شرکت HP اعلام کرده نمایشگر جدیدش را مجهز به وب‌کم چرخشی خواهد کرد که می‌تواند حرکات شما را دنبال کند.

مانیتور Z24m

به گزارش همشهری آنلاین و به نقل از وب‌سایت ورج، وب‌کم مانیتور جدید Z24m با قابلیت پاپ‌آپ می‌تواند حرکات صورت شما را در هنگام تماس‌های تصویری دنبال کند و همراه با حرکت شما زاویه دیدش را تغییر دهد. پیش از این شرکت اپل چنین قابلیتی را باعنوان Center Stage در مانیتورهای مدل Studio Display و برخی مدل‌های آی‌پاد ارائه کرده بود.

این مانیتور یک وب‌کم ۵ مگا پیکسلی در بالای خود دارد که می‌تواند با چرخیدن، شما را همواره در مرکز تصویر قرار دهد حتی اگر افراد دیگری نیز در پس‌زمینه حاضر باشند. به گفته یکی از سخنگویان شرکت اچ.پی می‌توان این وب‌کم را برای ردیابی سریع‌تر تنظیم کرد. این مانیتور را نمی‌توان از وب‌کم جدا کرد، اما می‌توان آن را به سمت پایین فشار داد تا از دید پنهان شود.

مانیتور Z24m همچنین دارای دو میکروفون حذف نویز و بلندگوهای دوگانه است که می‌تواند نیاز به استفاده از هدفون خارجی و میکروفون را برطرف کند.

این نمایشگر همچنین از قابلیت قفل خودکار و بیدار شدن پشتیبانی می‌کند. این ویژگی از یک حسگر برای تشخیص اینکه چه زمانی در مقابل صفحه هستید استفاده می‌کند. اگر این ویژگی را فعال کنید، مانیتور به طور خودکار در هنگام دور شدن شما قفل می‌شود و وقتی برگشتید دوباره روشن خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

مشخص نیست در مقایسه با مانیتور Studio Display شرکت اپل که از یادگیری ماشین (یکی از فناوری‌های هوش مصنوعی) استفاده می‌کند، شرکت اچ.پی دقیقا وب‌کم چرخشی خود را با چه جزییاتی ارائه خواهد کرد.

تخمین زده می‌شود قیمت مانیتور Z24m در مقایسه با نمونه مشابه شرکت اپل ارزان‌تر باشد. این مانیتور ژوئیه (تیر-مرداد) امسال به بازار خواهد آمد.

کد خبر 676683

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha