مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه از مذاکره با فروشگاه‌های زنجیره‌ای (با اولویت فروشگاه شهروند) در قالب طرح «مترو مارکت» خبر داد.

فروشگاه زنجیره‌ای

به گزارش همشهری آنلاین، مهدی شایسته اصل در این باره گفت: درحال حاضر براساس مصوبه‌ها و رویه‌های موجود، حدود ۱۵ الی ۲۰ درصد ظرفیت تبلیغاتی شرکت مترو برای موضوع‌های فرهنگی و اجتماعی، آموزش‌های عمومی، سلامت، اطلاع رسانی و مناسبت‌ها استفاده می‌شود.

شایسته اصل از مذاکره با فروشگاه‌های زنجیره‌ای خبر داد و گفت: درتلاش هستیم تا از ظرفیت این فروشگاه‌ها در ایستگاه‌های مترو استفاده شود. فروشگاه شهروند که جزو خانواده شهرداری محسوب می‌شود، جزو اولویت نخست شرکت مترو قرار دارد.

او با بیان اینکه تعامل و مذاکره اولیه‌ با مدیرعامل شهروند انجام شده است، افزود: امیدواریم که محصولات با قیمت‌ کم در قالب «مترو مارکت» در اختیار شهروندان قرار گیرد.

مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه ضمن اشاره به تفاهم نامه این شرکت با سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران، گفت: استقرار و عرضه ۳۱ غرفه در ایستگاه‌های مترو نیز با همکاری سازمان میادین میوه و تره بار پیش بینی شده است.

براساس گفته شایسته اصل «درحال حاضر این غرفه‌ها مستقر شده‌اند. امیدواریم در آینده‌ای نزدیک و با مدیریت سازمان میادین بتوانیم در تمامی ساعات فعالیت مترو، عرضه محصولات و مایحتاج عمومی را با قیمت نازل و فارغ از حضور دلال به شهروندان ارائه کنیم.»

کد خبر 677917

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهردارى

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مدد GB ۱۷:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۳۱
    4 0
    فکر خوبیه. به خصوص برای کسانی که از محل کار به منزل میروند . تا بتوانند مایحتاج خود را تهیه کنند. به خصوص اگر این فروشگاه ها تا آنجا که ممکن است رعایت این قشر زحمت کش را بنمایند.
  • IR ۱۸:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۳۱
    5 2
    اشکال دولت ما این است که همه چی باید در انحصار خودش باشد با این همه فروشگاه‌های زنجیره ای کار را از مردم گرفتید... فرصت بدید مردم بدبخت هم کار کنند