مجموع نظرات: ۰
چهارشنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۳
۱ نفر

داشتن مدرک آیلتس به عنوان یکی مدرک معتبر در سطح جهانی، نه تنها برای اخذ پذیرش تحصیلی الزامی است، بلکه در همین ایران خودمان به عنوان یک آیتم جذاب در رزومه‌های شغلی می‌تواند خودنمایی کند. 

مدرک آیلتس

فرقی نمی‌کند جایگاه شغلی که به دنبال آن هستید، در چه زمینه‌ای است، مهندسی کامپیوتر، پشتیبان شبکه و یا مسئول پذیرش یک داروخانه و یا حتی مسئول کنترل کیفیت در خطوط تولید کارخانه‌ها، قطعاً داشتن مدرک آیلتس یک مزیت فوق العاده برای شماست که هر کارفرمایی را برای استخدام شما ترغیب می‌کند. 
اما خوب حتماً با خود می‌گویید چطور مدرک آیلتس بگیریم؟ و یا گرفتن مدرک آیلتس مگر به همین راحتی است؟ 
بله حق با شماست. هرچند قبولی در آزمون آیلتس مستلزم تسلط نسبی به زبان انگلیسی است، اما شرکت در کلاس آیلتس این مسیر را برای شما به یک میانبر ساده‌‎تر تبدیل می‌کند. 

 آیا کلاس آیلتس لازم است؟

بسیاری از افرادی را می‌بینیم که نمره ۶ یا ۶.۵ آیلتس گرفته‌اند و اذعان دارند برای گرفتن این نمره در کلاس آیلتس شرکت نکرده‌اند. خوب باید بگویم که این موضوع صحت دارد، اما اینکه آیا توانایی این افراد برای گرفتن نمره آیلتس همان نمره‌ی ۶ یا ۶.۵ بوده است، قطعاً جای بحث دارد. 
کلاس آیلتس با ارائه دادن نکات و روش‌هایی مربوط به این آزمون به شما کمک می‌کند نمره‌ای بالاتر از سطح توان و تسلطی که روی زبان انگلیسی دارید، کسب کنید. 
به عبارتی اگر تسلط شما روی زبان انگلیسی در حد نمره ۶ یا ۶.۵ در آزمون آیلتس است، با کمک کلاس آیلتس می‌توانید نمره‌ای بالاتر در حد ۷.۵ و یا ۸ کسب کنید. 

کلاس آیلتس با کلاس آموزش زبان انگلیسی فرق دارد!

بسیاری از افرادی که مشغول یادگیری و آموزش زبان انگلیسی هستند، با خود فکر می‌کنند کلاس آیلتس نیز کلاسی برای آموزش زبان انگلیسی است. درحالی‌که اصلا این‌طور نیست. همان‌طور که به کسی که قصد یادگیری زبان انگلیسی را دارد کلاس آیلتس پیشنهاد نمی‌شود، به کسی که قصد شرکت در آزمون آیلتس را دارد نیز فقط شرکت در کلاس‌های آیلتس توصیه نمی‌شود.  
در کلاس‌های آموزش زبان انگلیسی گرامر کلی زبان، لغات مربوط به زمینه‌های مختلف، لیسنینگ و اسپیکینگ روزمره و بسیاری موارد دیگر آموزش داده می‌شود که در آزمون آیلتس کمک چندانی به شما نمی‌کند. 
شما باید ساختارهای زبان انگلیسی مربوط به آزمون آیلتس، گرامرهای مربوط به رایتینگ و اسپیکینگ و همچنین لیسنینگ‌های این آزمون را تمرین کنید و نکاتی را که به شما کمک می‌کند بهترین نتیجه را با توجه به توانایی‌تان کسب کنید، آموزش ببینید.

کلاس آیلتس آنلاین و یا حضوری

مشکلی که بسیاری از ما با آن مواجه هستیم، نداشتن وقت برای شرکت در کلاس‌های آیلتس است. مشکل رفت و آمد، دور بودن مسافت تا کلاس، هزینه‌های سرسام آور کلاس و ... همگی دست به دست هم می‌دهند تا از خیر نمره بالاتر در آزمون آیلتس بگذریم. 
اما همه این موارد یک راهکار عالی دارد و آن شرکت در کلاس‌های آنلاین آیلتس است. در دنیای امروز آموزش زبان انگلیسی آنلاین تقریباً جای آموزش حضوری را گرفته است و کلاس‌های حضوری با تمام سختی‌ها و مزایایی که داشتند، کم کم در حاشیه قرار می‌گیرند. 

مزایای کلاس آیلتس آنلاین

۱- ارزان‌تر بودن 

کلاس‌های آنلاین هزینه کلاس و همچنین رفت و آمد مدرس را پرداخت نمی‌کنند و در نتیجه هزینه نهایی کلاس برای شما کمتر خواهد بود. علاوه بر این شما نیز هزینه رفت و آمد را پرداخت نمی‌کنید و از این نظر نیز در هزینه‌های شما صرفه جویی خواهد شد. 

۲- تلف شدن وقت کمتر

کلاس آیلتس آنلاین نیازی به حضور فیزیکی شما در کلاس ندارد و به همین دلیل برای رفت و آمد وقتی صرف نمی‌کنید. می‌توانید در حالی که در منزل روی مبل نشسته‌اید و لیوان چایی دستتان است در کلاس شرکت کنید. 

۳- دسترسی به اساتید برتر

 محدودیت مکان وجود ندارد و بنابراین می‌توانید به بهترین اساتید آیلتس هر کجای ایران و یا حتی خارج از ایران دسترسی داشته باشید. این یک خبر خوب برای زبان آموزان ساکن در مناطق دور افتاده است که همیشه از داشتن اساتید خوب محروم بوده‌اند. 

۴- انعطاف پذیری برای تعیین وقت و مکان کلاس

انعطاف پذیری بیشتری برای تعیین زمان کلاس وجود دارد. برای مثال چون مجبور به رفت و آمد نیستید، می‌توانید ساعت کلاس را در تایم یک ساعته ناهار و استراحت سر کار قرار دهید و از این زمان برای یادگیری نکات آزمون آیلتس استفاده کنید. 
موسسه سفیر گفتمان بزرگ‌ترین برگزار کننده‌های کلاس آیلتس و آموزش زبان انگلیسی آنلاین است. برای شروع کلاس آیلتس آنلاین با کارشناسان موسسه تماس بگیرید و پس از گرفتن آزمون تعیین سطح، کلاس‌های مناسب سطح شما به شما معرفی خواهد شد. 
آزمون تعیین سطح به صورت آنلاین توسط بهترین و مجرب‌ترین ممتحن‌ها برگزار می‌شود تا بر اساس آن کلاس‌های متناسب با سطح‌تان به شما معرفی شود. 

کلاس آیلتس جهشی سریع به سوی هدف

آزمون ماک آیلتس

بسیاری از افرادی که در آزمون آیلتس شرکت می‌کنند به دلیل استرس و فشار ناشی از آزمون نمی‌توانند نتیجه‌ای که مد نظرشان بود را کسب کنند. خوب الآن باید چه کار کنیم؟ 

پشت سر هم کلاس رفتن و مطالعه کردن کافی نیست!

بهترین راه شبیه سازی موقعیت آزمون برای خودتان است. به دلیل هزینه بالای آزمون آیلتس چند بار شرکت کردن در این آزمون منطقی نیست. آزمون ماک آیلتس این امکان را در اختیار شما قرار می‌دهد که با هزینه‌ای معادل ۵ درصد کل هزینه آزمون آیلتس، در یک آزمون شبیه سازی شده مطابق استانداردهای آیلتس شرکت کنید. 
علاوه بر این شرکت در آزمون ماک آیلتس به شما یک دید واقع بینانه در مورد نتیجه‌ای که می‌خواهید کسب کنید، می‌دهد. اگر سطح توانایی شما در حد نمره ۵ است و نمره مورد نظر شما نمره ۶ است، آزمون ماک به شما می‌گوید که همچنان به مطالعه و تلاش خود ادامه دهید. 
پس از مدتی می‌توانید مجدداً در آزمون ماک آیلتس شرکت کنید و در صورتی که نمره شما به سطح مورد نظرتان رسید، در آزمون اصلی شرکت کنید. 
با این کار علاوه بر این که چندین بار محیط آزمون را برای خود شبیه سازی کرده‌اید، از پرداخت هزینه بیهوده احتمالی نیز جلوگیری می‌کنید. 
محدودیتی برای چندین بار شرکت در آزمون ماک آیلتس وجود ندارد، اما در نظر داشته باشید که شرکت مداوم در این آزمون‌ها بدون شرکت در کلاس آیلتس برای رفع اشکال، فایده چندانی نخواهد داشت. 

کلاس آیلتس جهشی سریع به سوی هدف

آیا نمره آزمون ماک آیلتس واقعی است؟

سؤالی که بسیاری از زبان آموزان می‌پرسند، این است که آیا می‌توان به نمره آزمون ماک آیلتس اعتماد کرد؟ و آیا این نمره واقعی است؟ 
باید بگویم که در ۹۵ درصد واقع نمره‌ای که در آزمون ماک گرفته می‌شود معادل نمره آزمون اصلی است و یا فقط نیم نمره فاصله دارد. درصد کمی هستند که نمره آزمون ماک آیلتس آن‌ها با نمره آزمون اصلی بیش از نیم نمره و یا یک نمره فاصله دارد. 
پس می‌توانید با خیال راحت روی نمره‌ای که از آزمون ماک می‌گیرید، حساب کنید و بر اساس آن تصمیم بگیرید که در آزمون اصلی شرکت کنید و یا نه.
سفیر گفتمان بزرگ‌ترین موسسه آموزش زبان انگلیسی و فرانسه در سطح کشور است که کلاس‌های آیلتس با بالاترین سطح کیفی و با بهره‌گیری از اساتید با تجربه و موفق در زمینه آیلتس را برگزار می‌کند. 
اگر قصد دارید نمره آزمونتان را افزایش دهید و بیشتر از حد توانایی‌تان از آزمون آیلتس توقع نمره بالا دارید، فقط کافی است در کلاس آیلتس سفیر گفتمان شرکت کنید. 
برای کسب اطلاعات بیشتر، دریافت برنامه زمان‌بندی کلاس‌ها و تقویم آموزشی به سایت سفیر گفتمان مراجعه کنید. 

کد خبر 677246

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار بازار

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha