معاون مرکز مدیریت راه‌ها گفت: ‌دوربین‌های نظارت تصویری در حال حاضر ‌ترافیک سنگین در مسیر شمال به جنوب محورهای هراز، کندوان و فیروزکوه و آزادراه رشت – قزوین در برخی از مقاطع نشان می‌دهد.

ترافیک

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس، مهدی مخبر درباره آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور بیان کرد: بر اساس اطلاعات بیش از ۲۳۲۳ دستگاه سامانه ترددشمار برخط‌ و ۸۰۰ دستگاه دوربین نظارت تصویری، در حال حاضر اغلب جاده‌های کشور باز است و تردد در آن‌ها به روال عادی جریان دارد.

 باران در برخی جاده‌های ۳ استان‌

معاون مرکز مدیریت راه‌ها درباره وضعیت جوی جاده‌ها گفت: در حال حاضر بارش باران در برخی از محورهای استان‌های قزوین‌، گیلان و مازندران گزارش شده است.

وی ادامه داد: در حال حاضر در محورهای چالوس‌، فیروزکوه و آزادراه قزوین - رشت‌ بارش باران داریم و در دیگر جاده‌های کشور بارش و مداخلات جوی خاصی گزارش نشده است.

*  آزادراه‌ ‌کرج‌-قزوین پرترددترین جاده کشور در شبانه‌روز گذشته‌

مخبر اظهار کرد: در شبانه‌روز گذشته بیشترین تردد در آزادراه‌ ‌کرج‌-قزوین با ۱۴۵ هزار تردد، آزادراه‌ ‌کرج-تهران با ۱۴۱ هزار تردد و آزادراه تهران-کرج‌ با ۱۳۶ هزار تردد، ثبت شد.

 ‌ترافیک سنگین در مسیر شمال-جنوب محورهای تهران-شمال

معاون مرکز مدیریت راه‌ها ‌درباره وضعیت ترافیکی محورهای تهران-شمال‌ گفت: ‌دوربین‌های نظارت تصویری در حال حاضر ‌ترافیک سنگین در محور هراز مسیر شمال به جنوب محدوده امامزاده شاه زید، لاریجان‌، بایجان و گزنک و مسیرجنوب به شمال‌ محدوده های پلور و بایجان نشان می‌دهد.

وی از بروز ترافیک سنگین در آزادراه رشت – قزوین محدوده های پارک جنگلی سراوان و رودبار خبر داد.

مخبر بیان کرد: در حال حاضر ترافیک سنگین در محور فیروزکوه مسیر ‌شمال به جنوب‌ محدوده‌ دماوند و روستای گلاهک داریم.

 ترافیک سنگین در مسیر شمال - جنوب کندوان

معاون مرکز مدیریت راه‌ها گفت: در حال حاضر تردد از محور کرج - چالوس مسیر ‌جنوب به شمال‌ تا اطلاع بعدی مسدود است و ترافیک سنگین در مسیر ‌شمال به جنوب‌ حدفاصل مرزن آباد تا هزارچم داریم.

وی اضافه کرد: در حال حاضر تردد از آزادراه تهران - شمال مسیر جنوب به شمال تا اطلاع بعدی ممنوع می باشد و در مسیر شمال به جنوب تردد روان داریم.

ترافیک سنگین در برخی مقاطع آزادراه قزوین-کرج و آزادراه تهران-قم

مخبر درباره وضعیت ترافیکی سایر جاده‌ها تصریح کرد: در حال حاضر ترافیک سنگین در آزادراه قزوین – کرج حدفاصل مهرویلا تا پل کلاک و ترافیک سنگین در آزادراه تهران - قم محدوده بهشت زهرا داریم.

ثبت کمترین تردد جاده‌ای بین ساعات ۴ تا ۵‌ صبح

معاون مرکز مدیریت راه‌ها بیان کرد: کل تردد جاده‌ای در شبانه ‌روز گذشته‌ براساس آخرین اطلاعات حاصل از رصد تعداد ۲۴۶۷ دستگاه ترددشمار فعال در محورهای برون‌شهری نسبت به روز قبل  ۰.۱ افزایش ‌نشان می‌دهد؛ در همین مدت همچنین سهم وسایل نقلیه سنگین در ترافیک راه‌ها ۱۰.۵ درصد، بیشترین تردد بین ساعات ۱۸ تا ۱۹ و کمترین تردد بین ساعات ۴ تا ۵‌ صبح ثبت شد.

 محدودیت‌های ترافیکی جاده‌های شمال تا روز شنبه ۱۷ اردیبهشت‌

 ممنوعیت تردد موتورسیکلت در جاده‌های شمال

‌تردد موتور سیکلت تا ساعت ۰۶:۰۰ روز شنبه مورخ ۱۴۰۱/۰۲/۱۷ در محورهای کرج - چالوس، هراز، فیروزکوه و محور تهران - سمنان - مشهد و بالعکس ممنوع است.

جزئیات یک‌طرفه شدن محور کندوان‌

‌تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۳:۰۰ الی ۲۴:۰۰ امروز و شنبه پیشِ رو از کرج و ابتدای آزادراه تهران – شمال به سمت مرزن آباد ممنوع است، ‌در صورت اعلام مأموران پلیس راه در محل‌، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶:۰۰ الی ۲۴:۰۰ امروز و شنبه پیشِ رو از مرزن آباد به سمت کرج و تهران به صورت یک‌ طرفه خواهد بود.

جزئیات یک‌طرفه شدن محور هراز

‌در جاده هراز تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴:۰۰ الی ۲۲:۰۰ امروز و شنبه پیشِ رو ‌از رودهن به سمت آمل ممنوع است، در صورت اعلام مأموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶:۰۰ الی ۲۲:۰۰ روزهای امروز و شنبه پیشِ رو از آب اسک به سمت رودهن (محدوده مشاء) به صورت یک طرفه خواهد بود.

محدودیت تردد کامیون و تریلر در هراز و کندوان

‌در محور کندوان‌ تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج - چالوس و بالعکس کماکان ممنوع است.

‌در محور هراز ‌تردد تریلرها کماکان ممنوع است همچنین تردد کامیون‌ و کامیونت‌ غیر از حاملین مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت ۰۶:۰۰ الی ۲۴:۰۰ امروز از محور هراز ممنوع است.

 محدودیت ترافیکی در محور تهران-فیروزکوه-قائم شهر

‌در محور تهران-فیروزکوه-قائم شهر تردد تریلرها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۰۸:۰۰ تا ۲۴:۰۰ امروز از مسیر جنوب به شمال محور تهران - فیروزکوه - قائم شهر و بالعکس ممنوع است.

محدودیت ترافیکی محور آستارا - اردبیل - آستارا

‌در جاده آستارا-اردبیل و بالعکس تردد همه تریلرها و کامیون غیر از حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت‌ ۰۸:۰۰ الی ۲۴:۰۰ امروز جمعه هفته جاری ‌ممنوع است.

کد خبر 674479

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار راه و مسکن

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha