معاون نظارت و امور مناطق سازمان تاکسیرانی شهر تهران درباره گلایه‌های برخی شهروندان تهرانی مبنی بر افزایش بیش از ۲۵ درصد کرایه در برخی خطوط گفت: اجازه افزایش کرایه‌ها تا سقف ۳۵ درصد را از سوی شورای شهر داشته‌ایم.

تاکسی

به گزارش همشهری آنلاین، وحید سرلک در مورد چرایی افزایش نرخ کرایه تاکسی و انتقاد برخی از مسافران گفت: براساس مصوبه شورای شهر سازمان تاکسیرانی می‌تواند به طور میانگین ۲۵ درصد و تا سقف ۳۵ درصد نرخ کرایه را افزایش دهد به گونه‌ای که می‌توانیم در یک خط ۱۰ درصد و در یکسری نقاط تا سقف ۳۵ درصد نرخ‌ها را افزایش دهیم که این مساله رخ داده است.

او با بیان این‌که در برخی از خطوط تاکسیرانی فقط ۱۰ درصد و در برخی دیگر ۳۵ درصد افزایش نرخ داشتیم و در کل تهران به طور میانگین ۲۵ درصد نرخ تاکسی افزایش یافته است، تصریح کرد: این اعداد و ارقام را به شورای شهر ارسال کردیم و آنها نیز این مساله را محاسبه کرده‌اند و به ما در این زمینه اجازه داده‌اند.

معاون نظارت و امور مناطق سازمان تاکسیرانی شهر تهران در مورد اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی در تاکسی‌ها با توجه به کاهش شدید تعداد فوت شدگان و مبتلایان به کرونا نیز گفت: فاصله گذاری اجتماعی در تاکسی‌ها همچنان باید رعایت شود اما پیگیر هستیم که با توجه به کاهش مبتلایان و فوت شدگان کرونا این مساله در تاکسی لغو شود؛ چرا که فعلا باید سه نفر مسافر در تاکسی‌ها سوار شوند و اگر این مصوبه ستاد کرونا در این زمینه لغو شود هم نرخ کرایه کاهش می‌یابد و هم دیگر شاهد ترافیک مسافران در خطوط نخواهیم بود؛ چرا که در حال حاضر در صبح و عصر با ازدحام مسافر روبه‌رو هستیم اما به دلیل فاصله گذاری اجتماعی به خصوص در تاکسی‌های ون نمی‌توانیم از حداکثر ظرفیت استفاده کنیم.

کد خبر 674654

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 2
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۲:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۷
    5 3
    دو نفر در صندلی عقب نه تنها استاندارد است بلکه موجب راحتی و آرامش مسافران بخصوص خانم ها می شود. سوار کردن سه نفر در صندلی عقب بخصوص در تاکسی های پراید باعث نفس تنگی شده و زمانی که یکی از مسافران هم خانم باشد غیر شرعی است. از مسئولین شهرداری و تاکسیرانی استدعا دارم کماکان دو نفر در صندلی عقب تاکسی سوار شوند.
  • ناشناس IR ۱۴:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۷
    5 2
    وجوددونفردرصندلی عقب بخاطرپیشگیری ازکروناوآسایش مسافرین بایدرعایت گردد
  • fdf IR ۰۷:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۸
    1 4
    چرا باید بنزین مفت به تاکسی دارها بدهند .فساد از این است که بیشتر از اینکه مسافر بر باشند فروشنده بنزینند/