همشهری آنلاین: حدود 30 درصد از اتوبوس های گاز سوز قادر به سوخت گیری و خدمات رسانی به شهروندان نیستند که با سرد شدن هوا و افت فشار گاز مشکلات بیشتر خواهد شد.

مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه با ابراز نگرانی از سرد شدن هوا و افت فشار گاز جایگاه های سوخت CNG گفت:  هم اکنون تنها 30 درصد اتوبوس های گاز سوز تهران در طی شب قادر به سوخت گیری هستند و 40 درصد اتوبوس ها مجبورند در طی روز یعنی زمانی که باید در خدمت شهروندان باشند سوخت گیری کنند و 30 درصد اتوبوس ها نیز قادر به سوخت گیری نیستند.

بیژنی افزود: جایگاه‌های جدید CNG نیز متاسفانه با مشکلاتی مواجه شده اند و عملا کارآیی ندارند و مسئولان در تلاشند که مشکلات این جایگاه ها را هرچه سریعتر برطرف کنند.

مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی خاطر نشان کرد: در حال حاضر 2 هزار و 800 دستگاه اتوبوس گاز سوز در تهران وجود دارد که حدود 800 دستگاه از آن‌ها به تنها به این دلیل که قادر به سوخت گیری نیستند عملا از رده خارج شده اند.

وی تاکید کرد: باید هرچه سریع تر مشکلات موجود جایگاه‌های سوخت CNG برطرف شود تا در فصل زمستان و افت فشار گاز مشکلات صد چندان نشده و عملکرد بخش عمده‌ای از ناوگان اتوبوسرانی شهر تهران مختل نشود.

کد خبر 67471

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز