سرپرست مرکز سامانه مدیریت شهری و نظارت همگانی (+۱۳۷) با بیان اینکه از ابتدای شروع به کار ۱۳۷ و ۱۸۸۸، چهار میلیون مخاطب ثابت در موضوعات گوناگون با این دو سامانه تماس گرفته‌اند، گفت: در طول این سال‌ها، به طور میانگین ۶ هزار تماس با این دو سامانه ثبت شده است که در برخی روزها به ۱۸ هزار مورد هم رسیده است.

سامانه 137

رضا ناصری سرای در گفتگو با همشهری آنلاین درباره عملکرد سامانه جدید ۱۳۷ در تهران توضیح داد:‌ در گذشته دو سامانه ۱۸۸۸ و ۱۳۷ در شهرداری تهران برای ارتباط مردمی تعریف شد که در واقع کارکرد سامانه ۱۳۷ برای گزارش‌های فوریتی و ارائه خدمات شهری و کارکرد سامانه ۱۸۸۸ برای رسیدگی به انتقادات و پیشنهادات، شکایات و تشکرات بود. اما اکنون هر دو سامانه با کارکردهایی که دارند در یک سامانه با عنوان ۱۳۷ پلاس تجمیع شده‌اند که در این یکپارچه‌سازی سعی کرده‌ایم از ظرفیت فناوری‌های نوین بهره برده و در مسیر هوشمندسازی حرکت کنیم.

او در ادامه به آخرین عملکرد سامانه ۱۳۷ و ۱۸۸۸ اشاره کرد و گفت: حدود ۴ میلیون مخاطب ثابت با شماره‌های متفاوت  از ابتدا تا کنون در این دو سامانه پیام ثبت کرده‌اند و این نشان‌ می‌دهد مردم ارتباط خوبی با این سامانه‌ها گرفته‌اند که ما برای رضایتمندی بیشتر و عملکرد مطلوب‌تر، هر دو سامانه تجمیع و راه‌های ارتباطی دیگری نیز به آن افزوده شده است.

سرپرست مرکز سامانه مدیریت شهری و نظارت همگانی (+۱۳۷) افزود: در طول این سال‌ها میانگین ۶ هزار تماس با این دو سامانه ثبت شده است که در برخی از روزها به ۱۸ هزار مورد هم رسیده است.

اودرباره راه‌های ارتباطی جدید شهروندان با این درگاه واحد شهری گفت:‌ به منظور افزایش ارتباط مردم با این سامانه راه‌های مختلف و مزیت‌های دیگری به آن طراحی شده است به طوری که شهروندان می‌توانند ضمن تماس با سامانه +۱۳۷، درخواست‌ و پیام‌های‌شان را در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی (اینستاگرام و تلگرام، واتس اپ، بله و ...)، در نرم افزار تهران من و در وب سایت Tehran.ir  و یا در سایت ۱۳۷plus.tehran.ir ثبت کنند.

ناصری سرای به مزیت‌های ثبت پیام و پیگیری آن در فضای مجازی اشاره کرد و گفت:‌ این شیوه موجب می‌شود تا ثبت پیام‌ها توسط شهروندان با سرعت انجام شود و شهروندان پس از دریافت کد رهگیری مراحل اجرا و رسیدگی به مشکل را در وب سایت Tehran.ir یا در سایت ۱۳۷plus.tehran.ir پیگیری کنند و همچنین عکس یا ویدئو را برای نظارت دقیق‌تر بارگذاری کنند. 

او ادامه داد: برای رسیدگی به مشکلات در سریع‌ترین شکل ممکن و تقویت عملکرد سامانه سعی در افزایش نیروی انسانی داریم که دیگر شهروندان در ترافیک برقراری ارتباط نمانند.

روزگذشته سامانه ۱۳۷ پلاس با تجمیع دو سامانه ۱۸۸۸ و ۱۳۷ به منظور ارتباط موثرتر با شهروندان با حضور شهردار تهران رونمایی و به بهره برداری رسید.

کد خبر 676602
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهردارى

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 6
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • استاد دانشگاه IR ۲۰:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۵
    4 3
    سلام ناصری عزیزم. افزایش تماس به صورت روزانه / ماهیانه / سالانه ....اصلا خوب نیست این نشان دهنده ضعف یزرگ در سیستم میباشد. اگر قوانین و مقررات داخلی هر سازمانی به درستی اعمال و نظارت بشه این آمار خیلی از این پائین تر باید باشه. شما ارتباط با شهروند ندارین(CRM)فقط بک مرکز تماس هستید با هزینه بالا (CALL CENTER ) هست . تجدید نظر فرمائید.