دیدار استقلال و آلومینیوم در رقابت های لیگ برتر به تساوی رسید.

استقلال

به گزارش همشهری‌آنلاین تیم های استقلال و آلومینیوم اراک از ساعت ۲۱.۱۵ دقیقه در چارچوب هفته بیست و هشتم رقابت های لیگ برتر در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند که این دیدار با تساوی صفر بر صفر خاتمه پیدا کرد.

تیم آلومینیوم با هدایت سید مهدی رحمتی نیمه نخست را بهتر آغاز کرد اما آبی پوشان رفته رفته نبض بازی را در اختیار گرفتند و در بیشتر دقایق صاحب توپ و میدان بودند. فشار حملات استقلال در دقایق پایانی افزایش یافت اما مدافعان آلومینیوم در این نیمه کم اشتباه ظاهر شدند تا بازی در نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان برسد.

در نیمه دوم شاگردان فرهاد مجیدی حملات خود را از همان ابتدا آغاز کردند و مانند نیمه نخست در بیشتر دقایق تیم برتر زمین بودند. اما در دقیقه ۷۹ برخلاف جریان بازی در حالیکه استقلال در موقعیت حمله قرار داشت تیم آلومینیوم در یک رفت و برگشت با یک شوت غیرمنتظره از پشت محوطه جریمه استقلال تا آستانه گل برتری پیش رفتند که توپ پس از برخورد با تیرک دروازه به گل تبدیل نشد.

استقلال در ادامه یکپارچه حمله شد و در دقیقه ۷۵ پورحمیدی دروازه بان آلومینیوم با واکنش خود مانع از گلزنی شاگردان مجیدی شد تا این دیدار با نتیجه تساوی بدون گل تمام شود.

استقلال که هفته گذشته قهرمانی خود در لیگ برتر را قطعی کرده بود با این تساوی ۶۴ امتیازی شد و آلومینیوم با ۳۵ امتیاز به رده هشتم جدول رده بندی صعود کرد. 

کد خبر 677613
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha