چهارشنبه ۱۵ آبان ۱۳۸۷ - ۱۹:۰۹
۰ نفر

گروه حوادث: مرد جوانی که مهریه‌ همسرش را 350 هزار شاخه گل رز تعیین کرده بود، وقتی متوجه شد او با مراجعه به دادگاه خانواده مهریه‌اش را به اجرا گذاشته، مدعی شد

 حاضر نیست هزینه گل‌ها را بپردازد و از قاضی خواست وی را به زندان بفرستد.

این مرد جوان که دوشنبه گذشته به دادگاه خانواده احضار شده بود تا مهریه‌ همسرش را پرداخت کند، وقتی مقابل قاضی صداقتی -رئیس شعبه 262- قرار گرفت در تشریح ماجرا گفت: من و همسرم 5 سال قبل با هم ازدواج کردیم و در آن زمان او بر خلاف مخالفت‌های خانواده‌اش، مهریه‌اش را 350 هزار شاخه گل رز تعیین کرد.

وی ادامه داد: من که به همسرم علاقه داشتم با این شرط موافقت کردم و به این ترتیب زندگی مشترکمان را آغاز کردیم، اما بعد از مدتی متوجه شدم همسرم به‌شدت تحت‌تأثیر حرف‌های خانواده‌اش قرار دارد و دخالت‌های آنها باعث شروع اختلافات ما شد.

این دخالت‌ها تا جایی پیش رفت که همسرم تصمیم گرفت با مراجعه به دادگاه مهریه‌اش را به اجرا بگذارد و من با وجود اینکه قادر به پرداخت این مهریه هستم، حاضر نیستم آن را پرداخت کنم و حاضرم به خاطر این موضوع به زندان بروم.

در حالی که مرد جوان مدعی بود همسرش را دوست دارد و حاضر نیست اجازه دهد زندگی‌شان از هم بپاشد، زن جوان نیز در ادامه جلسه دادگاه به قاضی گفت: آقای قاضی، این ازدواج از ابتدا درست نبود، چرا که خانواده همسرم بسیار ثروتمند هستند و به خاطر اینکه من از یک خانواده متوسط هستم بارها مرا سرزنش کرده‌اند.

به همین دلیل است که دیگر تحمل زندگی با او را ندارم و می‌خواهم از وی جدا شوم.

بعد از اظهارات زن جوان، از آنجا که وی به خواسته خود مبنی بر دریافت مهریه اصرار داشت، قاضی دادگاه همسر وی را که حاضر نبود این مهریه را پرداخت کند، راهی زندان کرد.

کد خبر 67599

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز