شهردار منطقه ۱۵ از اجرای عملیات تراش و روکش آسفالت مکانیزه بزرگراه امام رضا(ع) به متراژ ۲۲ هزار مترمربع در دروازه جنوب شرقی پایتخت و رفع نقاط حادثه خیز خبر داد.

بزرگراه امام رضا

به گزارش همشهری آنلاین، سید مهدی صباغ شهردار منطقه ۱۵ در رابطه با بهسازی بزرگراه امام رضا(ع)گفت: در برنامه‌ریزی امسال توجه ویژه‌ای به بزرگراه امام رضا (ع) شده است تا در همه زمینه‌ها بتوانیم دروازه جنوب شرقی پایتخت را نوسازی کنیم.

به گفته شهردار منطقه در حال حاضر عملیات بهسازی ۲۲ هزارمترمربع از این بزرگراه در دستور کار قرار دارد و تاکنون ۶۶ درصد از آن انجام شده است. عملیات بهسازی تراش و روکش آسفالت مسیر دسترسی‌های غرب به شرق بزرگراه امام رضا (ع) - از خیابان شرکت واحد تا خیابان امام سجاد (ع)- به متراژ ۱۲ هزار و ۴۰۰مترمربع پس از گذشت  ۱۵ سال انجام شد.

او افزود: به دلیل واقع شدن دو مرکز خدماتی جایگاه سوخت و شرکت واحد اتوبوسرانی در این محدوده، این عملیات با تلاش شبانه روزی همکاران معاونت فنی و عمران در راستای رفع نقاط حادثه خیز انجام شد. عملیات ماشینی توزیع و پخش آسفالت به متراژ ۹ هزار و ۶۰۰ متر مربع در مسیر شرق به غرب این بزرگراه  با هماهنگی پلیس راهور در حال انجام است و تا پایان ماه ادامه خواهد داشت.

کد خبر 674748
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهردارى

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha