دوشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۰۶:۴۵
۰ نفر

نمایش «شب بخیر، مادر» به کارگردانی احسان حسینخانی و تهیه‌کنندگی سعید روستایی به تماشاخانه سپند می‌آید.

تئاتر   نمایش

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از روابط‌ عمومی گروه، نمایش «شب بخیر، مادر» به کارگردانی احسان حسینخانی و تهیه‌کنندگی سعید روستایی از سوم خرداد ماه در سالن شماره ۲ پردیس تئاتر سپند به اجرا در می‌آید.

در این نمایش ۹۰ دقیقه‌ای که نوشته مارشا نورمن و ترجمه حمید احیاء است رعنا مقدم و سبا مهدویان ایفای نقش می‌کنند.

همچنین از گروه کارگردانی و اجرایی این نمایش می‌توان به دستیار کارگردان و برنامه ریز: سرور قرایی، مدیر صحنه: فاطمه مهرآیین، دستیار صحنه: فاطمه محمدنژاد، طراح نور: رضا خضرایی، طراح لباس: رعنا مقدم، مجری دکور: رضا گنجی، طراح پوستر: محمدحسین محرمی، سعیده شجاعی، طراح تیزر: الهه کوه‌بر، عکاسان: مهدی رمضانی، کیمیا نورافزا، علیرضا مقدم و استودیو پاپیون، مدیر روابط‌ عمومی: امیر قالیچی، مدیر امور رسانه: امیر پارسائیان‌مهر اشاره کرد.

کارگردان در خلاصه این نمایش آورده است: نمایش «شب بخیر، مادر» روایت زندگی جسی و مادرش است که سال هاست در یک خانه با هم زندگی می کنند و همه چیز در ظاهر آرام و ساده پیش می رود. ولی در شبی که نمایش در آن اتفاق می افتد جسی تصمیم خود را به مادرش اعلام می کند …

پیش فروش بلیت نمایش «شب بخیر، مادر» از روز پنجشنبه بیست و نهم اردیبهشت ماه آغاز می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند برای خرید بلیت این نمایش اقدام کنند.

کد خبر 676697

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha