چهارشنبه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۵
۰ نفر

سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور از مهلت ۷۲ ساعته این کمیسیون به ایران خودرو و سایپا برای ارائه نقشه راه ارتقای کیفیت خودرو داخلی خبر داد.

روح الله نجابت

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس، روح الله نجابت سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس در تشریح جزئیات نشست روز گذشته (سه شنبه، ۲۰ اردیبهشت) این کمیسیون اظهار داشت: در این نشست تاثیر کیفیت خودرو داخلی بر تصادفات جاده ای، افزایش سرقت و تامین امنیت داخلی خودرو بررسی شد.

وی افزود« برگزار شد، گفت: پس از ارائه گزارش‌ دستگاه‌های مختلف و تولیدکنندگان خودروهای داخلی، مصوب شد ضمن مکاتبه با پلیس راهور و نیروی انتظامی، گزارشی کامل از تصادفات جاده‌ای کشور به تفکیک عوامل موثر انسانی، خودرویی، راه و جاده و درصد تقصیر عوامل فوق و آمار سرقت‌های خودرویی براساس فراوانی گروه‌های صنعتی خودرویی داخل و خارج از کشور اخذ شود.

سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور تصریح کرد: همچنین مصوب شد مدیران عامل گروه صنعتی ایران خودرو و سایپا نقشه‌ راه گروه صنعتی خود را در راستای ارتقای کیفیت و رضایت مردم و طرح‌های توسعه کوتاه‌مدت و بلندمدت ظرف مدت ۷۲ ساعت به کمیسیون ارسال کنند.

نجابت گفت: در ادامه وزارت راه و شهرسازی نیز موظف شد آمار و جانمایی نقاط حادثه خیز جاده‌های کشور را به همراه گزارش عملکرد، برنامه و راهکارهای اجرایی وزارتخانه متبوع در راستای کاهش تصادفات جاده‌ای به کمیسیون ارسال کند.

وی درباره تکلیف تعیین شده وزارت صمت نیز اظهار داشت: وزارت صنعت، معدن و تجارت نیز ملزم به اعلام سیاست‌های دولت در راستای ارتقای کیفیت خودرو داخلی با راهکارها و برنامه‌های اجرایی مطلوب به این کمیسیون شد.

کد خبر 675624

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 8
  • نظرات در صف انتشار: 2
  • نظرات غیرقابل انتشار: 8
  • شهروند IR ۰۹:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۱
    2 1
    برنامه اجرایی اینست که همین خودروهای معلوم الحال را به کار مندان خودشان نوزیع و از طریق همین کارمندان به فروش نمایند ،
  • IR ۰۹:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۱
    6 0
    تا حالا خواب بودن یهو بیدارشدن
  • مجید IR ۱۴:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۱
    7 0
    یک ضرب الاجل هم بدهید تا قیمتها پایین بیاد ، دلار هم پایین بیاد و مشکلات مردم ظرف ۷۲ ساعت حل شود، واقعا آدم نمیدونه به شماها بخنده یا از بخت بد مردم ایران گریه کنه
  • بیطرف IR ۱۶:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۱
    8 0
    یا ساده اید یا خودتان را ب سادگی میزنید.کافیه ی مدت واردات خودرو را ازاد کنید تا ببینید چطور ب دیت وپای مردم میافتند واسه فروش بنجل هاشون.
  • اسدی HR ۱۷:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۱
    4 0
    تنها راه ارتقا کیفیت خودرو در ایران واردات ماشینه که مجبور بشن بارقابت محصولات خوبی تولید کنند ولاغیر
  • ورشکسته بورس IR ۱۸:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۱
    1 0
    اولا مافیای خودروسازان و همه مافیاهای دیگر در کشور اینقدر گردن کلفت شده اند که گوششان به این حرفها بدهکار نیست دوما فردا با تعویض چراغ عقب قیمتها را چندین برابر دیگر افزایش میدهند چون عوامل دخیل در این موضوعات کارشناسان واقعی و ماهر ندارند و اگر هم باشد براحتی با پول مهر لالی بر دهانشان میزنند سوما اگر مسئولان راست میگویند واردات خودرو را بدون شرط و بهانه آزاد کنند اگر از ملت مظلوم و ستمدیده ایران حمایت میکنند آنوقت حساب کار دست آقایان میآید اما همه منافع شخصی خودشان را دنبال میکنند...
  • خاکستر بورس IR ۱۹:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۱
    2 0
    فقط درشون را تخته کنید. خلاص
  • IR ۱۹:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۱
    2 0
    یه ضرب العجل هم به قیمت خونه بدین ماشین پیش کش