مجموع نظرات: ۰
دوشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۴
۰ نفر

در پنج قاره جهان بیش از ۳۰۰ میلیون نفر به زبان فرانسه صحبت می کنند. همین امر اهمیت شرکت در کلاس زبان فرانسه را روشن می کند.

آموزش زبان فرانسه

اهمیت شرکت در کلاس زبان فرانسه

 زبان فرانسه به عنوان دومین زبان خارجی بعد از زبان انگلیسی و پنجمین زبان پرکاربرد در جهان شناخته می شود. OIF که یک سازمان بین المللی از کشورهای فرانسوی زبان است شامل ۸۸ کشور و دولت می باشد.

نکته جالب توجه این است که زبان فرانسه تنها زبان خارجی است که در کنار زبان انگلیسی در همه کشورهای جهان تدریس می شود. برای یادگیری زبان فرانسه این روزها به راحتی می توانید با شرکت در کلاس زبان فرانسه این کار را انجام دهید.

کشور فرانسه بزرگترین شبکه بین المللی موسسات فرهنگی را اداره می کند که دوره های آموزشی زبان فرانسه را برای نزدیک به یک میلیون دانش آموز برگزار می کنند.  اهمیت زبان فرانسه را می توان در موارد زیر خلاصه کرد:

زبان فرانسه زبانی برای بازار کار بین المللی است

در بازار کار بین المللی توانایی صحبت کردن به زبان فرانسه و انگلیسی یک مزیت بسیار مهم به شمار می رود. با یادگیری این زبان می توان در شرکت های فرانسوی که در نقاط مختلف جهان وجود دارند مشغول فعالیت شد.

زبان فرهنگ

زبان فرانسه یک زبان بین المللی آشپزی، مد، هنرهای تجسمی، تئاتر، معماری و رقص است. با یادگیری این زبان امکان دسترسی به آثار ادبی بزرگ جهان که به زبان فرانسوی هستند برای شما فراهم خواهد شد. این زبان زبان ویکتور هوگو، مولیر، لئوپولد، ادیت پیاف، ژان پل سارتر، آلن دلون و زین الدین زیدان است.

مزایای یادگیری و آموزش زبان فرانسه  - زبان نزدیک به ۲۶۰ میلیون نفر در دنیا در پنج قاره، زبان فرانسوی می باشد. در ۷۰ کشور دنیا، زبان فرانسوی جزو زبان اصلی، و یا یکی از زبان های رسمی آنهاست. زبان فرانسه دومین زبان پرطرفدار دنیا(بعد از زبان انگلیسی) می باشد، و زبان رسمی و زبان کار در اتحادیه اروپا، سازمان ملل، یونسکو، ناتو، کمیته بین المللی المپیک یا صلیب سرخ بین المللی است. به همین دلیل، تعداد بسیاری از چهره های سیاسی و اقتصادی، به یادگیری زبان فرانسه روی می آورند. بعلاوه، زبان فرانسوی، زبان بین المللی هنرهای بصری، رقص، معماری، تئاتر، آشپزی، مد و … است. بنابراین آموزش فرانسه و تسلط و یادگیری آن، باعث دستیابی به ادبیات و ترانه های موسیقی و … نیز می شود.

نزدیک به ۲۰۰ میلیون نفر در دنیا به زبان فرانسه صحبت می کنند. در کشور فرانسه، تقریبا ۸۰ میلیون نفر فرانسوی زبان زندگی می کنند. بعلاوه، زبان فرانسه به عنوان چهارمین زبان مادری در اروپا برگزیده شده است. اینطور که پیش می رود، پیش بینی می شود که تا سال ۲۰۵۰، تعداد افرادی که به زبان فرانسه صحبت می کنند، ۷۰۰ میلیون نفر می شود!

کلاس زبان فرانسه

همچنین، ۴۵ درصد از واژگان انگلیسی، در حقیقت ریشه فرانسوی دارند. به طور مثال واژه ی cafe که احتمالا بارها و بارها آن را به کار برده اید، ریشه فرانسوی دارد.

زبان فرانسه، پنجمین زبان پرکاربرد دنیا و جزو پنج زبان پرگویش دنیا می باشد. بنابراین با یادگیری و آموزش فرانسه، می توانید با میلیون ها انسان در سراسر دنیا ارتباط برقرار کنید.

زبان فرانسه مانند الفبای لاتین ۲۶ حرف دارد. ۸۵ درصد این زبان از زبان لاتین، ۵/۱ درصد از زبان آلمانی، ۱۲ درصد از زبان اسپانیایی و ایتالیایی و انگلیسی، و ۱/۰ درصد از زبان عربی و اسکاندیناوی نشات گرفته است.

زبان فرانسه جزو ده زبان برتر در کل جهان است، و طرفداران بسیاری در بین افراد عادی، و یا دیپلمات ها و هنرمندان دارد. کشور آمریکا که قلب اقتصادی دنیا شناخته می شود، زبان فرانسه را به عنوان دومین زبان رسمی خود انتخاب کرده است.

یادگیری و آموزش فرانسه برای اهداف کاری :

صحبت کردن به زبان فرانسوی پنجره های زیادی را در بازار کار بین المللی باز می کند. اگر هدف شما یافتن شغل در یک کشور فرانسوی زبان است یا به سادگی می خواهید زبان فرانسه را به CV خود اضافه کنید، بهترین گزینه شما یک معلم آموزش فرانسه است. آن ها در تلفظ و مهم ترین واژگان در محل کار به شما کمک می کنند. علاوه بر این، اکثر موسسات اروپایی و بین المللی زبان فرانسه را به عنوان زبان رسمی دارند. اگر می خواهید یک حرفه دیپلماتیک را شروع کنید، بسیار مهم است که در زمینه خود زبان فرانسوی داشته باشید.

یادگیری و آموزش فرانسه برای قبولی در آزمون رسمی :

آزمون رسمی زبان فرانسه معادل Diplôme d’études en langue française (DELF) است. ساختار آن شبیه به آزمون های رسمی دیگر است: درک مطلب کتبی، درک شفاهی، بیان کتبی و بیان شفاهی. برای آمادگی خوب، توصیه می شود که در کلاس آموزش فرانسه سایت زبان ۲۴ زیر نظر استاد مرجان علیخان شرکت کنید که در مورد مهم ترین مفاهیمی که باید در مورد این زبان بدانید تا در روز امتحان آماده باشید، به شما کمک می کند. در این مورد، یک معلم دو زبانه نیز بسیار مفید است. زیرا او مطمئنا امتحانات رسمی را به خوبی می داند و در مطالعه و جذب مرتبط ترین اطلاعات برای قبولی در امتحان به شما کمک زیادی می کند.

علایق شخصی برای شرکت در دوره های آموزش فرانسه :

سفر و مطالعات فرهنگی اغلب دلایل علاقه مردم به زبان فرانسه است. آشپزی، مد، تئاتر، رقص و معماری از جمله هنرهایی هستند که زبان فرانسه در آن ها تاثیر زیادی دارد. علاوه بر این، اگر به فرانسه یا دیگر کشورهای فرانسوی زبان سفر کنید، می‌توانید فرهنگ آن ها را به خوبی بدانید و جزئیات را از دست نخواهید داد. یک دوره آموزش فرانسه کمک بزرگی است. آن ها از صفر زبان فرانسه و مرتبط ترین جنبه های آن را به شما نشان می دهند تا بتوانید راحت ترین و ایمن ترین راه را طی کنید.

آموزش فرانسه آنلاین

آموزش فرانسوی آنلاین چگونه است ؟

اگر آماده چالش یادگیری و آموزش فرانسه هستید، تنها چیزی که نیاز دارید یک کامپیوتر، اتصال به اینترنت و میل شدید به یادگیری است. شما باید مکان مناسبی را انتخاب کنید که بتوانید دروس خود را بدون حواس پرتی یا هر چیزی که ممکن است باعث مشکلات تمرکز شما شود برگزار کنید.
یادگیری این زبان به صورت آنلاین یک گزینه ایده آل برای یادگیری است. این روش دانش آموزان و معلمان را از سراسر جهان به هم متصل می کند و در تعامل با دیگران آموزش داده می شود.
با شروع کلاس، شما می توانید به کلاس مجازی دسترسی داشته باشید. در آنجا انواع ابزارها را برای تکمیل کلاس های آنلاین خود خواهید یافت. وایت برد مجازی، چت، گزینه اشتراک گذاری اسناد، لینک ها، فایل ها و ...
مطالعه زبان فرانسه در خانه مستلزم پشتکار، انگیزه و تمرکز است. اگر با یک معلم خصوصی آموزش فرانسه یاد بگیرید، نتایجی که به دست خواهید آورد فوق العاده خواهد بود. دیگر منتظر نباشید و امروز شروع کنید!

جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شماره زیر تماس بگیرید : 

۰۹۲۲-۰۳۴-۸۵۷۸

کد خبر 676770

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار بازار

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha