مجموع نظرات: ۰
سه‌شنبه ۱۴ آبان ۱۳۸۷ - ۰۷:۰۲
۰ نفر

همشهری آنلاین: معاون فنی عمرانی شهرداری تهران از خرید دو میلیارد تومان تجهیزات و فن‌آوری روز دنیا برای آزمایشگاه فنی شهرداری تهران خبر داد.

احمد دنیا مالی در حاشیه جلسه ارتباط مستقیم مردم و مدیران ارشد شهرداری تهران از طریق تلفن 1888 گفت: این آزمایشگاه وظیفه بررسی کیفیت پروژه‌های فنی و عمرانی شهرداری را بر عهده دارد.

به گزارش شهرداری تهران گفت: این آزمایشگاه که بزرگترین آزمایشگاه کشور است کار نظارت بر پروژه‌های فنی و عمرانی و بررسی معیارهای استاندارد آنرا به عهده دارد.

وی خاطر نشان ساخت: در حال حاضر با توجه به کار عمرانی وسیعی که در سطح شهر در حال انجام است بیش از دو هزار پیمانکار شهرداری در حال فعالیت هستند که این تعداد، پیمانکاران مناطق 22 گانه را نیز در بر می‌گیرند.

دنیا مالی با اشاره به دو هزار پروژه عمرانی در دست اقدام شهرداری تهران افزود: پروژه‌های بزرگ و مهم شهرداری حدود 200 پیمانکار دارند که از نظر کیفی جزء بهترین پیمانکاران کشور هستند.

وی همچنین در خصوص کاهش قیمت مصالح و تاثیر آن در پروژه‌های شهری اظهار داشت: با توجه به افزایش شدید قیمت مصالح در ابتدای سال، کاهش اخیر قیمت، قابل توجه نیست و قیمت استاندارد مورد نظر ما را تامین نمی‌کند.

در جلسه ارتباط مستقیم این هفته مرکز 1888 به درخواست 30 شهروند به صورت حضوری و تلفنی رسیدگی شد که تسریع در امر ساخت و ساز، عدم نظارت بر عملکرد پیمانکاران، طراحی بهتر و کاربردی‌تر پروژه‌های عمرانی از جمله درخواستهای طرح شده توسط شهروندان تهرانی بود.

کد خبر 67450

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز