بازی پرسپولیس وتراکتور در تبریز به دلیل اتفاقات حاشیه ای نیمه تمام ماند.

پرسپولیس

به گزارش همشهری آنلاین در هفته بیست‌وهشتم لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال پرسپولیس از ساعت ۱۹ در ورزشگاه یادگار امام تبریز میهمان تراکتور بود که این دیدار در نیمه نخست با تساوی بدون گل به پایان رسید.

در نیمه اول این دیدار هر یک از  دو تیم تنها یک موقعیت گلزنی داشتند. در دقیقه ۲۰، روی پاس در عمق مهدی ترابی، امید عالیشاه فرصت بسیار خوبی برای بازی کردن دروازه داشت که این فرصت از دست رفت.

در دقیقه ۳۶،  هم تراکتور صاحب یک ضربه ایستگاهی شد و در ادامه پیمان بابایی با استفاده از این فرصت قصد داشت دروازه را باز کند که شوت او راهی اوت شد تا در نهایت نیمه اول این دیدار با نتیجه بدونگل به پایان برسد.

در نیمه دوم بازی بیشتر تحت تاثیر سنگ پرانی هواداران تراکتور بود. اتفاق که البته نیمه اول هم افتاده بود.  در دقیقه ۵۰ زمانی که عالیشاه قصد ارسال ضربه کرنر را داشت هواداران تراکتور با پرتاب سنگ مانع او شدند که این اتفاق سرآغاز دیگری بازیکنان دوتیم بود. در این صحنه کاپیتان پرسپولیس سنگ پرتاب شده به سمتش را به  بیرون از زمین پرتاب کرد که این موضوع با واکنش تند بازیکنان تراکتور مواجه شد.

این درگیری ها در نهایت باعث شد تا داور بازی حامد پاکدل و محمد مسلمی پور را از دوتیم اخراج کند. در نهایت بازی بعد از ۱۰ دقیقه توقفه آغاز شد اما دقایقی بعد از آغاز ادامه سنگ پرانی هوادارن تراکتور به بازیکنان پرسپولیس باعث شد تا داور در نهایت تصمیم به پایان بازی بگیرد.

در نهایت بازیکنان پرسپولیس در حالی که قصد ترک زمین را داشتند دوباره  با پرتاب سنگ مواجه شدند. باید منتظر ماند و دید تکلیف این بازی در نهایت چه خواهد شد.

کد خبر 677605

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 1
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • وجدان IR ۲۲:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۹
    5 0
    من فوتبالی نیستم. ولی به همه احترام میذارم. اگر گزارش درست باشه واقعا نمیفهمم. سنگ پرانی..... یعنی بعد از گذشت این مدت که کرونا بود و فکر کنم تازه در استادیوم ها داره باز میشه این حرکت بعنی چی؟؟؟ من بی طرف هستم ولی مبتونم به هواداران واقعی بگم من شرمنده ام