باشگاه پرسپولیس به اتفاقات جنجالی دیدار با تراکتورسازی واکنش نشان داد.

پرسپولیس - تراکتور

به گزارش همشهری‌آنلاین، دیدار تیم‌های تراکتور و پرسپولیس در تبریز در دقایق ابتدایی نیمه دوم متوقف شد و سنگ پرانی هواداران تبریزی داور مسابقه را به نیمه تمام گذاشتن این دیدار مجاب کرد.

باشگاه پرسپولیس در این باره نوشت:«سنگ‌اندازی‌ها از همان زمان ورود پرسپولیس به ورزشگاه شروع شد. در حالی که یحیی گل‌محمدی به همراه دستیارش عسگری مشغول بازدید زمین و کیفیت چمن بودند به سمت آنها سنگ پرتاب شد که به پهلوی عسکری برخورد کرد. با شروع گرم کردن بازیکنان، فحاشی و پرتاب سنگ به سمت بازیکنان ادامه پیدا کرد و نمایندگان پرسپولیس به ناظر بازی تذکر دادند که بازیکنان تیم با شروع بازی در این شرایط امنیت ندارند. پیش از آغاز بازی گل‌محمدی با توجه به محرومیت از حضور روی نیمکت، قصد داشت به جایگاه ویژه برود که همانطور که از ویدئوها و عکس‌ها مشخص است اینگونه با پرتاب اشیا و سنگ و آجر از سوی هواداران میزبان بدرقه شد! آن هم در شرایطی که نیروی انتظامی او را مشایعت می‌کرد.»

کد خبر 677617

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • دوست IR ۰۸:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۳۰
    10 0
    ای کاش به جای ممنوع بودن حضور بانوان ، از حضور آقایان ممانعت می‌کردند. مسلما بازی بدون درگیری و ... به پایان می‌رسید . حضور چنین افرادی ست که باعث می‌شود اجازه ورود به بانوانی که مشتاق بودن در چنین فضاهایی هستند را ندهند .