مارک زاکربرگ، مدیرعامل متاپلتفرمز در رویداد پیام‌رسانی این شرکت در روز پنجشنبه اعلام کرد واتس‌اپ خدمات API مبتنی بر ابر رایگان را در تلاش برای استفاده بیشتر مشاغل از این برنامه معرفی می‌کند.

واتس اپ

به گزارش همشهری آنلاین و به نقل از خبرگزاری رویترز، این سرویس پیام‌رسانی که به‌طور فزاینده‌ای مورد علاقه کاربران تجاری قرار گرفته است، یکی از چندین پلتفرمی محسوب می‌شود  که متا، مالک فیسبوک، ویژگی‌های بیشتری را برای خرید و کسب و کار راه‌اندازی کرده است.

زاکربرگ که در رویداد «مکالمات» متا صحبت می‌کرد، گفت که این پیشنهاد به این معنی است که هر کسب و کار یا توسعه‌دهنده‌ای می‌تواند به راحتی به خدمات ما دسترسی داشته باشد، مستقیما در بالای واتس‌اپ ایجاد کرده تا تجربه خود را سفارشی کند و با استفاده از ابر واتس‌اپ  API میزبانی شده توسط متای ایمن ما، زمان پاسخگویی به مشتریان را سرعت بخشد.

واتس‌اپ از قبل یک API یا نوع رابط نرم‌افزاری برای کسب‌وکارها دارد تا سیستم‌های خود را به هم متصل کرده و در چت‌های خدمات مشتری در این سرویس شرکت کنند که برای متا درآمد ایجاد می‌کند.

متا که در سال ۲۰۱۴ واتس‌اپ را به قیمت ۱۹ میلیارد دلار خریداری کرده است، گفت که کسب و کارها نمی‌توانند در واتس‌اپ به افراد پیام ارسال کنند، مگر اینکه درخواستی برای تماس با آنها داشته باشند.

واتس‌اپ همچنین روز پنجشنبه اعلام کرد که در حال برنامه‌ریزی برای ارائه ویژگی‌های پولی اختیاری به‌عنوان بخشی از یک سرویس ممتاز جدید برای کاربران برنامه تجاری تخصصی خود بوده که برای مشاغل کوچک طراحی شده است.

کد خبر 677623

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha