شهردار تهران در واکنش به ماجرای فایل صوتی منتسب به حجت‌الاسلام طائب گفت: القای اختلاف بین مسئولان کشور در جنجال‌های رسانه‌ای اخیر مشخصا خط رسانه‌ای دشمن و متاسفانه برخی دنباله‌های سیاسی داخلی است.

زاکانی

به گزارش همشهری آنلاین، علیرضا زاکانی در این باره افزود: همانطور که طائب گفت مطالب منتسب به او تقطیع شده، ناقص بوده و با اهداف خاصی منتشر شده است که بحمدالله خودش اصلاح کرده‌است.

شهردار تهران با بیان اینکه خط ایجاد تفاوت بین دفتر رهبر معظم انقلاب با حضرت آقا نیز خط انحرافی و مسمومی است که امثال بنده سالها با آن مقابله کرده و برای این مقابله هزینه پرداخت کرده‌ام، افزود: دفتر رهبر انقلاب مهمترین ابزار مدیریتی ایشان است و جریان‌های انحرافی و نفاق در تاریخ انقلاب به دنبال ایجاد شبهه اختلاف در این نهاد پربرکت بوده‌اند؛ انتساب خلاف گویی به حجازی نیز  از جفاهای بزرگی است که از اساس تکذیب می‌شود و قطعا نادرست است.

او در ادامه عنوان کرد: از طرفی القای اختلاف بین مسئولان کشور در جنجال‌های رسانه‌ای اخیر مشخصا خط رسانه‌ای دشمن و متاسفانه برخی دنباله‌های سیاسی داخلی است و  انتظار رهبر انقلاب و مردم از همه غیر از وحدت و برادری و خدمت به مردم و پرهیز از حاشیه ها نیست.

زاکانی در پایان تاکید کرد: بی شک سیاست مدیریت شهری در تهران کمک به قوای سه گانه و خدمت بی‌منت به مردم عزیزمان خواهد بود.

کد خبر 674923

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha