آبی‌پوشان پایتخت امروز در ورزشگاه آزادی به مصاف شهرخودرو می‌روند.

استقلال

به گزارش همشهری‌آنلاین، استقلال امروز از هفته بیست‌وششم لیگ برتر و از ساعت ۲۰.۴۰ در حالی میزبان شهرخودرو هستند که تساوی هفته گذشته آبی‌پوشان مقابل سپاهان فاصله تیم فرهاد مجیدی با کمتر شده است به همین خاطر این بازی از حساسیت‌های زیادی برای استقلالی‌ها برخوردار خواهد بود.

شاگردان فرهاد مجیدی باتوجه به تساوی هفته گذشته با ۵۷ امتیاز همچنان صدرنشین لیگ هستند اما اختلاف آبی‌ها با پرسپولیس به ۴ امتیاز رسیده، به همین دلیل استقلال برای اینکه فاصله‌اش را با رقیب دیرینه حفظ کند نیاز مبرم به پیروزی در این دیدار دارد.

در طرف دیگر تیم شهرخودرو که فصل پر فراز و نشیبی را طی کرده است با هدایت داوود سیدعباسی هم‌اکنون با ۱۵ امتیاز قعرنشین‌ترین تیم لیگ است. این تیم که تنها نماینده مشهد در لیگ برتر محسوب می‌شود برای فرار از خطر سقوط به دسته پایین‌تر نیاز حیاتی به جمع‌آوری امتیازات باقی‌مانده در ۵ هفته پایانی دارد، به همین خاطر شهرخودرویی‌ها برای مقابله با آبی‌پوشان پایتخت انگیزه‌های دارند. 

اما کادرفنی استقلال برای پیکار با شهرخودرو از ترکیب احتمالی زیر استفاده خواهد کرد:

علیرضا رضایی به دلیل محرومیت سیدحسین حسینی سنگربان آبی‌ها خواهد بود.

رافائل سیلوا، محمد دانشگر و عارف غلامی ترکیب سه نفره خط دفاعی آبی‌پوشان را تشکیل خواهند داد.

روزبه چشمی با حضور سیلوا به خط میانی بازگشته و به همراه مهدی مهدی‌پور در خط میانی استقلال بازی می‌کنند.

عملکرد صالح حردانی دربازی‌های قبل نتوانسته است رضایت کامل کادر فنی را به‌دست بیاورد و ممکن است در سمت راست استقلال تغییراتی به‌وجود بیاید و وریا غفوری از ابتدا جای او را در ترکیب بگیرد. در سمت چپ نیز جعفر سلمانی همچنان گزینه مورد اعتماد مجیدی است.

هواداران استقلال دربازی‌های گذشته انتقادات زیادی نسبت به سبک بازی امیرحسین حسین‌زاده داشتند و او امروز را روی نیمکت می‌نشیند. کوین یامگا تنها وینگر تهاجمی استقلال در این بازی خواهد بود.

آرمان رمضانی در دیدارهای قبلی که برای استقلال از ابتدا به میدان آمده بود، خوب و مؤثر ظاهر شده بود. او پیش از این نیز توانسته است دروازه شهر خودرو را باز کند و تجربه خوبی از دیدار با این تیم دارد. کادر فنی استقلال می‌تواند در بازی امروز و به‌مانند دیدار رفت، از رمضانی و رودی ژستد در خط حمله استفاده کند. جایی که هر دوی این بازیکنان موفق شدند دروازه رقیب را در مشهد باز کنند.

ترکیب احتمالی استقلال برابر شهر خودرو:

علیرضا رضایی – رافائل سیلوا – عارف غلامی – محمد دانشگر – روزبه چشمی – مهدی مهدی‌پور – وریا غفوری – جعفر سلمانی – کوین یامگا – آرمان رمضانی – رودی ژستد

کد خبر 675080
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha