کاپیتان تیم والیبال پیکان که پیش از این اعلام کرده بود از تیم ملی هم خداحافظی کرده در میان تشویق تماشاگران و با چشمانی اشکبار خداحافظی خود را رسمی کرد.

سعید معروف

به گزارش همشهری آنلاین بیست‌ودومین دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های مردان آسیا که از روز ‌شنبه ۲۴ اردیبهشت در تهران آغاز شده بود، امشب (جمعه شب ۳۰ اردیبهشت‌) با قهرمانی پیکان ایران به پایان رسید. دیدار فینال والیبال باشگاه‌های ۲۰۲۲ آسیا از ساعت ۱۸ و ۳۰ دقیقه بین تیم‌های پیکان ایران و سانتوری سانبردز ژاپن در سالن ۱۲ هزار نفری آزادی تهران آغاز شد که تیم پیکان در حضور پرشور تماشاگران خود با پیروزی نفس‌گیر سه بر دو (۲۱ بر ۲۵، ۲۶ بر ۲۸، ۲۵ بر ۱۳، ۲۵ بر ۲۰ و ۱۵ بر ۱۲) مقابل سانتوری ژاپن قهرمان باشگاه‌های آسیا شد و سهمیه رقابت‌های جهانی را به دست آورد.

تیم‌های سانتوری ژاپن و مقاومت شهداب یزد در رتبه‌های دوم و سوم این رقابت‌ها را به دست آوردند.

در پایان این رقابت‌ها کمیته سیستم اطلاعات اسامی بازیکنان برتر در پست‌های مختلف را اعلام کرد که عنوان ارزشمندترین بازیکن به سعید معروف از تیم پیکان رسید.

کاپیتان تیم والیبال پیکان که پیش از این اعلام کرده بود از تیم ملی هم خداحافظی کرده در میان تشویق تماشاگران و با چشمانی اشکبار خداحافظی خود را رسمی کرد. باشگاه پیکان هم پیراهن شماره ۴ خود را برای همیشه به احترام سعید معروف بایگانی کرد.

کد خبر 677780

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار توپ و تور

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha