مهم نیست که چقدر برخی از این واقعیت متنفر هستند، اما این روزها صفحه‌های نمایشگر اطلاعات سرگرمی در حال گسترش هستند. به طوری که دیدن خودروهایی با صفحه نمایش کمتر از ۱۰ اینچ احساس عجیبی را به انسان منتقل می‌کند.

ب ام و سری 7

به گزارش همشهری آنلاین و به نقل از موتور۱، حتی برخی از خودروسازان این موضوع را تا حد زیادی انجام می‌دهند. مرسدس بنز ابرصفحه فوق العاده MBUX خود را در پرچمدار EQS  معرفی کرد که از سه صفحه نمایش زیر یک شیشه تشکیل شده که از در راننده تا در سرنشین گسترانیده شده است. BMW با یک صفحه نمایش پانورامای ۳۱ اینچی 8K در صندلی‌های عقب سری ۷ و i7 پاسخ حرکت مرسدس را داد.

در یک برنامه پخش زنده که توسط Car Design News میزبانی ‌شد، طراحانی از اتومبیل پینیفاریا، ایتال‌دیزاین، پولستار، الیتر و ب‌ام‌و در مورد فضای داخلی خودروهای لوکس در آینده صحبت کردند.

ماتیاس یوگهانس از ب‌ام‌و گفت: «آیا صفحه نمایش بزرگ مهم است؟ شخصاً متقاعد شده‌ام که اکران‌های بزرگ دیر یا زود به تاریخ تبدیل خواهند شد.»

نمایشگر بزرگ در خودرو چقدر مهم است؟ | پاسخی از طراح BMW به این پرسش

او تصریح کرد که خودروها همچنان هوشمند خواهند بود، اما رابط‌ها فقط زمانی که به آنها نیاز دارید و زمانی که بخواهید ظاهر می‌شوند.

کانی بلومه، مدیر طراحی داخلی پولستار با نظرات یونگهانس موافق بود.

او گفت: «همه چیز اوج خود را دارد و احتمالا نمایشگرها نیز اوج دارند. بیشتر اوقات، شما در حال سفر با خودرو هستید و بیشتر از اینکه از صفحه نمایش لذت ببرید، از منظره لذت می‌برید.»

کد خبر 674636

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha