همشهری آنلاین: نمایشگاه بزرگ جاذبه‌های سرمایه گذاری و استانی 18 و 19 آبان ماه جاری در برج میلاد تهران برگزار می‌شود

همزمان با برگزاری دومین همایش فرصت‌های سرمایه گذاری در صنعت گردشگری، نمایشگاه بزرگ جاذبه‌های سرمایه گذاری و استانی 18 و 19 آبان ماه جاری در دو هزار و 400 متر از سوی ستاد تبلیغات و نمایشگاه‌ها در برج میلاد تهران برگزار می‌شود.

به گزارش روز جمعه 17آبان روابط عمومی ستادتبلیغات و نمایشگاه‌ها،‌این نمایشگاه بزرگ برای معرفی فرصت‌های سرمایه گذاری و جاذبه‌های استان‌ها در دو بخش تدارک دیده است.

بخش نخست نمایشگاه در داخل سالن جنبی همایش‌های برج میلاد در هزار مترمربع تدارک دیده شد و گروه‌های سرمایه گذاری، بانک‌های دولتی و خصوصی و دیگر نهادهای مرتبط با صنعت گردشگری دراین سالن به تشریح دستاوردها وخدمات گردشگرمی‌پردازند.

بخش دوم نیز بالغ بر هزار و 400 متر در فضای بیرونی برج میلاد بوده و سازمان‌های استانی میراث فرهنگی، صنایع دوستی و گردشگری جاذبه‌های گردشگری خود را درکنار ارایه طرح‌های سرمایه گذاری، به نمایش خواهند گذاشت.

همچنین در بخش جنبی نمایشگاه بیرونی، اجرای موسیقی ایرانی، نغمه‌ها، نواها و    نمایش‌های آیینی برای جذابیت بخشی به همایش فرصت‌های سرمایه گذاری در صنعت گردشگری و معرفی تنوع فرهنگی و قومیتی ایران از سوی ستاد تبلیغات و نمایشگاه‌ها برای مهمانان و شرکت کنندگان در همایش درنظر گرفته شده است.

دومین همایش بین‌المللی فرصت‌های سرمایه گذاری در صنعت گردشگری ایران 18 و 19 آبان در مرکز همایش‌های برج میلاد برگزار می‌شود.
در این همایش بیش از 500 سرمایه گذار خارجی از 57 کشور علاوه بر سرمایه گذاران داخلی حضور دارند.

کد خبر 67699

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز