اگر یک فروشگاه اینستاگرامی برای فروش محصولات خود دارید حتما با این روش آشنا هستید؛ مشتری یک محصول را برای خرید انتخاب می‌کند، از طریق دایرکت به شما پیام می‌دهد، قیمت و مشخصات کامل محصول را از شما پرس و جو می‌کند

درگاه پرداخت زرین پال

زمانی که از خرید خود مصمم شد و برای پرداخت تصمیم نهایی گرفت از شما می‌خواهد شماره کارت خود را از طریق دایرکت برای او ارسال کنید تا سفارش خود را ثبت کند. پس از پرداخت و ارسال فیش واریزی که به طرق مختلف، یا از طریق دستگاه های خودپرداز صورت گرفته یا از طریق کارت به کارت کردن، حالا نیاز است شما به عنوان فروشنده‌ی آن کالا، آدرس پستی و اطلاعات تماس مشتری را از او بگیرید و هماهنگی های لازم برای ارسال سفارش ثبت شده را به سرانجام برسانید.

همان‌طور که می‌دانید تمامی این مراحل را می‌بایست به صورت دستی انجام دهید و مدیریت کنید. البته شاید در ظاهر کار ساده‌ای به نظر رسد و به نوعی با آن سازگار شده باشید اما تنها زمانی که تعداد مشتری و فروش کمی داشته باشید این روش برای شما کارساز خواهد بود. تصور کنید روزانه بیش‌تر از بیست نفر مشتری داشته باشید و بخواهید در کنار مدیریت محتوای صفحه‌ی خود، به سفارش های مشتریان هم رسیدگی و نظارت کنید. بنابراین مجبور خواهید شد شبانه روز زمان زیادی را برای این کار صرف کنید، یا فردی را به عنوان ادمین صفحه برای پشتیبانی و رسیدگی به سفارش‌های مشتریان خود استخدام کنید. با این اوصاف میزان فروش کسب و کار شما به میزان فعالیت شبانه روزی شما و ساعت های ویژه ای که برای این کار صرف می‌کنید بستگی دارد. حتی زمان که در حال استراحت هستید یا به دلایلی به اینترنت و فروشگاه آنلاین خود دسترسی نداشته باشید نمی توانید سفارش مشتریان خود را مدیریت کنید و قطعا با ریزش فروش مواجه هستید.

به سادگی می‌توانید کار خود را راحت کنید و از روش ساده‌تری برای فروش استفاده کنید. درگاه پرداخت اینترنتی بهترین روش جایگزین با این قصد است. زمانی که مشتری برای خرید کالا یا پرداخت هزینه‌ی خدمات سرویس‌دهی از روش کارت به کارت استفاده می‌کند، در حقیقت پول کالا را با استفاده از شماره کارت بانکی به شماره حساب بانکی شما واریز می‌کند، در درگاه‌های پرداخت هم عملکرد به همین صورت انجام می‌پذیرد؛ مشتری به جای واریز کارت به کارت، از روش واریز به درگاه استفاده می‌کند، و پول به شماره حساب بانکی شما منتقل می شود. 

اگر از خود می پرسید که پس چه تفاوتی میان این دو روش است و چرا باید از این روش استفاده کنیم!‌ پاسخ این خواهد بود که با استفاده از درگاه پرداخت اینترنتی، تمام فرآیندی که در ابتدا در مورد آن صحبت کردیم حذف می شود، فرد خریدار می تواند در هر ساعتی از شبانه‌روز پول محصولات را پرداخت کند بدون این که نیاز به پشتیبانی ویژه و ارسال شماره کارت و چک کردن فیش واریزی و دریافت آدرس و هماهنگی و مابقی ماجرا باشد، به درگاه پرداخت تمام این فرآیند به صورت خودکار انجام می‌پذیرد. شما می‌توانید با درگاه پرداخت بانکی خود، برای هر محصول یک لینک مجزا بسازید و در فروشگاه آنلاین خود قرار دهید، یا برای فروش راحت‌تر در اینستاگرام لینک هر محصول را در دایرکت بفرستید، بدون این که نیاز باشد آدرس پستی و شماره تماس و اطلاعات دیگری از مشتریان خود بخواهید.

درگاه پرداخت اینترنتی ویژه کسب و کارها و مشاغل آنلاینی است که دریافت هزینه از مشتری و پرداخت‌های آن از طریق اینترنت صورت می‌پذیرد. با استفاده از درگاه پرداخت آنلاین امکان خرید و پرداخت وجه در هر زمان از شبانه‌روز امکان‌پذیر بوده و وجه مربوطه در سریع‌ترین زمان ممکن، کم‌تر از یک روز کاری به حساب فروشنده واریز می‌گردد.

معرفی سریع‌ترین درگاه پرداخت اینترنتی برای راه‌اندازی فروش آنلاین

اگر می‌خواهید فرآیند فروش خود را تقویت کنید و در کنار آن از ابزارهای نوین مالی و امکانات ویژه‌ای مانند گزارش‌گیری از تراکنش‌ها، ساختن لینک پرداخت برای فروش محصولات در اینستاگرام و تلگرام و سایر خدمات مالی برای پردازش سفارش مشتریان خود بهره‌مند شوید می‌توانید با عضویت در زرین پال و ایجاد حساب کاربری، به تمامی این ابزارها دسترسی داشته باشید. زرین پال با بیش از یازده سال سابقه‌ی فعالیت در حوزه‌ی فناوری‌های مالی، از قدیمی‌ترین و شناخته‌شده‌ترین شرکت‌های ارائه دهنده‌ی خدمات درگاه پرداخت اینترنتی میان کاربران دنیای مجازی است که در مقایسه با سایر پرداخت‌یارها، از سرعت بیش‌تری در ارائه‌ی خدمات درگاه پرداخت اینترنتی به متقاضیان برخوردار است. یکی از ویژگی های پراهمیت درگاه زرین پال، تضمین امنیت پرداخت‌هایی است که در بستر آن صورت می‌پذیرند.

درگاه پرداخت اینترنتی

مراحل ساخت درگاه پرداخت اینترنتی برای فروشگاه آنلاین

ساختن درگاه پرداخت اینترنتی شخصی زرین پال بسیار راحت بوده و در کم ترین زمان ممکن هم در اختیار متقاضی درگاه قرار خواهد گرفت. اولین مرحله برای ساخت درگاه پرداخت اینترنتی شخصی زرین پال، عضویت در زرین پال و ایجاد یک حساب کاربری است. در این مرحله نیازی نیست مدارک خاصی در دست داشته باشید تنها با وارد کردن شماره موبایل خود یا ثبت آدرس ایمیل، می‌توانید حساب زرین پال بسازید و به یک پنل مدیریتی دسترسی داشته باشید. قدم بعد برای ساخت درگاه پرداخت شخصی زرین پال، ارسال درخواست برای اضافه کردن درگاه است که طی این درخواست باید موارد دیگری مانند اسم و آدرس وب‌سایت، شماره تماسی برای پشتیبانی، انتخاب دسته‌بندی کسب و کار و مواردی از این دست را تکمیل کنید. بعد از این‌که اطلاعات خواسته شده را وارد کردید، با انتخاب گزینه‌ی مرحله‌ی بعد، اطلاعات خود را ذخیره کنید و در ادامه شماره شبا خود را برای واریز مبالغ تسویه‌حساب‌ به آن حساب، وارد کنید. اگر تا این‌جای راه را پیش رفته‌اید، جالب است بدانید که برای ساخت درگاه پرداخت اینترنتی شخصی زرین پال درخواست خود را به صورت رسمی ارسال کرده‌اید و حالا باید منتظر پاسخ کارشناس بمانید. اگر نقصی در اطلاعات شما وجود نداشته باشد حداکثر تا  ۲۴ ساعت آینده پس از ارسال درخواست، یک کد اختصاصی برای شما فعال و ارسال می‌شود که به نوعی نشان دهنده این است که درخواست شما برای ساخت درگاه پرداخت اینترنتی شخصی در زرین پال مورد تایید بوده و اکنون می‌توانید از خدمات ویژه‌ای که زرین پال برای شما در نظر گرفته است استفاده کنید.

اگر در محیط مجازی به فروش کالا و خدمات می‌پردازید و با محدودیت‌های زمانی موجود در ارائه خدمات بانکی در ساعات اداری شعب مواجه هستید، بدون شک احتیاج به بستری با امنیت ویژه برای فروش اینترنتی محصولات خود احتیاج دارید که تمام ابزارهای مالی را برای یک فروش راحت در اختیار شما بگذارد که زرین پال با ارائه خدمات و سرویس های متنوع می تواند نیازهای شما را برطرف کند. تمامی ابزارها و سرویس‌های زرین پال، به گونه‌ای طراحی شده‌اند که به‌راحتی می‌توانند متناسب با نیاز هر کسب و کاری، خدمتی ارائه دهند و برترین شیوه‌های فروش آنلاین را فراهم آورند. چنانچه متقاضی دریافت درگاه پرداخت هستید یا قصد دارید متناسب با نیاز کسب و کارتان، از سرویس‌های و امکانات زرین پال بهره‌مند شوید،می‌توانید به شبکه های اجتماعی زرین پال به آدرس www.instagram/zarinpal.com و یا وب سایت زرین پال( zarinpal.com ) مراجعه کنید.

کد خبر 676588

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار بازار

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha