مجموع نظرات: ۰
سه‌شنبه ۱۴ آبان ۱۳۸۷ - ۱۴:۴۸
۰ نفر

همشهری آنلاین: جشن بزرگ شهروندی در پهنه غرب تهران در استادیوم 12 هزار نفری آزادی و با هدف برگزاری یک روز شاد، در سه منطقه تهران برپا می‌شود.

به گزارش روابط عمومی شهرداری تهران، حسین هوشیار، معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه 5 گفت: در این جشن که از ساعت 15 تا 21 برگزار خواهد شد، برنامه‌های شاد و متنوعی برای بزرگسالان و کودکان تدارک دیده شده است و توسط مجریان شناخته شده در سیما این برنامه اجرا می‌شود.

به گفته هوشیار، جمعی از ورزشکاران و هنرمندان مطرح کشور به عنوان مهمان ویژه در این جشن حضور می‌یابند.

عادل مزاری، معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 9 نیز با اشاره به برگزاری این جشن، گفت: در این جشن که به صورت پهنه‌ای برگزار می‌شود، شهرداران خانواده‌ها و شهرداران مدارس به مناسبت هفته دانش آموز حضور می‌یابند و نمایشگاه‌های مختلف با هدف آموزش شهروندی برپا خواهد شد.

مزاری خاطر نشان کرد: پیش از آغاز برنامه دانش آموزان از غرفه‌ها بازدید می‌کنند و مسابقات شادی نیز برگزار می‌شود.

وی هدف از برپایی این جشن را آموزش  بیشتر شهروندی با موضوعات ترافیک، آلودگی هوا و غیره با اجرای برنامه‌های شاد دانست.

معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 22 نیز در خصوص برگزاری این جشن اظهار کرد: این جشن به مناسبت هفته کرامت و با هدف برگزاری یک روز شاد برگزار می‌شود.

عظیمی افزود: پیش از این هر منطقه این جشن را به صورت جداگانه برگزار می‌کرد، اما این بار جشن با همکاری سه منطقه انجام می‌شود تا اهداف برگزاری آن هرچه بیشتر مطرح شده و تاثر گذار تر باشد. وی در ادامه از آموزش و پرورش به دلیل همکاری در برگزاری این جشن تشکر کرد.

کد خبر 67469

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز