کم شنوایان و ناشنوایان از برنامه‌های مراکز گلماند و هایپر پسماند منطقه با خبر می‌شوند.

هایپر پسماند

به گزارش همشهری آنلاین، «محمد گودرزی» سرپرست معاونت خدمات شهری و محیط زیست شهرداری از اجرای طرح معرفی مراکز گلماند و  هایپر پسماند به شهروندان کم شنوا و ناشنوا در فضای مجازی خبر داد و گفت: «برای مشارکت و ترغیب شهروندان به تغییر رفتار و نگرش به مقوله کاهش تولید پسماند و انجام اصولی تفکیک در مبدا، معرفی طرح‌های مصوب سازمان مدیریت پسماند از جمله طرح‌ هایپرپسماند و مراکز گلماند برای شهروندان کم شنوا و ناشنوا هم ارائه می‌شود.»

شهروندان کم‌شنوا و ناشنوا می‌توانند با مراجعه به صفحه‌های مجازی شهرداری منطقه از این کارکرد مراکز گلماند و هایپر پسماند با خبر شوند.
هایپر پسماند در خیابان اجاره‌دار، کوچه ماندگار، بوستان هورفر واقع است. در هایپر پسماند در قبال دریافت پسماند خشک شهروندان باتوجه به قیمت مصوب سازمان مدیریت پسماند که بر روی بنر در مرکز گلماند و هایپر پسماند نصب شده، مواد شوینده، اقلام بهداشتی و لوازم‌التحریر به شهروندان داده می‌شود.


در غرفه گلماند نیز به ازای دریافت پسماند خشک نیز می‌توانید انواع گلدان آپارتمانی دریافت کنید. غرفه گلماند در خیابان شهید قندی، روبروی زمین بازی بوستان شهید نیاکی قرار دارد.
 

هایپر پسماند و گلماند در خدمت ناشنوایان

کد خبر 675158

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha