چهارشنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۶
۰ نفر

نمایش «دِلاو» به نویسندگی و کارگردانی جعفر مهیاری و مجری طرحی داود نامور خردادماه، در عمارت نوفل‌لوشاتو روی صحنه خواهد رفت.

دلاو

به گزارش همشهری آنلاین، نمایش «دِلاو» در سال ۲۰۱۴ تولید شده و در سال ۲۰۱۶ در آلمان و در سال ۲۰۱۹ در فرانسه اجرا شده است. این اثر تقدیر شده‌ سال «Theater am Neunerplatz» شهر وورزبورگ آلمان است.

در خلاصه‌ داستان این اثر به نویسندگی و کارگردانی جعفر مهیاری چنین آمده است: «او به زندگی روزمره‌ خود مشغول است، اما تحولی رخ می‌دهد.»

مهیاری در کارنامه‌ کاری خود کارگردانی و طراحی بیش از ۲۰ اثر نمایشی را داشته و همچنین در بیش از ۱۰ اثر نمایشی ایفای نقش کرده است. او هم‌چنین ورک‌شاپ‌هایی در ایران و در سطح بین‌المللی در آلمان، فرانسه، کانادا و… برگزار کرده است.

سعید ابک تنها بازیگر این اثر نمایشی است و از دیگر عوامل آن می‌توان به عرفان مبرقع (آهنگساز و موسیقی زنده)، جعفر مهیاری (طراح صحنه)، مهدی رایگانی (طراح گرافیک)، بهروز داوری (ساخت تیزر و موشن گرافیک)، معصومه آرواز، اعظم شکوفه‌پور (دستیاران کارگردان)، بهار حیدری، پاشا اسمعیل زاده (امور بین‌الملل) و سارا حدادی (مدیر روابط عمومی، مشاور رسانه‌ای و تبلیغات) اشاره کرد.

نمایش «دِلاو» با طراحی و کارگردانی جعفر مهیاری و مجری طرحی داود نامور تولید عمارت نوفل‌لوشاتو و شرکت تئاتر و فیلم زندگی از ۱۸ خرداد در عمارت نوفل‌لوشاتو روی صحنه خواهد رفت.

کد خبر 677364

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار تئاتر

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha