب بدون هیچگونه دغدغه و نگرانی برای خرید انواع محصولات ورزشی هواداری می باشد.

کد تخفیف خرید لباس تیم ملی ایران از فروشگاه اسپورتتو : iran۲۰۲۲

کد خبر 677936

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار بازار

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha