با انتشار خبر ساخت «توفیق اجباری۲» سکانس‌هایی جذاب از «توفیق اجباری» که یکی از پدیده‌های فروش سینمای ۱۵ سال پیش بود، منتشر شده است.

توفیق اجباری

به گزارش همشهری آنلاین، چندی پیش پیمان عباسی، نویسنده و  فیلمنامه‌نویس در صفحه شخصی خود خبر از ساخت « توفیق اجباری۲»  داد و با عکسی مشترک از خودش و نیوشا ضیغمی نوشت: «دوباره بعد از سال‌ها خبر ساخت «توفیق اجباری ۲» سر زبان‌ها افتاده اونم در قالب یک سریال پلتفرمی. پشت‌صحنه زندگی آرتیست‌ها همواره خیلی جذاب بوده و هست و قصه‌هاشون نه تمومی داره، نه تکراری میشه و نه کهنه. شایعاتشون سریع پخش میشه، هر خبر یک کلاغ چهل کلاغ می‌شه و خلاصه این‌قدر این حاشیه‌ها تمومی نداره می‌تونه ماجرای هیجان‌انگیز با نمک و گاه تلخی را در پی داشته باشه.»

عباسی در ادامه به حضور رضا عطاران در این فیلم در سال‌هایی که هنوز صاحب گیشه نشده بود اشاره کرده و نوشته :«یادش بخیر رضا عطاران اولین بازی سینمایی‌اش توفیق اجباری بود، اما حالا تضمین‌کننده موفقیت در هر فیلمی است، رضا گلزار کماکان در اوج، نیوشا ضیغمی، باران کوثری، نعیمه نظام‌دوست و مجید یاسر هرکدام مسیرهای مختلفی را در این سال‌ها طی کرده‌اند.»

از ساخت فیلم «توفیق اجباری» ۱۵ سال می‌گذرد. این فیلم بهار سال ۱۳۸۶ روی پرده سینماها رفت و موفق شد عنوان دومین فیلم پرمخاطب و پرفروش سال را از آن خودش کند. به همین بهانه یکی از سکانس‌های برتر «توفیق اجباری» را در امه ببینید.

کد خبر 676803

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha