یکی از لژیونرهای کشورمان از شرایط فعلی‌ خود در فوتبال اروپا گفت.

بیرانوند لک نیازمند

به گزارش همشهری‌آنلاین، پیام نیازمند، دروازه‌بان ایرانی تیم فوتبال پورتیموننزه بامداد گذشته در گفت‌وگویی تصویری با برنامه فوتبال برتر گفت: ما در جایگاه دوازدهم لیگ پرتغال قرار داریم، نقطه امن خوبی داریم و سقوط نمی‌کنیم.

وی افزود: در پرتغال سه تیم هستند که برای قهرمانی تلاش می‌کنند و سایر تیم‌ها فاصله کمی دارند و برای رسیدن به جایگاه‌های بالاتر تلاش می‌کنند.

دروازه‌بان ایرانی پورتیموننزه خاطرنشان کرد:  من دو سال دیگر با پورتیموننزه قرارداد دارم و در این فصل تلاش کردم تا عملکرد خوبی را به نمایش بگذارم.

نیازمند تصریح کرد: همه ارکان باشگاه برزیلی هستند و فقط کادرفنی پرتغالی داریم و برای همین بیشتر بازیکنان تیم پورتیموننزه از کشور برزیل هستند.

وی تاکید کرد: من با مربیان تیم ملی در ارتباط هستم و آنها کار من را دنبال می‌کنند و امیدوارم که بتوانم در جام جهانی یکی از نفرات تیم ملی ایران باشم.

دروازه‌بان ایرانی پورتیموننزه که یکی از گزینه‌های مدنظر پرسپولیس در نقل و انتقالات بود، گفت: اگر ۱۰ بار دیگر به عقب برگردم باز هم لیگ پرتغال را انتخاب می‌کنم و حتم دارم آینده از آن من خواهد بود چرا که تلاش زیادی در این مدت انجام دادم.

کد خبر 674291

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 1
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • محمد مغانلو IR ۲۰:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۵
    3 0
    به اسم پرسپولیس خبراتون خونده میشه وگرنه هیچی نیستید
  • اسماعیل IR ۲۲:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۵
    3 0
    کار خوبی میکنی برنگرد اگر نخواستنت آنوقت برگرد موفق باشی تلاش کن