مجموع نظرات: ۰
چهارشنبه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۶
۰ نفر

خرید آی پی ثابت VPS، برای کاربران مختلف، دلایل متفاوتی دارد. با گسترش رمزارزها یا ارزهای دیجیتال، استفاده از آی پی ثابت در میان کاربران ایرانی صرافی‌های بین‌المللی افزایش چشمگیری داشته است؛ از این رو بسیاری از سایت‌های داخلی اقدام به فروش ای پی ثابت کشورهای مختلف می‌کنند.

خرید ایپی ثابت

برای استفاده از آی پی ثابت یا VPS، باید ابتدا صرافی که می‌خواهید در آن کار کنید را در نظر بگیرید؛ زیرا برخی از صرافی‌ها مانند بایننس، از آی پی برخی کشورها مانند ایران یا کشورهای دیگر پشتیبانی نمی‌کنند. از این رو، باید با توجه به صرافی مورد نظر و خدماتی که به کشورهای مختلف ارائه می‌دهد، آی پی ثابت مربوط به همان کشور را خریداری کنید. البته برای کار در این صرافی‌ها، بعضی از کاربران از فیلترشکن یا VPN رایگان استفاده می‌کنند که این کار به هیچ وجه توصیه نمی‌شود. هنگام خرید VPS باید موارد و نکاتی را در نظر گرفت و همچنین از سایتی معتبر برای خرید آی پی ثابت استفاده کرد. در ادامه این گزارش همراه ما باشید تا اطلاعات سودمندی از این حوزه در اختیارتان قرار داده و مرجعی معتبر برای خرید آی پی کشورهای اروپایی را معرفی کنیم.

چرا به آی پی ثابت نیاز داریم؟

آی پی ثابت در دنیای امروز کاربردهای زیادی برای کاربران دارد. یکی از پرکاربردترین موارد برای استفاده از آی پی ثابت، جهت ورود به دنیای ارزهای دیجیتال است. برخی از صرافی‌ها و کیف پول‌های بزرگ که ارزهای دیجیتال زیادی را پشتیبانی می‌کنند، به دلیل اعمال تحریم‌ها، اجازه فعالیت به کاربران ایرانی و چند کشور دیگر را نمی‌دهند. از این رو، کاربران این کشورها، برای انجام معاملات ارز دیجیتال و یا استفاده از کیف پول جهت نگهداری از دارایی دیجیتال خود، به استفاده از آی پی ثابت روی آورده‌اند.

همچنین، استفاده از آی پی ثابت باعث افزایش ایمنی شبکه شما می‌شود. کاری که با استفاده از VPN انجام شدنی نیست و ممکن است اطلاعات مهم شما و دارایی شما با خطر هک شدن مواجه شود. از این رو، بهترین راه و امن‌ترین روش برای ورود به صرافی‌ها و کیف پول‌های دیجیتال، خرید آی پی ثابت از سایت‌های معتبر داخلی است.

برای کار در حوزه ارز دیجیتال، صرافی‌های مختلفی مانند پایر، بایننس، کوکوین و گیت از بهترین و معتبرترین صرافی‌ها هستند. بایننس که بزرگ‌ترین صرافی ارز دیجیتال است، کاربران ایرانی را تحریم کرده و برای کار در این صرافی، باید از آی پی ثابت استفاده کنید.

از دیگر دلایلی که به آی پی ثابت نیاز داریم این است که هنگام انجام معاملات و حتی برای انجام بازی‌هایی که نیاز به فیلترشکن دارند، استفاده از VPN، نه تنها باعث ایجاد نگرانی برای از دست رفتن اطلاعات می‌شود، بلکه سرعت اینترنت شما را نیز کاهش می‌دهد. از همین رو باید با خرید آی پی ثابت،‌ از چنین مشکلاتی پیشگیری کرد.

مطلب پیشنهادی : معرفی کامل بازی دیسنترالند

مزایای استفاده از آی پی ثابت یا VPS

آموزش خرید ایپی ثابت

استفاده از آی پی ثابت، مزایای مختلفی به همراه دارد. مزایای استفاده از آی پی ثابت تنها مربوط به موارد تجاری نمی‌شود. شرکت‌هایی که خدمات هاستینگ انجام می‌دهند، در رابطه با وب،‌ سرور و موارد دیگر به آی پی ثابت نیاز دارند تا این خدمات را به کاربرانی که به دنیال این امکانات هستند، ارائه دهند.

از دیگر مزایای مرتبط با آی پی ثابت، امکان کار کردن به صورت ریموت کنترل است. برخی از شرکت‌ها که کارمندانی به صورت دورکاری در اختیار دارند، به یک سیستم یکپارچه برای اتصال همه کارمندان بدون قطعی به سیستم شرکت نیاز دارند. برای این کار، بهترین گزینه استفاده از آی پی ثابت است.

با خرید آی پی ثابت، شما آی پی یک کشور دیگر را به طور اختصاصی در اختیار دارید و می‌توانید با استفاده از آن از سایت‌های مختلفی که آی پی ایران را مسدود کرده‌اند استفاده کنید. برای وصل شدن به آی پی ثابت، هم با استفاده از گوشی موبایل و هم لپ تاپ و کامپیوتر می‌توانید اقدام کنید و شما به عنوان ادمین آن، امکان کنترل سیستم را در اختیار خواهید داشت.

تفاوت آی پی ثابت VPS و VPN

آی پی ثابت یا VPS با VPN تفاوت‌های زیادی دارند. VPS، در واقع یک سرور اختصاصی با سخت افزار است که در اختیار شما قرار می‌گیرد. ولی فیلترشکن غالبا برای تغییر موقت آی پی برای استفاده از سایت‌های مسدود شده مانند نتفلیکس استفاده می‌شود. VPNها مزایایی نیز دارند؛ از جمله اینکه با استفاده از آن‌ها می‌توانید از ایمنی اتصال به وای فای رایگان در رستوران یا دیگر مراکز اطمینان حاصل کنید. اما برای برنامه‌های تجاری مانند صرافی‌ها، استفاده از VPN مناسب نیست.

با استفاده از فیلترشکن‌های رایگان، آی پی شما با هر بار اتصال تغییر می‌کند. به همین دلیل، استفاده از این برنامه برای کار در صرافی‌های مختلف به هیچ وجه توصیه نمی‌شود؛ زیرا تغییر آی پی دائمی باعث مشکوک شدن صرافی مورد نظر شده و ممکن است حساب کاربری شما مسدود شود. این کار، از دست رفتن سرمایه شما را در پی خواهد داشت و پس گرفتن آن نیز کاری ناممکن خواهد بود.

از طرفی، VPN باعث می‌شود امنیت شما تا حد زیادی کم شود و این فرصت را به هکرها می‌دهد تا به اطلاعات شما دسترسی پیدا کنند. همچنین کاهش سرعت اینترنت که استفاده از VPN باعث آن می‌شود، از جمله مزیت‌های استفاده از VPS در مقایسه با VPN‌ است.

به طور کلی، تفاوت VPS با VPN، در این است که با خرید آی پی ثابت، امکانات متعددی در اختیار شما قرار می‌گیرد. مثلا میزبانی یک یا چند وب سایت، سیستم عامل ویندوز یا لینوکس، نصب نرم افزارهای مختلف و غیره. در حالی که VPN یک محیط امن را برای وب گردی در سایت‌هایی که آی پی خاصی را مسدود کرده‌اند می‌دهد.

نکات مهم در خرید VPS

از کجا ایپی ثابت بخریم ؟

هنگام خرید آی پی ثابت، باید به موارد مختلفی توجه کنید؛ از جمله اینکه آی پی ثابت را برای چه کاری می‌خواهید بخرید و کشوری که آی پی آن را خریداری می‌کنید، جزء کشورهای تحریم شده توسط سرویس‌های مختلف است یا نه. همچنین سایت‌هایی که از آن اقدام به خرید آی پی ثابت می‌کنید نیز باید معتبر باشند.

به علاوه کشوری که آی پی آن را خریداری می‌کنید باید پینگ کمتری نسبت به ایران داشته باشد. این کار باعث می‌شود تا سرعت اینترنت شما کم نشود و به راحتی به انجام معاملات در صرافی مورد نظر بپردازید.

از دیگر نکات هنگام خرید آی پی ثابت VPS، امکانات سخت افزاری است که شرکت ارائه دهنده در اختیار شما قرار می‌دهد. برای این مورد نیز باید توجه کنید که آی پی مورد نظر را برای چه کاری خریداری می‌کنید؛ برای مثال برای کار در صرافی بایننس، شما باید از یک سیستم با رم ۴ گیگ استفاده کنید. پس باید مطمئن شوید که شرکت ارائه دهنده سرور مجازی، سیستم سخت افزاری مورد نظر را برای شما فراهم می‌کند.

از دیگر نکات در مورد خرید آی پی ثابت برای ترید این است که صرافی بایننس، برای کاربران برخی از کشورها مانند هلند و ترکیه، بدون نیزا به احراز هویت امکان ثبت نام و انجام معاملات را فراهم می‌کند. ولی برای کشورهای دیگر مانند آلمان و فرانسه، باید حتما احراز هویت صورت بگیرد. پس قبل از خرید آی پی کشور مورد نظر، از خدماتی که صرافی مربوطه نسبت به آن کشور انجام می‌دهد اطلاعات لازم را کسب کنید و سپس اقدام به خرید کنید.

بهترین سایت خرید آی پی ثابت

برای خرید آی پی ثابت برای انجام ترید و معاملات و یا انجام بازی‌هایی که نیاز به فیلترشکن دارند، باید از یک سایت معتبر داخلی اقدام به خرید کنید. با توجه به علاقه زیادی که در میان کاربران به انجام ترید در صرافی‌های بین‌المللی ایجاد شده، سایت‌های داخلی زیادی اقدام به فروش آی پی ثابت و دیگر خدمات مربوط به این صرافی‌ها می‌کنند. سایت آریاپی، در میان این وب سایت‌ها، یکی از بزرگ‌ترین ارائه دهندگان آی پی ثابت کشورهای اروپایی و دیگر کشورها برای انجام معاملات در صرافی‌های مختلف است.

در سایت آریاپی، شما می‌توانید آی پی ثابت کشور مربوطه را به آسانی و تنها با چند کلیک ساده خریداری کنید. آی پی کشورهای مختلف اروپایی مانند هلند، آلمان و فرانسه در سایت آریاپی در اختیار کاربران قرار داده می‌شود. شما می‌توانید با پرداخت هزینه هریک، به راحتی و با پشتیبانی که این سایت در اختیار شما قرار می‌دهد، از آی پی موردنظر خود استفاده کنید. همچنین در سایت آریاپی، خدمات دیگری نیز در رابطه با صرافی‌های ارز دیجیتال در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. صرافی‌های بایننس، پایر، گیت و کوکوین از جمله صرافی‌هایی هستند که در سایت آریاپی وریفای آن‌ها انجام می‌شود.

بهترین روش به دست آوردن آی پی ثابت، خرید از یک وب سایت معتبر داخلی است. شما می‌توانید با ورود به سایت آریاپی و ورود به حساب کاربری خود در این سایت، خدمات مورد نظر را مشاهده کرده و به راحتی و با پرداخت هزینه، آن‌ها را خریداری و از آن‌ها استفاده کنید.

کد خبر 675677

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha